Doet ie al tijden hoorquote:
Is een optie iig als Ola weggaatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat die Mertens nou op 10 spelen trouwens?
Mertens gaat linksbuiten toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Wil na Wijnaldum vleugelspeler 2 nu ook niet meer op de flanken spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh nee, niet doen alsjeblieft!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar beter gaan jullie dit forum als een plek zien om tijd mee te doden en niet als een serieuze sociale omgeving
anders, anders verander ik mijn avatar!
Nee we moeten hier serieus discussiėren op hoog niveau.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar beter gaan jullie dit forum als een plek zien om tijd mee te doden en niet als een serieuze sociale omgeving
anders, anders verander ik mijn avatar!
Ik nodig Kapiteintje en HMF alvast uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee we moeten hier serieus discussiėren op hoog niveau.
Mertens ---- Matavz ---- Xquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Wijnaldum dan? Wat gaat Lens eigenlijk doen? Narsingh er hopelijk ook nog bij, lekker joh.
Als we Stijn zijn posts moeten geloven heel goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Over vleugelspelers gesproken:
Hoe goed is Narsingh eigenlijk?
Ik ga vanaf september naar school in Rotterdam. Ik weet ook niet hoelang ik nog voor Ajax ben de successupporter die ik ben.quote:
Niet beter als Darl Douglasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Over vleugelspelers gesproken:
Hoe goed is Narsingh eigenlijk?
Welke posts?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we Stijn zijn posts moeten geloven heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |