Nee ik stel enkel dat jij dit het afgelopen jaar al 1000x heb aangehaald met 700x Eriksen in de hoofdrol en nu toch ook al zeker 100x Fischer. Gelukkig begint het seizoen bijna weer zodat ik nieuwe motivatie kan tanken er tegenin te gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu serieus de Calimero spelen? Het is toch een terugkerend fenomeen bij Ajax dat elk redelijk talent uit de jeugdopleiding de nieuwe "..." wordt genoemd?
Eriksen, Boilesen, Fischer etc.
Dat heeft ermee te maken dat Ajax tot 5/6 jaar geleden gewoon een hele sterke lichting spelers heeft gehad. En idd, deels ook met dat hypen heb ik het idee. Een hele slimme tactiek, maar daarom hoef ik het toch nog niet terecht te vinden? Dat bewijst zo'n Crackback van der Wiel nu toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het wel weer zien op het moment dat ze verkocht worden, in het algemeen levert een Ajax talent toch veel meer op dan een Feyenoord talent, maar dat heeft natuurlijk alleen maar met dat hypen te maken
Moet je nagaan dat dat nog minder dan de helft van de keren is dat een dergelijk bericht in de media verscheen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik stel enkel dat jij dit het afgelopen jaar al 1000x heb aangehaald met 700x Eriksen in de hoofdrol en nu toch ook al zeker 100x Fischer. Gelukkig begint het seizoen bijna weer zodat ik nieuwe motivatie kan tanken er tegenin te gaan.
Keep on dreamingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Nee dat heeft enkel met het verleden te maken. In Europa denkt men nog steeds dat Ajax die geweldige jeugdopleiding heeft die het ooit heeft gehad. Maar ondertussen stelt die opleiding weinig meer voor en komen er amper fatsoenlijke talenten naar boven drijven. Het enige waar Ajax nog op teert is de naam.
Gelukkig is het een westie van tijd tot de rollen omgedraaid zijn en Feyenoord de hoofdprijs gaat pakken voor z'n talenten en Ajax het moet doen met fooitjes.
Kloptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef C.Bukowski het volgende:
Over die Eriksen gesproken. Dat moet toch haast wel het meest overschatte talent OOIT zijn?
Heeft voor het grootste deel met de media te maken omdat Ajax de populairste club is, het enige bezwaar wat ik heb bij Ajax is dat het altijd gaat om "spelers uit de eigen opleiding" terwijl dat voor Eriksen, Boilesen en Fischer eigenlijk niet opgaat. Een zelf opgeleide speler vind ik een speler die vanaf z'n 8e, hooguit 10e bij die club speeltquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken dat Ajax tot 5/6 jaar geleden gewoon een hele sterke lichting spelers heeft gehad. En idd, deels ook met dat hypen heb ik het idee. Een hele slimme tactiek, maar daarom hoef ik het toch nog niet terecht te vinden? Dat bewijst zo'n Crackback van der Wiel nu toch ook gewoon?
Jij let blijkbaar niet genoeg op Eriksen, kijk maar eens 90 min alleen naar hem zie je wat een talent in die jongen zit.quote:
Ja want het niveau is zo enorm hoog, bij beide clubs kan het gewoon veel beter, supertalenten breken altijd door, het gaat om het niveau van de waterdragers en dat is in vergelijking met Spanje en Duitsland matigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Want? Is toch niet meer dan logisch? Vroeg of laat gaat men in Europa ook heus wel inzien dat er bij Ajax alleen nog maar bagger uit de opleiding komt en dat je bij Feyenoord moet zijn voor de echte toptalenten.
Hij was afgelopen seizoen zeker niet top maar had wel een enorm rendement ondanks datquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:46 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Ik heb m vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks is, niks was, en ook nooit wat zal worden.
Eriksen
Zolang de grootste talenten binnen Nederland maar Nederlands blijvenquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:52 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om het talent dat een speler heeft, de potentie die hij heeft. Als een speler écht zo'n ontzettend groot talent heeft komt hij vanzelf wel bovendrijven. Of dat nou bij Almere City is op bij Real Madrid maakt weinig uit.
Als straks een aantal spelers van Feyenoord is doorgebroken in de Europese top, ik zeg straks want zoiets heeft tijd nodig en de zogenaamde toptalenten van Ajax spelen ergens in de marge dan weten Europese topclubs voortaan ook wel waar ze het zoeken moeten en dan zullen de transfersommen vanzelf bijdraaien. Zoiets heeft alleen tijd nodig,
Tom de Mul helaas maar 5 miljoen voor gevangen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
Wat is het laatste toptalent dat door Ajax zelf is opgeleid? Anita?
El Hamdaoiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
Bij Feyenoord Van Persie? o nee die komt van Excelsiorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Feyenoord Van Persie? o nee die komt van Excelsior
Soms heb ik het idee dat ze bij Caistangos expres een verkeerd contract hebben opgesteld zodat ze nog jaren kunnen stellen 'Als hij was gebleven dan...'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weten de Europese scouts ondertussen ook wel. Die komen allemaal kijken bij Feyenoord. Ze moeten zelfs de hekken afsluiten voor deze pottenkijkers om nog normaal te kunnen trainen op het complex.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Want? Is toch niet meer dan logisch? Vroeg of laat gaat men in Europa ook heus wel inzien dat er bij Ajax alleen nog maar bagger uit de opleiding komt en dat je bij Feyenoord moet zijn voor de echte toptalenten.
fer, vrij, bmi, clasie, castaignos en miss wijnaldum als je die mee wil tellen. Sowieso fer en vrij zijn oranje materiaalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gino van Kessel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Castaiognos
Welke geweldige spits uit eigen opleiding kunnen jullie er tegenover stellen? Castillion? Wat was het ook al weer? Oh ja! De nieuwe Kluivert...![]()
Systematisch geen Feyenoorders noemen. Over kinderachtig gedrag gesproken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:42 schreef RensAjacied het volgende:
Eriksen is één van de grootste talenten in de Eredivisie. Verder zijn Narsingh, Assaidi, Djuricic en Gouweleeuw van Heerenveen fucking grote talenten die het ver gaan schoppen.
Suk de man die ballen boven zijn hoofd met de voet kan aannemen. Al hebben ze nu ook Sigthorsson aangetrokken welke meer waarde heeft dan het gehele transferbudget van Feyenoord +- 10 euro dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Castaiognos
Welke geweldige spits uit eigen opleiding kunnen jullie er tegenover stellen? Castillion? Wat was het ook al weer? Oh ja! De nieuwe Kluivert...![]()
Elke kleuter kan zien dat Strootman niks voorstelt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Systematisch geen Feyenoorders noemen. Over kinderachtig gedrag gesproken.
Van Persie komt van Feyenoord. Dat hij bij Excelsior speelde wil niet zeggen dat hij van die opleiding komt of is Vertonghen ook van RKC??quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oog doet ook pijn
[..]
Suk de man die ballen boven zijn hoofd met de voet kan aannemen. Al hebben ze nu ook Sigthorsson aangetrokken welke meer waarde heeft dan het gehele transferbudget van Feyenoord +- 10 euro dus.
Ontken ik dat dan? Niet haten please!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain zegt dat Ajax alles uit denemarken tjapt.
PSV kan er ook wat van hoor. Alles weghalen van Spangen en andere clubs
Nee Germinal Beerschot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Persie komt van Feyenoord. Dat hij bij Excelsior speelde wil niet zeggen dat hij van die opleiding komt of is Vertonghen ook van RKC??
Ben jij het vriendje van HMF?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Sightorsson nog zo'n drama speler.![]()
Wie gaan jullie halen als die uiteindelijk ook een miskoop blijkt te zijn? Altidore?
Nee het ging erom dat ik zei dat je en talent pas zelf opgeleid kan noemen als hij vanaf z'n 8e of hooguit 10e al bij die club zou moeten zitten, dus geldt het volgens die norm ook niet voor Van Persiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Persie komt van Feyenoord. Dat hij bij Excelsior speelde wil niet zeggen dat hij van die opleiding komt of is Vertonghen ook van RKC??
En dan noemen we spelertjes als Bruma en Rekik nog niet eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
fer, vrij, bmi, clasie, castaignos en miss wijnaldum als je die mee wil tellen. Sowieso fer en vrij zijn oranje materiaal
Wel in de lijn van verwachtingen ja. Je moet als Ajax je concurrent klein houden en Az boezemt toch een stuk meer angst in dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:05 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Sightorsson nog zo'n drama speler.![]()
Wie gaan jullie halen als die uiteindelijk ook een miskoop blijkt te zijn? Altidore?
Ik weet het nog niet zo met Bruma. Rekik is wel een potentiële baas ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan noemen we spelertjes als Bruma en Rekik nog niet eens.
Ajax had Sneijder, van der Vaart, Emanuelsonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
PSV had Afellay dus wat wil Ajax/Feyenoord doen dan?!
af en toe ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:08 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
HMF dat is toch die debiel die zich altijd belachelijk loopt te maken?
Niks want hij is inmiddels verkocht en Psv heeft zo weinig geld uit de transfer gehaald dat er ook geen vervanger kon komen van nivau.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Doublepain het volgende:
PSV had Afellay dus wat wil Ajax/Feyenoord doen dan?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |