BaggerGeit moet hij hetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had ik zonder die link ook wel geweten.
Ik ging stuk om de OPquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een zeer terechte klacht.
Ook echt overal.. als iemand wat gaat zeggen en hij heeft bij defensie gewerkt moeten ze dat zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft iedereen met SPR?
Ze maken de amerikanen te heldhaftig.
Zo serieus kijk ik er niet naar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft iedereen met SPR?
Ze maken de amerikanen te heldhaftig.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh, ze is best wel leuk, ofniet smoof?
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM heeft altijd terechte klachten
Voor jou GGMM
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?quote:er zijn 3859 topics gevonden die zijn verdeeld over 129 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.07 seconden
Misschien nog wel meerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?
Naja, van nu valt wel mee. Maar in films, vooral van Steven spielberg of met Mel Gibson ofzo. Word er echt ziek van. Vooral WWII films, doen alsof duiters duivels waren, terwijl de duitse soldaat die niets met de jodenvervolging had te maken meer heeft geleden dan wie dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
We zeggen altijd dat Ajacieden arrogant zijn enso, maar Amerikanen
Minimaal..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WTF tong80. opent hij elke dag 10 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |