Dat ligt er maar net aan hoe grappig je grap is natuurlijk, maar ik zal mn best doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik een grap maak beloof je dan te lachen GGMM?
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe grappig je grap is natuurlijk.
Dus je hebt Ebecilio verkocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Bolat, Wiel, Catanha, Kjaer, Boilesen, Lars Bender, Lorenzo Crisetig, Serero, Bony, Podolski, Ramirez.
Jezus, vreemdelingenteamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Bolat, Wiel, Catanha, Kjaer, Boilesen, Lars Bender, Lorenzo Crisetig, Serero, Bony, Podolski, Ramirez.
Lekker veel eigen jeugd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Zie edit. Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.
Wat voor plaatje was je van plan te posten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.
Heb wel in 2012/2013 en 2013/2014 de halve finale van de CL gehaald.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus, vreemdelingenteam![]()
Ik heb iedereen verkocht voor 20mil+ per stuk en nu alleen maar NL spelers
Al gewonnen, geen uitdaging meer om de CL te winnen..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb wel in 2012/2013 en 2013/2014 de halve finale van de CL gehaald.
Uitgeschakeld door Real Madrid en Manchester United
Kishna gebruik ik zeker wel. Roteer ik af met Gaston Ramirez.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Kun je Kishna al gebruiken?
Ok... ik kan slecht tegen druk ik ben mijn grap kwijt. Morgen beloof ik er 1 te hebben voorbereid.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al gewonnen, geen uitdaging meer om de CL te winnen..![]()
Met 11 Nederlanders de CL is pas![]()
Nu proberen met 11 Nederlanders de CL te winnen, dat is pas
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... ik kan slecht tegen druk ik ben mijn grap kwijt. Morgen beloof ik er 1 te hebben voorbereid.
Had ik ook met een game. Kwam in 2014 toen bij Ajax na 3 seizoenen de graafschap.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn,ook jij telt mee in deze wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanning weg?
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna gebruik ik zeker wel. Roteer ik af met Gaston Ramirez.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]Travestieten voegen niks toe aan m'n gemoedstoestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanning weg?Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.
[ afbeelding ]
Wat een beest.
Nee die gozer naast hem is een aidspatient.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.
[ afbeelding ]
Wat een beest.
Haha! Goeie grap!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die gozer naast hem is een aidspatient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |