3-0 en 5-2 gewintquote:
Nee joh, ik ban nooit iemandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ban stijn eens met zijn FM GGMM, ik vraag het als toekomstige mede-mod.
quote:
ote]quote:
Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef GGMM het volgende:quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet goed voor mijn imago
quote:
Hoe dan? Hij kan helemaal niemand bannen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mij heb je gebant maar toen weer snel ongedaan gemaakt.. Ben ik je nog dankbaar voor
Oh ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mij heb je gebant maar toen weer snel ongedaan gemaakt.. Ben ik je nog dankbaar voor
Alleen voor hem, want hij draait door met zn FM.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnenkort een nieuw beleid als jij aan de macht bent
Eigenlijk was ik terecht gebant maar je trapte erin..quote:
pics van zijn zusjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
goh, rensje gevonden op fb door een stukje tekst op afca.nl
DMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
goh, rensje gevonden op fb door een stukje tekst op afca.nl
Goed dat je het zegt, zal er ff voor zorgen dat je je resterende bantijd alsnog uitzit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik terecht gebant maar je trapte erin..
true story
[ afbeelding ]
Ben jij ooit gebanned?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, zal er ff voor zorgen dat je je resterende bantijd alsnog uitzit.
Ik ben wel eerlijk, dus er mag wel wat tijd vanaf?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, zal er ff voor zorgen dat je je resterende bantijd alsnog uitzit.
Nee, nooit.quote:
Ja, 10 minuten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben wel eerlijk, dus er mag wel wat tijd vanaf?
Succes daarmee.quote:
We gaan iets uitlokken. maar wat...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet het een keer gebeuren dan, ik zeg nu en ik neem je taken over
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan iets uitlokken. maar wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |