Klopt ja, was net uit de gevangenisquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
Die jongen van 13 had trouwens wel een toffe vader. "Waar is mama?" Ja die heb ik net vermoord
.
En dan dat kind nog bij die vader laten wonen![]()
![]()
Altijd beter dan een wesp, loop je dan met een fucking bult onder je voetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Stond net met me blote voeten op een naaktslak in de tuin
slakkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Was het een beetje een lekker gevoel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Die dingen zijn echt viesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
Door de blender doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon een beetje zout erover, dan zijn ze niet meer zo vies
Neh, Alleen dat Kapiteintje het niveau te laag vond, vooral bij een niet te nader noemen PSV-Fan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog dingen gemist of mensen weer met een ban weg?
Wat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neh, Alleen dat Kapiteintje het niveau te laag vond, vooral bij een niet te nader noemen PSV-Fan.
Kapiteintje ging boos weg omdat eentje hier de sfeer naar de klote krijgt en altijd nutteloze/inhoudsloze posts heeft.quote:
Alleen wat bedreigingen via DM etc. En Kapi is weg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Nog dingen gemist of mensen weer met een ban weg?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
quote:
quote:
Zo ging het, no biggie...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je een treurig mannetje bent.
Bedreigingen: Roffa tegen mij en nog iemand weet niet meer wie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedreigingen?
Sneu dan
En om welke psv fan ging het dan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo ging het, no biggie...
Dit is dan weer een terechte klacht. Moet je wat aan doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jij als zijnde de meest irrelevante en overbodige user van heel de SC gewoon eens wat meer brengen dan random bot-posts en dikke billen plaatjes of anders gewoon je bek houden tegen mensen die er wat meer van proberen te maken.
Jep. Nu gaan we weer allemaal gezellig doen alsof er niets gebeurd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |