En dan ook echt niet verder dan de kop lezenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)er-met-Iniesta.dhtmlx 100.000.000
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ook echt niet verder dan de kop lezenNu maar hopen dat de hoogleraren die zich over je scriptie zullen buigen de zelfde instelling hebben.
Iniestaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)er-met-Iniesta.dhtmlx 100.000.000
Het is meer de persoon erachter. Ik blijf Iniesta ervan verdenken de bosbranden in Spanje te hebben aangestoken zodat hij zijn imago kon opkrikken in positieve zin door zijn EK premie te doneren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is dat nou weer, gewoon een geweldige voetballer
Ach dat interesseert me allemaal niet, op een enkele uitzondering na zijn alle prof voetballers domme, irritante, arrogante, overbetaalde kereltjes. Ik kijk alleen naar wat ze op het veld presteren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is meer de persoon erachter. Ik blijf Iniesta ervan verdenken de bosbranden in Spanje te hebben aangestoken zodat hij zijn imago kon opkrikken in positieve zin door zijn EK premie te doneren.
Overschatte blaag. En bovendien een achterbaks onderkruipsel net als de rest van die Barca kneuzen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is dat nou weer, gewoon een geweldige voetballer
InZanity?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:25 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Overschatte blaag. En bovendien een achterbaks onderkruipsel net als de rest van die Barca kneuzen.
Sterke respons LR.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan ook echt niet verder dan de kop lezenNu maar hopen dat de hoogleraren die zich over je scriptie zullen buigen de zelfde instelling hebben.
Geef ze eens ongelijk. Door hun talenten stelselmatig te overschatten halen ze wel keer op keer belachelijk hoge transfersommen binnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterke respons LR.
Gaat me voornamelijk over de manier waarop bij Ajax werkelijk elk talent dat een klein beetje kan voetballen zodanig wordt opgehemeld dat het uiteindelijk alleen maar tegen kan vallen. De enige die het in de loop der jaren nog enigszins heeft kunnen waarmaken is Sneijder.
Enigszins ja, wat een onzin man als zo'n reporter die kop op een artikel zet ligt het meteen aan het beleid bij Ajaxquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sterke respons LR.
Gaat me voornamelijk over de manier waarop bij Ajax werkelijk elk talent dat een klein beetje kan voetballen zodanig wordt opgehemeld dat het uiteindelijk alleen maar tegen kan vallen. De enige die het in de loop der jaren nog enigszins heeft kunnen waarmaken is Sneijder.
overschatte blaag...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:25 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Overschatte blaag. En bovendien een achterbaks onderkruipsel net als de rest van die Barca kneuzen.
Je wilt beweren dat het niet gebeurt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enigzins ja, wat een onzin man als zo'n reporter die kop op een artikel zet ligt het meteen aan het beleid bij Ajax
Hé ons rel-elfje is ook weer wakker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
overschatte blaag...
kijk jij ooit wel voetbal?
Je kan op basis van dit artikel niet beweren dat het wel gebeurtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat het niet gebeurt?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
overschatte blaag...
kijk jij ooit wel voetbal?
Zucht... Het is tijd voor nieuw Ajax bash materiaal Kapiteintje aan deze doe ik ook al niet meer mee en geef je gewoon gelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat het niet gebeurt?![]()
En op basis van je achtergrond-informatie m.b.t. andere uitlatingen omtrent Fischer? Dan laat ik die vreselijk overschatte Eriksen nog maar even buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan op basis van dit artikel niet beweren dat het wel gebeurt
Ga je nu serieus de Calimero spelen? Het is toch een terugkerend fenomeen bij Ajax dat elk redelijk talent uit de jeugdopleiding de nieuwe "..." wordt genoemd?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zucht... Het is tijd voor nieuw Ajax bash materiaal Kapiteintje aan deze doe ik ook al niet meer mee en geef je gewoon gelijk![]()
We gaan het wel weer zien op het moment dat ze verkocht worden, in het algemeen levert een Ajax talent toch veel meer op dan een Feyenoord talent, maar dat heeft natuurlijk alleen maar met dat hypen te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En op basis van je achtergrond-informatie m.b.t. andere uitlatingen omtrent Fischer? Dan laat ik die vreselijk overschatte Eriksen nog maar even buiten beschouwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |