Doet ie al tijden hoorquote:
Is een optie iig als Ola weggaatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat die Mertens nou op 10 spelen trouwens?
Mertens gaat linksbuiten toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Wil na Wijnaldum vleugelspeler 2 nu ook niet meer op de flanken spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh nee, niet doen alsjeblieft!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar beter gaan jullie dit forum als een plek zien om tijd mee te doden en niet als een serieuze sociale omgeving
anders, anders verander ik mijn avatar!
Nee we moeten hier serieus discussiëren op hoog niveau.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar beter gaan jullie dit forum als een plek zien om tijd mee te doden en niet als een serieuze sociale omgeving
anders, anders verander ik mijn avatar!
Ik nodig Kapiteintje en HMF alvast uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee we moeten hier serieus discussiëren op hoog niveau.
Mertens ---- Matavz ---- Xquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Wijnaldum dan? Wat gaat Lens eigenlijk doen? Narsingh er hopelijk ook nog bij, lekker joh.
Als we Stijn zijn posts moeten geloven heel goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Over vleugelspelers gesproken:
Hoe goed is Narsingh eigenlijk?
Ik ga vanaf september naar school in Rotterdam. Ik weet ook niet hoelang ik nog voor Ajax ben de successupporter die ik ben.quote:
Niet beter als Darl Douglasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Over vleugelspelers gesproken:
Hoe goed is Narsingh eigenlijk?
Welke posts?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we Stijn zijn posts moeten geloven heel goed
Wijnaldum komt het best tot zijn recht op 10.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum op 10
Zet dat blaag gewoon op rechts, of beter nog op de bank neer. Talent heeft hij toch niet.
Gewoon trots voor uitkomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanaf september naar school in Rotterdam. Ik weet ook niet hoelang ik nog voor Ajax ben de successupporter die ik ben.
Kan niet joh, de volgende aankoop moet daar nu gaan spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum op 10
Zet dat blaag gewoon op rechts, of beter nog op de bank neer. Talent heeft hij toch niet.
Quotes?? Welke quotes??quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die hele rij quotes hier neer plaatsen.
Wie dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan niet joh, de volgende aankoop moet daar nu gaan spelen.
Niet kijken en snel doorlopenquote:
Wat?quote:
status ook, als je nu buiten vbl post hoor je gelijk: oh de VBLers zijn er weerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het kan door de vele bans komen, maar de sfeer in deze SC is nogal kut geworden.
Ik dacht dat WhatsTheSecret in R'dam woondequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet kijken en snel doorlopen
[..]
Wat?
We missen idd nog Geo en Stokstaartquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het kan door de vele bans komen, maar de sfeer in deze SC is nogal kut geworden.
Valt wel mee eigenlijk. Vind het erger dat iedereen het er constant over moet hebben hoe kut het hier welniet is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Geen idee wat jij dacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Furdjel Narsingh van Zwolle naar PSV kwam?
Nee tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat WhatsTheSecret in R'dam woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |