Dan heeft iedereen ruim de kans gehad om te reageren.quote:
Ja?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is het Forum Feyenoorder vrij krijgen een goede motivatie op je sollicitatie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen ruim de kans gehad om te reageren.
Bitch please, alsof er nu nog iets binnenkomt van echte VBLersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen ruim de kans gehad om te reageren.
Uitstekend, mij is het nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het Forum Feyenoorder vrij krijgen een goede motivatie op je sollicitatie?
Ok dan toch maar even solliciteren binnenkort.quote:
Je onderschat me.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke kandidaat heeft tegen die tijd al een ban gehad, zo hou je niemand meer over joh.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke kandidaat heeft tegen die tijd al een ban gehad, zo hou je niemand meer over joh.
[..]
[..]
Gefeliciteerd. Laten we hopen dat Van Gaal een beetje aan jou kan tippen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben zojuist Wereldkampioen geworden met Nederland. Ricky scoorde in extra tijd in de 120e min de 1-0 tegen Chili..
Beat that GGMM!!
Welke club coach je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben zojuist Wereldkampioen geworden met Nederland. Ricky scoorde in extra tijd in de 120e min de 1-0 tegen Chili..
Beat that GGMM!!
Prima film, niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Incredible Hulk op TV. Effetjes meepikken
Ik heb Ajax als vanouds.quote:
Dat ligt er maar net aan hoe grappig je grap is natuurlijk, maar ik zal mn best doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik een grap maak beloof je dan te lachen GGMM?
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe grappig je grap is natuurlijk.
Dus je hebt Ebecilio verkocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Bolat, Wiel, Catanha, Kjaer, Boilesen, Lars Bender, Lorenzo Crisetig, Serero, Bony, Podolski, Ramirez.
Jezus, vreemdelingenteamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Bolat, Wiel, Catanha, Kjaer, Boilesen, Lars Bender, Lorenzo Crisetig, Serero, Bony, Podolski, Ramirez.
Lekker veel eigen jeugd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Zie edit. Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.
Wat voor plaatje was je van plan te posten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.
Heb wel in 2012/2013 en 2013/2014 de halve finale van de CL gehaald.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus, vreemdelingenteam![]()
Ik heb iedereen verkocht voor 20mil+ per stuk en nu alleen maar NL spelers
Al gewonnen, geen uitdaging meer om de CL te winnen..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb wel in 2012/2013 en 2013/2014 de halve finale van de CL gehaald.
Uitgeschakeld door Real Madrid en Manchester United
Kishna gebruik ik zeker wel. Roteer ik af met Gaston Ramirez.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Kun je Kishna al gebruiken?
Ok... ik kan slecht tegen druk ik ben mijn grap kwijt. Morgen beloof ik er 1 te hebben voorbereid.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al gewonnen, geen uitdaging meer om de CL te winnen..![]()
Met 11 Nederlanders de CL is pas![]()
Nu proberen met 11 Nederlanders de CL te winnen, dat is pas
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... ik kan slecht tegen druk ik ben mijn grap kwijt. Morgen beloof ik er 1 te hebben voorbereid.
Had ik ook met een game. Kwam in 2014 toen bij Ajax na 3 seizoenen de graafschap.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn,ook jij telt mee in deze wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanning weg?
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna gebruik ik zeker wel. Roteer ik af met Gaston Ramirez.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]Travestieten voegen niks toe aan m'n gemoedstoestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanning weg?Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.
[ afbeelding ]
Wat een beest.
Nee die gozer naast hem is een aidspatient.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.
[ afbeelding ]
Wat een beest.
Haha! Goeie grap!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die gozer naast hem is een aidspatient.
Ok ik liep dus zo door de stad zie ik 2 mensen lopen zegt de 1 tegen de ander kan ik in het midden lopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn,ook jij telt mee in deze wereld.
Ah mijn back up grap heb je ook al gevondenquote:
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok ik liep dus zo door de stad zie ik 2 mensen lopen zegt de 1 tegen de ander kan ik in het midden lopenIk moest wel lachen iig.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!
Dat lachen gaat je best goed af GGMM. Ik vind je ineens een stuk aardigerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!
Dank je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lachen gaat je best goed af GGMM. Ik vind je ineens een stuk aardiger
quote:'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
Ik was al bang dat je ons vergeten was op de hoogte te houden.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd 'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
baasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd 'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
Het is rustquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je ons vergeten was op de hoogte te houden.
Kijk uit dat het geen 10-0 wordt, kan je zomaar het kampioenschap kosten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is rust
1-0 Bony (3)
2-0 Bony (17)
3-0 Podolski (31)
4-0 Catanha (40)
5-0 Bony (43)
Geen FM spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik moet de hele tijd posten over FM om kwalitatief over te komen?
Ik heb geen FM, wat nu?
Ik vind Bony me daarom toch een baas zeg, boh boh boh. Wat een koning. Is toch gewoon veel en veel te goed voor Vitesse (of elke andere NLse club)?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is rust
1-0 Bony (3)
2-0 Bony (17)
3-0 Podolski (31)
4-0 Catanha (40)
5-0 Bony (43)
6-0 na 70 minuten nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat het geen 10-0 wordt, kan je zomaar het kampioenschap kosten.
De_kromme wacht op je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik er vandoor ga. Wie weet kom ik jullie straks nog tegen in Den Haag?
picsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn zus huilt omdat mijn speakers een dikke bass hebbenZe is gewoon jaloers.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nog steeds geen 10-0, het is wat daar in Amsterdam
Pics van je speakers?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn zus huilt omdat mijn speakers een dikke bass hebbenZe is gewoon jaloers.
Damn..quote:
Ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
90% is nepspelers, maar ik wil em wel posten
He, is dat niet die tering gek van dat EK Lab daar op de achtergrond?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je snel ook een halen om te compenseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk jaar komt er weer een Nederlander bij..![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk jaar komt er weer een Nederlander bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |