Ik ga naar het TdF subforum.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie voor vandaag weer. Niveau is weer dramatisch.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie voor vandaag weer. Niveau is weer dramatisch.
Scholletje Senior en Scholletje Junior in Oranje, kan niet missenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
Maar Blind is dus de nieuwe back van Oranje?
Hoezo? Waarvoor wordt hij gezocht? Overval?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, hou deze boy in de gaten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Waarvoor wordt hij gezocht? Overval?Davy, je bent niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenstander gebruikt codes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
Alsof een stand alles zegt. Las dat Feyenoord heel goed speelde. Kansen genoeg maar worden niet omgezet in doelpuntenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
ojah de bet, zal mijn avatar veranderen als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof een stand alles zegt. Las dat Feyenoord heel goed speelde. Kansen genoeg maar worden niet omgezet in doelpunten
?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah de bet, zal mijn avatar veranderen als ik thuis ben.
rutte avatar.quote:
oh niemand heeft het onthouden? mooi dan deed ik niet meequote:
Stijn is idd de enige fokker hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh niemand heeft het onthouden? mooi dan deed ik niet mee
jaquote:
GOEDEN TROLL XDquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
doe eens scriptie afmakenquote:
Ben bezig met een tentamen man. Super frustrerend om aantekeningen van een ander te moeten gebruiken.quote:
Denk het niet, Blind is een centrale verdediger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
Maar Blind is dus de nieuwe back van Oranje?
Nu nog tentamen? Jezus manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bezig met een tentamen man. Super frustrerend om aantekeningen van een ander te moeten gebruiken.
nu nog tentamens ? geen vakantie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben bezig met een tentamen man. Super frustrerend om aantekeningen van een ander te moeten gebruiken.
Krijg je ervan als je slechts 15min. per dag aan je school besteedt.quote:
leer hiervan aja422, niet je school verwaarlozen voor foks.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je slechts 15min. per dag aan je school besteedt.
Heeft daar helemaal niks mee te maken. Is gewoon een reguliere herkansing die laat valt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je slechts 15min. per dag aan je school besteedt.
Vakantiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu nog tentamens ? geen vakantie?
Omdat ik 1-0 matig vind?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je een treurig mannetje bent.
vakantie en dan op foks? twatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Vakantie![]()
Ik ga Belgrado weer ff in, pitabroodje op. Lekker goedkoop hier
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik chagrijnig ben en omdat de SC serieus begint af te glijden.
Nog 6 nachtjes slapen, dan is hmf terug.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff hotspot opgezocht om wat shit up te loaden, ff fokken tijdens het wachten. Gratis Balkan internet is traagquote:
Komt wel weer als de mannen opstaan als jezus in zijn goede dagen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
haha kapitein zin in zijn periode van de maand.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om voorlopig maar te kappen met Fok!.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 6 nachtjes slapen, dan is hmf terug.
Daar zullen we wel vakker van liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over te denken om voorlopig maar te kappen met Fok!.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het als stoppen ziet wellicht beter. Dat klinkt bijna alsof Fok! een verplichting is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
vakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar zullen we wel vakker van liggen.
Nee, gewoon in 't algemeen. 't is alleen maar dom gekakel de laatste weken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax bashen weerstand krijgen en dat onder het mom afglijden zetten
[..]
Als je het als stoppen ziet wellicht beter. Dat klinkt bijna alsof Fok! een verplichting is.
haha gekakel XdXDxdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, gewoon in 't algemeen. 't is alleen maar dom gekakel de laatste weken.
whutquote:Andrés Iniesta Luján (Spanish pronunciation: [anˈdɾes iˈnjesta luˈxan]) (born 11 May 1984) is a Spanish footballer who plays as a central midfielder for League 2 club Exeter City FC, and the Spanish national team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |