Niet dan? Vroeger had je 't idee dat je iets gemist had als je er een dag niet was. Nu is er gewoon niks gebeurd.quote:
fixedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Tering, vannacht met steven gezopen gesnoven in AmsterdamWat EEN nacht
Juist wel. Kei veel bans de laatste 2 weken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet dan? Vroeger had je 't idee dat je iets gemist had als je er een dag niet was. Nu is er gewoon niks gebeurd.
Dat is 't enige. En waarom ze jou overgeslagen hebben is me ook een raadsel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Juist wel. Kei veel bans de laatste 2 weken.
Heb ik je zus verkracht ofzo? Wat is er?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is 't enige. En waarom ze jou overgeslagen hebben is me ook een raadsel.
J-E B-E-N-T I-R-R-I-T-A-N-Tquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik je zus verkracht ofzo? Wat is er?
Omdat ik 1-0 matig vind?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
J-E B-E-N-T I-R-R-I-T-A-N-T
G-R-O-E-T
Korfbalkampioen, Al je mede speelsters begluurd onder de douche ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
J-E B-E-N-T I-R-R-I-T-A-N-T
G-R-O-E-T
Ja, dat is een dikke trollreactie. Je weet toch wel dat dat gewoon scorebordjournalistiek isquote:
Hier ga ik niet meer op in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Korfbalkampioen, Al je mede speelsters begluurd onder de douche ?
Ik was de 11-0 van Ajax en PSV even gewend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is een dikke trollreactie. Je weet toch wel dat dat gewoon scorebordjournalistiek is?
Gewoon chagrijnig. En ik heb geen zus, maar als ik er 1 had mocht je haar in mijn huidige mentale staat met alle plezier verkrachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik je zus verkracht ofzo? Wat is er?
Dit zegt wel genoeg over jou.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon chagrijnig. En ik heb geen zus, maar als ik er 1 had mocht je haar in mijn huidige mentale staat met alle plezier verkrachten.
Goeie troll.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was de 11-0 van Ajax en PSV even gewend.
Je begint voorspelbaar te worden. Altijd maar de waarheid ontwijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord troll even opzoeken in het internet woordenboek.
Misschien moet jij als zijnde de meest irrelevante en overbodige user van heel de SC gewoon eens wat meer brengen dan random bot-posts en dikke billen plaatjes of anders gewoon je bek houden tegen mensen die er wat meer van proberen te maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord troll even opzoeken in het internet woordenboek.
Dat heb ik met name bij mensen die 'DJ_Day-V' als username hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook bij de posticon: [ afbeelding ] het idee dat deze PI is voor mensen die de aandacht willen?
Heletijd zeiken op mensen maar zelf er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij als zijnde de meest irrelevante en overbodige user van heel de SC gewoon eens wat meer brengen dan random bot-posts en dikke billen plaatjes of anders gewoon je bek houden tegen mensen die er wat meer van proberen te maken.
Kapiteintje voegt nog altijd als een van de meesten iets toe. Moet jij eens een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heletijd zeiken op mensen maar zelf er ook niks aan doen
En jij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje voegt nog altijd als een van de meesten iets toe. Moet jij eens een voorbeeld aan nemen.
Steven maakt gehakt van Madame_Paon.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat steven er niet is, die zou gehakt maken van iedereen in deze discussie
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over jou, niet over mij.
Ik ga al weg vrindquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied ga eens naar het Tour du France subforumDit gaat echt helemaal nergens over.
Steven is een werkeloze, semi-verslaafde ex-hooligan. Op iedereen is wel iets aan te merken, maar het gaat erom wat je er dmv je eigen inbreng van maakt. Steven heeft inbreng, dat staat buiten kijf...er zijn alleen een aantal verschrikkelijk irritante kut-users die 0,0 relevante inbreng in deze SC hebben maar wel constant aandacht lopen te vragen middels niet relevante kutposts. Dat begint me nogal tegen te staan de laatste tijd. Ik noem geen namen maar Davy is er 1 van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat steven er niet is, die zou gehakt maken van iedereen in deze discussie
Kiloknallers!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven maakt gehakt van Madame_Paon.
Analyseer je eigen posts eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, kap eens met al die nutteloze shit die je steeds post of uitkraamt.
Jammer idd. Terug en meteen de sfeer verzieken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zit al mee te lezen en het gaat weer nergens over
Ik snap wat je bedoelt, maar je kan je net zo goed gaan ergeren aan het feit dat de lucht blauw is. Valt geen reet aan te doen. Reageren op mensen die wel iets relevants te melden hebben en die kutposts negeren is het enige wat je kan doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven is een werkeloze, semi-verslaafde ex-hooligan. Op iedereen is wel iets aan te merken, maar het gaat erom wat je er dmv je eigen inbreng van maakt. Steven heeft inbreng, dat staat buiten kijf...er zijn alleen een aantal verschrikkelijk irritante kut-users die 0,0 relevante inbreng in deze SC hebben maar wel constant aandacht lopen te vragen middels niet relevante kutposts. Dat begint me nogal tegen te staan de laatste tijd. Ik noem geen namen maar Davy is er 1 van.
Wie verziekt hier nou de sfeer?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer idd. Terug en meteen de sfeer verzieken.
Hij snapt het eindelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, nutteloos om er ook op in te gaan.
Gast doe niet, laat je niet wegjagen man. SC is het leukste van Fok! man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
Weet je wat Davy: The SC is all yours kutboeler.![]()
Kijken of jij er wat van weet te maken dan. Ik zie jullie volgende week wel ergens.
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag GGMM niet, ik hoorde dat hij mij laatst klappen wou geven omdat ik niet genoeg zwijggeld betaalde.
Euh, ja idd..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag GGMM niet, ik hoorde dat hij mij laatst klappen wou geven omdat ik niet genoeg zwijggeld betaalde.
GGMM is een bazenmod. Beter kan je je niet wensenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |