Nee ik stel enkel dat jij dit het afgelopen jaar al 1000x heb aangehaald met 700x Eriksen in de hoofdrol en nu toch ook al zeker 100x Fischer. Gelukkig begint het seizoen bijna weer zodat ik nieuwe motivatie kan tanken er tegenin te gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu serieus de Calimero spelen? Het is toch een terugkerend fenomeen bij Ajax dat elk redelijk talent uit de jeugdopleiding de nieuwe "..." wordt genoemd?
Eriksen, Boilesen, Fischer etc.
Dat heeft ermee te maken dat Ajax tot 5/6 jaar geleden gewoon een hele sterke lichting spelers heeft gehad. En idd, deels ook met dat hypen heb ik het idee. Een hele slimme tactiek, maar daarom hoef ik het toch nog niet terecht te vinden? Dat bewijst zo'n Crackback van der Wiel nu toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het wel weer zien op het moment dat ze verkocht worden, in het algemeen levert een Ajax talent toch veel meer op dan een Feyenoord talent, maar dat heeft natuurlijk alleen maar met dat hypen te maken
Moet je nagaan dat dat nog minder dan de helft van de keren is dat een dergelijk bericht in de media verscheen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik stel enkel dat jij dit het afgelopen jaar al 1000x heb aangehaald met 700x Eriksen in de hoofdrol en nu toch ook al zeker 100x Fischer. Gelukkig begint het seizoen bijna weer zodat ik nieuwe motivatie kan tanken er tegenin te gaan.
Keep on dreamingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Nee dat heeft enkel met het verleden te maken. In Europa denkt men nog steeds dat Ajax die geweldige jeugdopleiding heeft die het ooit heeft gehad. Maar ondertussen stelt die opleiding weinig meer voor en komen er amper fatsoenlijke talenten naar boven drijven. Het enige waar Ajax nog op teert is de naam.
Gelukkig is het een westie van tijd tot de rollen omgedraaid zijn en Feyenoord de hoofdprijs gaat pakken voor z'n talenten en Ajax het moet doen met fooitjes.
Kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef C.Bukowski het volgende:
Over die Eriksen gesproken. Dat moet toch haast wel het meest overschatte talent OOIT zijn?
Heeft voor het grootste deel met de media te maken omdat Ajax de populairste club is, het enige bezwaar wat ik heb bij Ajax is dat het altijd gaat om "spelers uit de eigen opleiding" terwijl dat voor Eriksen, Boilesen en Fischer eigenlijk niet opgaat. Een zelf opgeleide speler vind ik een speler die vanaf z'n 8e, hooguit 10e bij die club speeltquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken dat Ajax tot 5/6 jaar geleden gewoon een hele sterke lichting spelers heeft gehad. En idd, deels ook met dat hypen heb ik het idee. Een hele slimme tactiek, maar daarom hoef ik het toch nog niet terecht te vinden? Dat bewijst zo'n Crackback van der Wiel nu toch ook gewoon?
Jij let blijkbaar niet genoeg op Eriksen, kijk maar eens 90 min alleen naar hem zie je wat een talent in die jongen zit.quote:
Ja want het niveau is zo enorm hoog, bij beide clubs kan het gewoon veel beter, supertalenten breken altijd door, het gaat om het niveau van de waterdragers en dat is in vergelijking met Spanje en Duitsland matigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Want? Is toch niet meer dan logisch? Vroeg of laat gaat men in Europa ook heus wel inzien dat er bij Ajax alleen nog maar bagger uit de opleiding komt en dat je bij Feyenoord moet zijn voor de echte toptalenten.
Hij was afgelopen seizoen zeker niet top maar had wel een enorm rendement ondanks datquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Ik heb m vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks is, niks was, en ook nooit wat zal worden.
Eriksen
Zolang de grootste talenten binnen Nederland maar Nederlands blijvenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:52 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om het talent dat een speler heeft, de potentie die hij heeft. Als een speler écht zo'n ontzettend groot talent heeft komt hij vanzelf wel bovendrijven. Of dat nou bij Almere City is op bij Real Madrid maakt weinig uit.
Als straks een aantal spelers van Feyenoord is doorgebroken in de Europese top, ik zeg straks want zoiets heeft tijd nodig en de zogenaamde toptalenten van Ajax spelen ergens in de marge dan weten Europese topclubs voortaan ook wel waar ze het zoeken moeten en dan zullen de transfersommen vanzelf bijdraaien. Zoiets heeft alleen tijd nodig,
Tom de Mul helaas maar 5 miljoen voor gevangen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
Wat is het laatste toptalent dat door Ajax zelf is opgeleid? Anita?
El Hamdaoiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
Bij Feyenoord Van Persie? o nee die komt van Excelsiorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Feyenoord Van Persie? o nee die komt van Excelsior
Soms heb ik het idee dat ze bij Caistangos expres een verkeerd contract hebben opgesteld zodat ze nog jaren kunnen stellen 'Als hij was gebleven dan...'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weten de Europese scouts ondertussen ook wel. Die komen allemaal kijken bij Feyenoord. Ze moeten zelfs de hekken afsluiten voor deze pottenkijkers om nog normaal te kunnen trainen op het complex.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Want? Is toch niet meer dan logisch? Vroeg of laat gaat men in Europa ook heus wel inzien dat er bij Ajax alleen nog maar bagger uit de opleiding komt en dat je bij Feyenoord moet zijn voor de echte toptalenten.
fer, vrij, bmi, clasie, castaignos en miss wijnaldum als je die mee wil tellen. Sowieso fer en vrij zijn oranje materiaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gino van Kessel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Castaiognos
Welke geweldige spits uit eigen opleiding kunnen jullie er tegenover stellen? Castillion? Wat was het ook al weer? Oh ja! De nieuwe Kluivert...![]()
Systematisch geen Feyenoorders noemen. Over kinderachtig gedrag gesproken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef RensAjacied het volgende:
Eriksen is één van de grootste talenten in de Eredivisie. Verder zijn Narsingh, Assaidi, Djuricic en Gouweleeuw van Heerenveen fucking grote talenten die het ver gaan schoppen.
Suk de man die ballen boven zijn hoofd met de voet kan aannemen. Al hebben ze nu ook Sigthorsson aangetrokken welke meer waarde heeft dan het gehele transferbudget van Feyenoord +- 10 euro dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Castaiognos
Welke geweldige spits uit eigen opleiding kunnen jullie er tegenover stellen? Castillion? Wat was het ook al weer? Oh ja! De nieuwe Kluivert...![]()
Elke kleuter kan zien dat Strootman niks voorstelt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Systematisch geen Feyenoorders noemen. Over kinderachtig gedrag gesproken.
Van Persie komt van Feyenoord. Dat hij bij Excelsior speelde wil niet zeggen dat hij van die opleiding komt of is Vertonghen ook van RKC??quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oog doet ook pijn
[..]
Suk de man die ballen boven zijn hoofd met de voet kan aannemen. Al hebben ze nu ook Sigthorsson aangetrokken welke meer waarde heeft dan het gehele transferbudget van Feyenoord +- 10 euro dus.
Ontken ik dat dan? Niet haten please!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain zegt dat Ajax alles uit denemarken tjapt.
PSV kan er ook wat van hoor. Alles weghalen van Spangen en andere clubs
Nee Germinal Beerschot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Persie komt van Feyenoord. Dat hij bij Excelsior speelde wil niet zeggen dat hij van die opleiding komt of is Vertonghen ook van RKC??
Ben jij het vriendje van HMF?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Sightorsson nog zo'n drama speler.![]()
Wie gaan jullie halen als die uiteindelijk ook een miskoop blijkt te zijn? Altidore?
Nee het ging erom dat ik zei dat je en talent pas zelf opgeleid kan noemen als hij vanaf z'n 8e of hooguit 10e al bij die club zou moeten zitten, dus geldt het volgens die norm ook niet voor Van Persiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Persie komt van Feyenoord. Dat hij bij Excelsior speelde wil niet zeggen dat hij van die opleiding komt of is Vertonghen ook van RKC??
En dan noemen we spelertjes als Bruma en Rekik nog niet eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
fer, vrij, bmi, clasie, castaignos en miss wijnaldum als je die mee wil tellen. Sowieso fer en vrij zijn oranje materiaal
Wel in de lijn van verwachtingen ja. Je moet als Ajax je concurrent klein houden en Az boezemt toch een stuk meer angst in dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Sightorsson nog zo'n drama speler.![]()
Wie gaan jullie halen als die uiteindelijk ook een miskoop blijkt te zijn? Altidore?
Ik weet het nog niet zo met Bruma. Rekik is wel een potentiële baas ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan noemen we spelertjes als Bruma en Rekik nog niet eens.
Ajax had Sneijder, van der Vaart, Emanuelsonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
PSV had Afellay dus wat wil Ajax/Feyenoord doen dan?!
af en toe ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
HMF dat is toch die debiel die zich altijd belachelijk loopt te maken?
Niks want hij is inmiddels verkocht en Psv heeft zo weinig geld uit de transfer gehaald dat er ook geen vervanger kon komen van nivau.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
PSV had Afellay dus wat wil Ajax/Feyenoord doen dan?!
Wie speelde daar bij barca? Wie won gelijk de CL na zijn vertrek? Preciesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had Sneijder, van der Vaart, Emanuelson
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks want hij is inmiddels verkocht en Psv heeft zo weinig geld uit de transfer gehaald dat er ook geen vervanger kon komen van nivau.
Wat een nonsens redenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie speelde daar bij barca? Wie won gelijk de CL na zijn vertrek? Precies
Is toch altijd het geval bij de meeste PSV-Fans?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, kon niks anders verzinnen atm
Maar wel een baas die niet terugdeinst om die Amsterdamse brulbekken ff van repliek te dienen.quote:
Neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is toch altijd het geval bij de meeste PSV-Fans?
Sowieso ook jij weet dat dit het jaar van Ebecilio wordtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, kon niks anders verzinnen atm
We hebben gewoon gelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wel een baas die niet terugdeinst om die Amsterdamse brulbekken ff van repliek te dienen.
Die oefent alvast als hij over 15 jaar gaat cashen in Chinaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso ook jij weet dat dit het jaar van Ebecilio wordt
[ afbeelding ]
Maar jij begon?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wel een baas die niet terugdeinst om die Amsterdamse brulbekken ff van repliek te dienen.
Dat was geen discussiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat deze discussie niet nuttig voor jou is ga je maar een beetje op de man spelen?
Jullie veranderen direct van onderwerp en gooien het weer op andere talenten en wat feyenoord wel/niet heeft voortgebracht. Gaat erom dat die jonge talenten bij Ajax systematisch overgewaardeerd worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij begon?Ja tenzij je dacht dat ik de maker van dat artikel was en in dat geval bedankt voor het vertrouwen.
Pak 'm Ajacied! ATTACK!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''je moeder''
WAT EEN GEWELDIGE REACTIE
Onzin ik post al zeker 3 pagina's niks zinnigs meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jullie veranderen direct van onderwerp en gooien het weer op andere talenten en wat feyenoord wel/niet heeft voortgebracht. Gaat erom dat die jonge talenten bij Ajax systematisch overgewaardeerd worden.
Je vader was beter geweest??quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''je moeder''
WAT EEN GEWELDIGE REACTIE
Mwa Clasie is overschat man, Cabralquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Of iedereen zegt gewoon dat Nederland geweldige jeugd heeft als clasie, ebecilio, strootman etc. Iedereen blij
En hoe pleit dit je vrij van alle wartaal die je daarvoor uitkraamde?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin ik post al zeker 3 pagina's niks zinnigs meer.
Sinds wanneer is Strootman geweldig? En Ebecilio?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Of iedereen zegt gewoon dat Nederland geweldige jeugd heeft als clasie, ebecilio, strootman etc. Iedereen blij
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Een van je minder geslaagde trolls. Probeer 't nog eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Clasie is overschat man, Cabralen dat Mulder Stekelenburg nog niet uit het doel heeft verdrongen
Clasie is niet overschat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa Clasie is overschat man, Cabralen dat Mulder Stekelenburg nog niet uit het doel heeft verdrongen
Sinds zijn 3 goalsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Strootman geweldig? En Ebecilio?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
Deze discussie hoeven we ook nooit meer te voeren: http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van je minder geslaagde trolls. Probeer 't nog eens.
Toch geslaagd dus.quote:
BADUM TSS!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
Deze discussie hoeven we ook nooit meer te voeren: http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Amsterdam__.html
Ok... Feyenoord wordt kampioen dit jaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van je minder geslaagde trolls. Probeer 't nog eens.
Nee geen zin in, als je Ebe zijn kwaliteiten niet ziet. Zelfs als ajacied, tjah dan is er iets mis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom eens met betere argumenten voor je een discussie aangaat.
100% mee eens het is dat ik Genee niet in de steek wil laten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee geen zin in, als je Ebe zijn kwaliteiten niet ziet. Zelfs als ajacied, tjah dan is er iets mis.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee geen zin in, als je Ebe zijn kwaliteiten niet ziet. Zelfs als ajacied, tjah dan is er iets mis.
En PSVersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Het percentage joden is weer veel te hoog in deze SC.
Het percentage realisten is weer veel te laagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Het percentage joden is weer veel te hoog in deze SC.
Ik ga naar het TdF subforum.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie voor vandaag weer. Niveau is weer dramatisch.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie voor vandaag weer. Niveau is weer dramatisch.
Scholletje Senior en Scholletje Junior in Oranje, kan niet missenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
Maar Blind is dus de nieuwe back van Oranje?
Hoezo? Waarvoor wordt hij gezocht? Overval?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, hou deze boy in de gaten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Waarvoor wordt hij gezocht? Overval?Davy, je bent niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenstander gebruikt codes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
Alsof een stand alles zegt. Las dat Feyenoord heel goed speelde. Kansen genoeg maar worden niet omgezet in doelpuntenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
ojah de bet, zal mijn avatar veranderen als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof een stand alles zegt. Las dat Feyenoord heel goed speelde. Kansen genoeg maar worden niet omgezet in doelpunten
?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah de bet, zal mijn avatar veranderen als ik thuis ben.
rutte avatar.quote:
oh niemand heeft het onthouden? mooi dan deed ik niet meequote:
Stijn is idd de enige fokker hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh niemand heeft het onthouden? mooi dan deed ik niet mee
jaquote:
GOEDEN TROLL XDquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
doe eens scriptie afmakenquote:
Ben bezig met een tentamen man. Super frustrerend om aantekeningen van een ander te moeten gebruiken.quote:
Denk het niet, Blind is een centrale verdediger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
Maar Blind is dus de nieuwe back van Oranje?
Nu nog tentamen? Jezus manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bezig met een tentamen man. Super frustrerend om aantekeningen van een ander te moeten gebruiken.
nu nog tentamens ? geen vakantie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bezig met een tentamen man. Super frustrerend om aantekeningen van een ander te moeten gebruiken.
Krijg je ervan als je slechts 15min. per dag aan je school besteedt.quote:
leer hiervan aja422, niet je school verwaarlozen voor foks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je slechts 15min. per dag aan je school besteedt.
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Is gewoon een reguliere herkansing die laat valt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je slechts 15min. per dag aan je school besteedt.
Vakantiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu nog tentamens ? geen vakantie?
Omdat ik 1-0 matig vind?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je een treurig mannetje bent.
vakantie en dan op foks? twatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Vakantie![]()
Ik ga Belgrado weer ff in, pitabroodje op. Lekker goedkoop hier
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik chagrijnig ben en omdat de SC serieus begint af te glijden.
Nog 6 nachtjes slapen, dan is hmf terug.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff hotspot opgezocht om wat shit up te loaden, ff fokken tijdens het wachten. Gratis Balkan internet is traagquote:
Komt wel weer als de mannen opstaan als jezus in zijn goede dagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
haha kapitein zin in zijn periode van de maand.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om voorlopig maar te kappen met Fok!.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 6 nachtjes slapen, dan is hmf terug.
Daar zullen we wel vakker van liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om voorlopig maar te kappen met Fok!.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het als stoppen ziet wellicht beter. Dat klinkt bijna alsof Fok! een verplichting is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
vakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar zullen we wel vakker van liggen.
Nee, gewoon in 't algemeen. 't is alleen maar dom gekakel de laatste weken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax bashen weerstand krijgen en dat onder het mom afglijden zetten
[..]
Als je het als stoppen ziet wellicht beter. Dat klinkt bijna alsof Fok! een verplichting is.
haha gekakel XdXDxdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon in 't algemeen. 't is alleen maar dom gekakel de laatste weken.
whutquote:Andrés Iniesta Luján (Spanish pronunciation: [anˈdɾes iˈnjesta luˈxan]) (born 11 May 1984) is a Spanish footballer who plays as a central midfielder for League 2 club Exeter City FC, and the Spanish national team.
Niet dan? Vroeger had je 't idee dat je iets gemist had als je er een dag niet was. Nu is er gewoon niks gebeurd.quote:
fixedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Tering, vannacht met steven gezopen gesnoven in AmsterdamWat EEN nacht
Juist wel. Kei veel bans de laatste 2 weken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet dan? Vroeger had je 't idee dat je iets gemist had als je er een dag niet was. Nu is er gewoon niks gebeurd.
Dat is 't enige. En waarom ze jou overgeslagen hebben is me ook een raadsel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Juist wel. Kei veel bans de laatste 2 weken.
Heb ik je zus verkracht ofzo? Wat is er?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is 't enige. En waarom ze jou overgeslagen hebben is me ook een raadsel.
J-E B-E-N-T I-R-R-I-T-A-N-Tquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik je zus verkracht ofzo? Wat is er?
Omdat ik 1-0 matig vind?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
J-E B-E-N-T I-R-R-I-T-A-N-T
G-R-O-E-T
Korfbalkampioen, Al je mede speelsters begluurd onder de douche ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
J-E B-E-N-T I-R-R-I-T-A-N-T
G-R-O-E-T
Ja, dat is een dikke trollreactie. Je weet toch wel dat dat gewoon scorebordjournalistiek isquote:
Hier ga ik niet meer op in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Korfbalkampioen, Al je mede speelsters begluurd onder de douche ?
Ik was de 11-0 van Ajax en PSV even gewend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is een dikke trollreactie. Je weet toch wel dat dat gewoon scorebordjournalistiek is?
Gewoon chagrijnig. En ik heb geen zus, maar als ik er 1 had mocht je haar in mijn huidige mentale staat met alle plezier verkrachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik je zus verkracht ofzo? Wat is er?
Dit zegt wel genoeg over jou.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon chagrijnig. En ik heb geen zus, maar als ik er 1 had mocht je haar in mijn huidige mentale staat met alle plezier verkrachten.
Goeie troll.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was de 11-0 van Ajax en PSV even gewend.
Je begint voorspelbaar te worden. Altijd maar de waarheid ontwijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord troll even opzoeken in het internet woordenboek.
Misschien moet jij als zijnde de meest irrelevante en overbodige user van heel de SC gewoon eens wat meer brengen dan random bot-posts en dikke billen plaatjes of anders gewoon je bek houden tegen mensen die er wat meer van proberen te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord troll even opzoeken in het internet woordenboek.
Dat heb ik met name bij mensen die 'DJ_Day-V' als username hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook bij de posticon: [ afbeelding ] het idee dat deze PI is voor mensen die de aandacht willen?
Heletijd zeiken op mensen maar zelf er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij als zijnde de meest irrelevante en overbodige user van heel de SC gewoon eens wat meer brengen dan random bot-posts en dikke billen plaatjes of anders gewoon je bek houden tegen mensen die er wat meer van proberen te maken.
Kapiteintje voegt nog altijd als een van de meesten iets toe. Moet jij eens een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heletijd zeiken op mensen maar zelf er ook niks aan doen
En jij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje voegt nog altijd als een van de meesten iets toe. Moet jij eens een voorbeeld aan nemen.
Steven maakt gehakt van Madame_Paon.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat steven er niet is, die zou gehakt maken van iedereen in deze discussie
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over jou, niet over mij.
Ik ga al weg vrindquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied ga eens naar het Tour du France subforumDit gaat echt helemaal nergens over.
Steven is een werkeloze, semi-verslaafde ex-hooligan. Op iedereen is wel iets aan te merken, maar het gaat erom wat je er dmv je eigen inbreng van maakt. Steven heeft inbreng, dat staat buiten kijf...er zijn alleen een aantal verschrikkelijk irritante kut-users die 0,0 relevante inbreng in deze SC hebben maar wel constant aandacht lopen te vragen middels niet relevante kutposts. Dat begint me nogal tegen te staan de laatste tijd. Ik noem geen namen maar Davy is er 1 van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat steven er niet is, die zou gehakt maken van iedereen in deze discussie
Kiloknallers!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven maakt gehakt van Madame_Paon.
Analyseer je eigen posts eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, kap eens met al die nutteloze shit die je steeds post of uitkraamt.
Jammer idd. Terug en meteen de sfeer verzieken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zit al mee te lezen en het gaat weer nergens over
Ik snap wat je bedoelt, maar je kan je net zo goed gaan ergeren aan het feit dat de lucht blauw is. Valt geen reet aan te doen. Reageren op mensen die wel iets relevants te melden hebben en die kutposts negeren is het enige wat je kan doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven is een werkeloze, semi-verslaafde ex-hooligan. Op iedereen is wel iets aan te merken, maar het gaat erom wat je er dmv je eigen inbreng van maakt. Steven heeft inbreng, dat staat buiten kijf...er zijn alleen een aantal verschrikkelijk irritante kut-users die 0,0 relevante inbreng in deze SC hebben maar wel constant aandacht lopen te vragen middels niet relevante kutposts. Dat begint me nogal tegen te staan de laatste tijd. Ik noem geen namen maar Davy is er 1 van.
Wie verziekt hier nou de sfeer?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer idd. Terug en meteen de sfeer verzieken.
Hij snapt het eindelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, nutteloos om er ook op in te gaan.
Gast doe niet, laat je niet wegjagen man. SC is het leukste van Fok! man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
Weet je wat Davy: The SC is all yours kutboeler.![]()
Kijken of jij er wat van weet te maken dan. Ik zie jullie volgende week wel ergens.
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag GGMM niet, ik hoorde dat hij mij laatst klappen wou geven omdat ik niet genoeg zwijggeld betaalde.
Euh, ja idd..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag GGMM niet, ik hoorde dat hij mij laatst klappen wou geven omdat ik niet genoeg zwijggeld betaalde.
GGMM is een bazenmod. Beter kan je je niet wensenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
GGMM zijn avatar beeld de slachtoffers uit die het al hebben moeten ontgelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Heeft hij een eigen avatar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM zijn avatar beeld de slachtoffers uit die het al hebben moeten ontgelden.
Sorry Davy maar dit was een echt dieptepuntquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft hij een eigen avatar?
[ afbeelding ]
Moet mijn reputatie toch hoog houden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry Davy maar dit was een echt diepte puntje.
Gast alsjeblieft, ik mag je graag zien in de SC. Maar dit is wel erg laag. Je verziekt het wel een beetje zo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft hij een eigen avatar?
[ afbeelding ]
Top 100 posts per reeks van 01-07-2012 t/m 07-07-2012
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, iets positiefs, we zijn de afgelopen week wel de best draaiende SC.Top 100 posts per reeks van 01-07-2012 t/m 07-07-2012
nr / aantal posts / reeks
001 11786 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
39 topics volgeluld in 7 dagen tijd.
Geen dankquote:Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-07-2012 t/m 07-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 1260 stevenmac26
02 1121 mrstylo
03 1028 Smoofie
04 0848 Dj_Day-V
05 0756 Littlerabbit
06 0648 Doublepain
07 0544 GGMM
08 0528 RensAjacied
09 0462 Saind
10 0450 Geo4kant
11 0447 Caland
12 0387 napoleonfour
13 0316 kapiteintje
14 0208 KnutdeIJsbeer
15 0199 Drizzt_DoUrden
15 0199 Ajacied422
17 0194 DonRaja
18 0190 AFCNiels
19 0161 Typisch
20 0157 j0rdiiii
21 0152 SjaakBauer
22 0143 Happel
23 0130 Dromenvangertje
24 0123 Jojoortje
25 0121 Tjacka
26 0117 The_Groove
27 0110 -_Guitarist_-
28 0102 Dr.Mikey
29 0087 Adames
30 0086 Tarado
31 0077 WhatsTheSecret
32 0075 yvonne
33 0063 BrandX
34 0058 Morpheus2002
35 0035 Anonymousz
36 0033 sig000
37 0030 zoekeenleven
38 0027 Nick-GizMo
39 0022 Flippiee
40 0016 Gramulanion
41 0013 Muto
42 0007 Monopoly
43 0006 Roffamannetje
43 0006 ajacied4lf
43 0006 HuffTheTalbot
43 0006 Jellereppe
47 0005 Hooidraad
48 0004 Grifte
48 0004 Lokale_Notabele
50 0003 Paul-89
50 0003 Tyron
50 0003 Dimens
50 0003 Littlerabbit1
54 0001 tompsv18
54 0001 leeell
54 0001 FokkenopFok
54 0001 Nober
54 0001 roos85
54 0001 Dirkos1987
54 0001 S0nic
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik kreeg ook een DMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM kan je die Roffamannetje eens in bedwang houden? Zit mij dik te bedreigen via DM terwijl ik die gast niet eens ken
Ik vind dat zo teringtriest tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM kan je die Roffamannetje eens in bedwang houden? Zit mij dik te bedreigen via DM terwijl ik die gast niet eens ken
Als je serieus bent; stuur de dm's ff door naar mij of een FA via pm.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
Hoplaquote:15 0199 Drizzt_DoUrden
Pak aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezellig hier.
Bedreigingen in DM? Spannend.
Respectquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind dat zo teringtriest toch_!
Via DM bedreigen omdat je voor een andere club bent.
Jezus, heb gewoon ballen. Ik ben hardcore PEC Zwolle fan, en ik ga wel eens zuipen in een café vol Eagles supporters. Wederzijds respect gewoon, ondanks dat we aartsvijanden zijn.
Ik vond dat laatste stuk juist wel leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Probeer ik de tour een keer half te volgen blijk ik te zijn afgehaakt wanneer ze net een berg opredenIk vind het geen eens erg wat is dat saai.
Dat heeft ie dus gemist.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond dat laatste stuk juist wel leuk
geen voetbal hier alleen discussies over hoe erg we Dj_Day-V haten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
NOS heeft zojuist gemeld dat Vertonghen weg is? Maar ik zie het nergens anders staan.![]()
Vast weer van dezelfde bron die zei dat Mata naar Barça ging
Nee is rond op wat details na die geen belemmering vormenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
NOS heeft zojuist gemeld dat Vertonghen weg is? Maar ik zie het nergens anders staan.![]()
DJ is ook Ajacied ik vraag het hem welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen voetbal hier alleen discussies over hoe erg we Dj_Day-V haten.
Vertonghen was niet aanwezig bij de wedstrijd omdat hij zijn contract gaat tekenen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Gaat ie nou naar de Spurs?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vertonghen was niet aanwezig bij de wedstrijd omdat hij zijn contract gaat tekenen.
Willen stoer overkomen. Publiciteit halen etc.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat een mongool ben je ook als je gaat trein surfen, geen medelijden met zulke mensen.
Net als die Duitser met zijn Youtube filmpjes met als eind shot zijn graf omdat hij ongeneeslijk ziek zou zijn geweest wat achteraf allemaal onzin bleek te zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat een mongool ben je ook als je gaat trein surfen, geen medelijden met zulke mensen.
Een gestoorde verloor zijn beenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als die Duitser met zijn Youtube filmpjes met als eind shot zijn graf omdat hij ongeneeslijk ziek was en allemaal onzin bleek te zijn.Maar is er iemand aan overleden dan?
Hij wilde op het perron springe, maar viel tussen 2 wagons en verloor zijn beenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als die Duitser met zijn Youtube filmpjes met als eind shot zijn graf omdat hij ongeneeslijk ziek zou zijn geweest wat achteraf allemaal onzin bleek te zijn.Maar is er iemand aan overleden dan?
In mijn ogen verdiend voor die gozer. Alleen autisten of zwakzinnigen doen dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij wilde op het perron springe, maar viel tussen 2 wagons en verloor zijn been
verdiep je eens wat meer in het begrip autist.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn ogen verdiend voor die gozer. Alleen autisten of zwakzinnigen doen dat.
Sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verdiep je eens wat meer in het begrip autist.
je weet toch dat die niet van hun zolderkamer te slaan zijn?quote:
Niet altijd hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet toch dat die niet van hun zolderkamer te slaan zijn?
Wel vette filmpjes waren dat net op Nederland 1, die gast die in die toren klimde had ik nog respect voor ook. alleen heb ik totaal geen medelijden als je dan dood gaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:47 schreef Doublepain het volgende:
RIP aan de nabestaande.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel vette filmpjes waren dat net op Nederland 1, alleen heb ik totaal geen medelijden als je dan dood gaat.
idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Meer medelijden met de mensen die dat moeten opruimen, ook dat filmpje dat eentje helemaal geroosterd is op de trein dat die man hem moet blussen.. Je zou het maar moeten doen![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Die jongen van 13 had trouwens wel een toffe vader. "Waar is mama?" Ja die heb ik net vermoord
.
Klopt ja, was net uit de gevangenisquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Die jongen van 13 had trouwens wel een toffe vader. "Waar is mama?" Ja die heb ik net vermoord
.
En dan dat kind nog bij die vader laten wonen![]()
![]()
Altijd beter dan een wesp, loop je dan met een fucking bult onder je voetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Stond net met me blote voeten op een naaktslak in de tuin
slakkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Was het een beetje een lekker gevoel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Die dingen zijn echt viesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Door de blender doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon een beetje zout erover, dan zijn ze niet meer zo vies
Neh, Alleen dat Kapiteintje het niveau te laag vond, vooral bij een niet te nader noemen PSV-Fan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog dingen gemist of mensen weer met een ban weg?
Wat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, Alleen dat Kapiteintje het niveau te laag vond, vooral bij een niet te nader noemen PSV-Fan.
Kapiteintje ging boos weg omdat eentje hier de sfeer naar de klote krijgt en altijd nutteloze/inhoudsloze posts heeft.quote:
Alleen wat bedreigingen via DM etc. En Kapi is weg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog dingen gemist of mensen weer met een ban weg?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
quote:
Zo ging het, no biggie...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je een treurig mannetje bent.
Bedreigingen: Roffa tegen mij en nog iemand weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedreigingen?
Sneu dan
En om welke psv fan ging het dan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo ging het, no biggie...
Dit is dan weer een terechte klacht. Moet je wat aan doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij als zijnde de meest irrelevante en overbodige user van heel de SC gewoon eens wat meer brengen dan random bot-posts en dikke billen plaatjes of anders gewoon je bek houden tegen mensen die er wat meer van proberen te maken.
Jep. Nu gaan we weer allemaal gezellig doen alsof er niets gebeurd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wie was het? Roffamannetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg wel wat doodsbedreigingen trouwens
Watquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg wel wat doodsbedreigingen trouwens
Jij was inderdaad wel weer de poster op niveau in die ehm discussie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dit is dan weer een terechte klacht. Moet je wat aan doen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wel weer de poster op niveau in die ehm discussie?![]()
Komt er een vbl meet en zou jij niet naar free fest gaan hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Roffa dacht te menen mij te moeten bedreigen omdat ik stoer doe en me een VI Hooligan noem. Verder wilde hij afspreken bij de eerst komende VBL meet. Tsja... je hebt helden.
Nee idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wel weer de poster op niveau in die ehm discussie?![]()
GGMM, over een maandje pas de JCSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10% ruzie
90% ruzieanalyse en napraat.
Hoog tijd dat de competitie weer begint.
Eerst moet Narsingh nog komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10% ruzie
De kankers vlogen je weer om de orenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10% ruzie
Nee ging niet doorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt er een vbl meet en zou jij niet naar free fest gaan haha
Mwa, mag maar zonder hem worden we ook wel kampioen.quote:
Jij mag daar in feite niets over zeggen, want als het op discussieren aankomt, dan kan ik de standaardposts van je opnoemen.quote:
80euro terwijl ze eigenlijk gratis zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ging niet door![]()
O.a omdat we zelf ook inzagen dat je echt wel een kaartje nodig had en die stonden voor fucking 80 euro op marktplaats. Flikker dan maar op.
Depay kan ook op die plek spelen idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, mag maar zonder hem worden we ook wel kampioen.
Morph is ook wel rustig hé.. Heeft hij zn alarm uitgezet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De kankers vlogen je weer om de oren
VOC mentaliteit niggah zo is Nederland groot gewordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
80euro terwijl ze eigenlijk gratis zijn
Wie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay kan ook op die plek spelen idd.
Noem het dan ook geen Free Festival inddquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
80euro terwijl ze eigenlijk gratis zijn
Vakantie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morph is ook wel rustig hé.. Heeft hij zn alarm uitgezet?
Geen idee, ken hem niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |