Bedankt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft altijd terechte klachten
Voor jou GGMM
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?quote:er zijn 3859 topics gevonden die zijn verdeeld over 129 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.07 seconden
Misschien nog wel meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?
Naja, van nu valt wel mee. Maar in films, vooral van Steven spielberg of met Mel Gibson ofzo. Word er echt ziek van. Vooral WWII films, doen alsof duiters duivels waren, terwijl de duitse soldaat die niets met de jodenvervolging had te maken meer heeft geleden dan wie dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
We zeggen altijd dat Ajacieden arrogant zijn enso, maar Amerikanen
Minimaal..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?
Nee, ze komt graag klaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Jojoortje wel gedaan hebben. Altijd jaloers.
Kan idd niet, geen idee waarom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM waarom kan ik spoilers in die Forumspy niet openen
Het zijn dan ook films, geen documentaires.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, van nu valt wel mee. Maar in films, vooral van Steven spielberg of met Mel Gibson ofzo. Word er echt ziek van. Vooral WWII films, doen alsof duiters duivels waren, terwijl de duitse soldaat die niets meer de jodenvervolging had te maken meer heeft geleden dan wie dan ook.
Dan wordt joortje nu wel jaloers. Ik druk NU op invoerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet goed voor mijn imagoquote:
GGMM heeft de pik op mij vanavond. Na alles wat ik vannacht onder de dekens voor je gedaan heb.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mietje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet goed voor mijn imago
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
GGMM heeft de pik op mij vanavond. Na alles wat ik vannacht onder de dekens voor je gedaan heb.
Zeg dat tegen de amerikaanse tokkiesquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn dan ook films, geen documentaires.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |