Ik ga naar het TdF subforum.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie voor vandaag weer. Niveau is weer dramatisch.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie voor vandaag weer. Niveau is weer dramatisch.
Scholletje Senior en Scholletje Junior in Oranje, kan niet missenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:45 schreef Typisch het volgende:
Maar Blind is dus de nieuwe back van Oranje?
Hoezo? Waarvoor wordt hij gezocht? Overval?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens, hou deze boy in de gaten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo? Waarvoor wordt hij gezocht? Overval?Davy, je bent niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenstander gebruikt codes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
Alsof een stand alles zegt. Las dat Feyenoord heel goed speelde. Kansen genoeg maar worden niet omgezet in doelpuntenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord staat na rust nog maar 1-0. Ook al is het een oefenwedstrijd het is best wel matig toch?
ojah de bet, zal mijn avatar veranderen als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof een stand alles zegt. Las dat Feyenoord heel goed speelde. Kansen genoeg maar worden niet omgezet in doelpunten
?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah de bet, zal mijn avatar veranderen als ik thuis ben.
rutte avatar.quote:
oh niemand heeft het onthouden? mooi dan deed ik niet meequote:
Stijn is idd de enige fokker hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh niemand heeft het onthouden? mooi dan deed ik niet mee
jaquote:
GOEDEN TROLL XDquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
doe eens scriptie afmakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |