Oh, wie was het? Roffamannetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg wel wat doodsbedreigingen trouwens
Watquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg wel wat doodsbedreigingen trouwens
Jij was inderdaad wel weer de poster op niveau in die ehm discussie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dit is dan weer een terechte klacht. Moet je wat aan doen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wel weer de poster op niveau in die ehm discussie?![]()
Komt er een vbl meet en zou jij niet naar free fest gaan hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Roffa dacht te menen mij te moeten bedreigen omdat ik stoer doe en me een VI Hooligan noem. Verder wilde hij afspreken bij de eerst komende VBL meet. Tsja... je hebt helden.
Nee idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wel weer de poster op niveau in die ehm discussie?![]()
GGMM, over een maandje pas de JCSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10% ruzie
90% ruzieanalyse en napraat.
Hoog tijd dat de competitie weer begint.
Eerst moet Narsingh nog komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10% ruzie
De kankers vlogen je weer om de orenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
10% ruzie
Nee ging niet doorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt er een vbl meet en zou jij niet naar free fest gaan haha
Mwa, mag maar zonder hem worden we ook wel kampioen.quote:
Jij mag daar in feite niets over zeggen, want als het op discussieren aankomt, dan kan ik de standaardposts van je opnoemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80euro terwijl ze eigenlijk gratis zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ging niet door![]()
O.a omdat we zelf ook inzagen dat je echt wel een kaartje nodig had en die stonden voor fucking 80 euro op marktplaats. Flikker dan maar op.
Depay kan ook op die plek spelen idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, mag maar zonder hem worden we ook wel kampioen.
Morph is ook wel rustig hé.. Heeft hij zn alarm uitgezet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De kankers vlogen je weer om de oren
VOC mentaliteit niggah zo is Nederland groot gewordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
80euro terwijl ze eigenlijk gratis zijn
Wie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay kan ook op die plek spelen idd.
Noem het dan ook geen Free Festival inddquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
80euro terwijl ze eigenlijk gratis zijn
Vakantie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morph is ook wel rustig hé.. Heeft hij zn alarm uitgezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |