Ik vermaak mij prima hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Vind het erger dat iedereen het er constant over moet hebben hoe kut het hier welniet is.
Naarmate het seizoen begonnen is, zal Geo weer lekker een klaagzang geven over PSV. Altijd is dat met hem.quote:
Er wordt voornamelijk realisme gemist. Mensen met net zoveel troep posten om vervolgens andere af te zagen op het gebrek ervan waardoor er weer 10 mensen opduikenquote:
Goed om te weten, ik noteer het bij deze.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naarmate het seizoen begonnen is, zal Geo weer lekker een klaagzang geven over PSV. Altijd is dat met hem.
Me2.quote:
Ik was in Amsterdam stappen met wat mensen waar onder Monopoly en die woont daar en we gingen afteren daarzoquote:
Smoofiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En GGMM, zeg eens eerlijk. Wie wordt de nieuwe mod nou?
Ligt eraan, ik verwacht nog pics van iemand z'n zus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb jij een mail gestuurd?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono had zoiets al verteld, wist niet dat je daarna naar R'dam was gegaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam stappen met wat mensen waar onder Monopoly en die woont daar en we gingen afteren daarzo
Die van Ajacied422 heb je als het goed is al, hij maakt dus wel een grote kans.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik verwacht nog pics van iemand z'n zus.
Ik wel hoor inclusief een doos bonbons voor Yvonne en een zak snoep voor GGMM. Hoe schat je mijn kansen in Stijn?quote:
Lekker kutten in de treinquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mono had zoiets al verteld, wist niet dat je daarna naar R'dam was gegaan.
Daar had ik het niet over man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van Ajacied422 heb je als het goed is al, hij maakt dus wel een grote kans.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik verwacht nog pics van iemand z'n zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan ik tekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |