Ligt eraan. BMC is nooit zo sterk in de bergen, Sky lijkt zwak te zijn. Als dat zo is, zijn er wel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat is vier minuten met nog twee weken koersen door de alpen en pyreneeen?
En ik was even weg van de laptop, las het pas toen Yvonne al een nieuwe had geopendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Sorry, ik had TheArt gedmt want ik wist geen TT en toen ging mijn internet er ook nog uit dankzij kortsluiting.
quote:
No harm done toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
En ik was even weg van de laptop, las het pas toen Yvonne al een nieuwe had geopend
Een baars?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:53 schreef Narcotical het volgende:
1. George Lucas
2. Vis
3. Nar
Geen idee wie het is verder
Het hard?quote:
Eindklim zag er zwaar uit. Al kunnen etappes als die van overmorgen in de praktijk nog wel leuker zijn, als er wat renners willen.quote:
Bot is ook een vissoort, dat moet em zijn ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
Zou het Lucasz Bodnar kunnen zijn?
Komt alleen door die 'nar' hoor,
George Lucasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
Zou het Lucasz Bodnar kunnen zijn?
Komt alleen door die 'nar' hoor,
Sinds wanneer ben jij voor Vitas?quote:
Hij heeft screenshot genomen als fapvoerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien. Heb je met je neus op het scherm gezeten, viezerik.
Heb je tussendoor dutje gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet eens op joh kut NOS.
Heb geen zin om te wachten, weg met die nutteloze rondrennende pietlutten.
Wohohoho je bent nog wakker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet eens op joh kut NOS.
Heb geen zin om te wachten, weg met die nutteloze rondrennende pietlutten.
We zullen het straks wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wohohoho je bent nog wakker.Gewoon om 7 uur weer op?
Had de foto al ergens uitvergroot voorbij zien komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien. Heb je met je neus op het scherm gezeten, viezerik.
Hopelijk komt hij nog goed mee in de bergen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Gesink ziet er goed uit. Geestelijk volgens mij ook prima in orde na zo`n dag.
Yep, maar nu moeten we voor morgen niet te veel verwachten. Als ie morgen niet tot nauwelijks tijd verliest doen hij en Mollema het al heel goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Gesink ziet er goed uit. Geestelijk volgens mij ook prima in orde na zo`n dag.
Klopt.. De helft van die lui die gevallen zijn kunnen morgen amper lopen. Lekker rustig zien te overleven, komen nog ritten zat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, maar nu moeten we voor morgen niet te veel verwachten. Als ie morgen niet tot nauwelijks tijd verliest doen hij en Mollema het al heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
DeMart is weer 100% back! 1.008.000 kijkers.
Verschil is eigenlijk best klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem dat eerder erg groot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verschil is eigenlijk best klein.
Voor de bombarie die RTL maakt icm tijdstip en zender is dit erg matig. Maar je kijkt TdJ ook niet voor het wielrennen maar eerder voor de sponsoritems ouwehoerverhalen van Gert. DeMart kijk je voor het wielrennen en de mooie reportages.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verschil is eigenlijk best klein.
Ik kijk voor het Quickshirt van Danny.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Voor de bombarie die RTL maakt icm tijdstip en zender is dit erg matig. Maar je kijkt TdJ ook niet voor het wielrennen maar eerder voor de sponsoritems ouwehoerverhalen van Gert. DeMart kijk je voor het wielrennen en de mooie reportages.
Maar ze wist laatst niet wat een chasse patat is..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Journaliste + groot sport- en vooral wielerfan.
twitter:AvVleuten twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 23:09:07Ondanks operatie, toch naar de Tour en met de 'maglia rosa' zondag te gast bij de Avondetappe! » Annemiek van Vleuten http://t.co/UdGARLtI reageer retweet
En Annemiek van Vleuten dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Sheepcidus het volgende:
morgen Vos in de uitzendingtwitter:AvVleuten twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 23:09:07Ondanks operatie, toch naar de Tour en met de 'maglia rosa' zondag te gast bij de Avondetappe! » Annemiek van Vleuten http://t.co/UdGARLtI reageer retweet
Leuk vrouwtje, was er vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Sheepcidus het volgende:
morgen Vos in de uitzendingtwitter:AvVleuten twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 23:09:07Ondanks operatie, toch naar de Tour en met de 'maglia rosa' zondag te gast bij de Avondetappe! » Annemiek van Vleuten http://t.co/UdGARLtI reageer retweet
Dat zou ik ook niet kunnen na twee flessen goede rode wijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:15 schreef TheArt het volgende:
Mart spreek nou eens in godsnaam 1 naam goed uit
Evans is toch goed?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:15 schreef TheArt het volgende:
Mart spreek nou eens in godsnaam 1 naam goed uit
Och, we wisten afgelopen week ook nog niet dat McEwen Vlaams sprak.quote:
Ik wilde em niet noemen omdat ik dan teveel op een zeiker zou lijkenquote:
Yepquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Slaan ze nou Mollema over in het AK?
Volgens mij wordt hij ook Chris genoemd door anderen. (Ik weet niet of dat de fout is, ik kan namelijk de Avondetappe nu niet ontvangen). Het is een afkorting, dus voor Mart valt het nog mee.quote:
Hij wordt Chris genoemd ja, wil hij zelf ook. Maar hij heet Christopher Froome, geen Christianquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij ook Chris genoemd door anderen. (Ik weet niet of dat de fout is, ik kan namelijk de Avondetappe nu niet ontvangen). Het is een afkorting, dus voor Mart valt het nog mee.
Ik liep net de kamer in, dus zag het kort, maar wat een amateurs.quote:
Hoeveel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Panthera. het volgende:
Wiggins was wel duur. Duurste transfer in wielerhistorie.
Precies weet ik het niet, maar zijn contract van nog een jaar (dacht ik) werd afgekocht door Sky en misschien wel Wiggins zelf, voor meer dan een miljoen. In wielrennen zijn er vrijwel nooit transfers, dus dat was vrij opmerkelijk.quote:
Idd erg slechtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Narcotical het volgende:
Gesink achter elkaar Kruiswijk en Weening noemen. (in het naambalkje, niet Mart deze keer)
Yes minister is briljant!quote:
Ah oke. wou even weten om wat voor bedragen het ongeveer ging.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet, maar zijn contract van nog een jaar (dacht ik) werd afgekocht door Sky en misschien wel Wiggins zelf, voor meer dan een miljoen. In wielrennen zijn er vrijwel nooit transfers, dus dat was vrij opmerkelijk.
Bovendien hebben ze na BMC het hoogste budget in het peloton. Zo knap en klein opgebouwd is het allemaal niet.
Gister na die valpartij was 'ie nog redelijk positiefquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Aguero het volgende:
Gek hoor dat je na zo'n klim want minder monter bent.
Ja twittert ook altijdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Zij zit vaak bij Claudia herkende haar met haar stem
De rest klaagt toch ook niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Ooku het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd zeer knap dat die drie Nederlanders maar op 3 minuten gereden zijn. Weet je hoe kut het voelt als je valt en de dag daarna weer moet fietsen
Klopt, moet bedenken dat wielerploegen in principe net genoeg geld hebben om te overleven, het is pas sinds een paar jaar dat er een paar ploegen zo bezig zijn, BMC en Sky vooral, met hoge salarissen voor B-renners en dus wat transfers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. wou even weten om wat voor bedragen het ongeveer ging.
Vergeleken voetbal is het niks.
Misschien niet, maar Taaramae is ook geen koekebakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef TheArt het volgende:
Ach hou toch op. Net of Gesink en Mollema minder zijn dan Taaramae
Zou Nynke zn hotelkamer nog opzoeken?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:30 schreef Panthera. het volgende:
Jammer, geen Mart die een zeil omhoog houdt en zijn cameramensen voorstelt, vervolgens volledig buiten adem is van een trap oplopen
Taaramae is absoluut geen koekebakker en dat hoor je mij ook nooit zeggen, maar dat is wat anders dan dat ik zei.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Misschien niet, maar Taaramae is ook geen koekebakker
Sowieso het hele 2 kopmannen en schaduwkopman gebeuren bij Rabobankquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Afhankelijk van 'talent' terwijl je voorheen rekende op buitenlanders om je klassement te laten maken?
Ze heeft wel een mondje...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wellicht, even letten op hoeveel spreektijd ze krijgt
Zijn er geen ploegen met dikke schulden? Dat heb je in het voetval wel, Real Madrid met bijvoorbeeld 300 miljoen schuld...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Klopt, moet bedenken dat wielerploegen in principe net genoeg geld hebben om te overleven, het is pas sinds een paar jaar dat er een paar ploegen zo bezig zijn, BMC en Sky vooral, met hoge salarissen voor B-renners en dus wat transfers.
Het businessmodel van wielrennen klopt ook totaal niet, vrijwel alle sportploegen hebben sponsoring, ticketverkoop en TV geld als inkomsten, wielerploegen hebben alleen het eerste.
Rein is zo wisselvallig als de pest, de pfeiffer zal daarmee niet hebben geholpen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Verwachten we niet dat Taaramae minder wordt gedurende de ronde? Dat is afgelopen jaren wel altijd gebeurd, hoewel hij nog jong is natuurlijk.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 22:06:01Door de hectische eerste week knieklachten. Hoop dat het morgen weg is anders heb ik een groot probleem..... reageer retweet
Nee, niet dat ik weet. Af en toe wel wat ploegen/ploegjes die opeens geen salarissen meer kunnen betalen, maar geen langdurige wangedragingen zoals in het voetbal (en de UCI grijpt dan altijd na enkele maanden al in, dat doen ze wel goed), wat ik overigens ook redelijk volg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn er geen ploegen met dikke schulden? Dat heb je in het voetval wel, Real Madrid met bijvoorbeeld 300 miljoen schuld...
Johnny kwam ook al in de bus binnen vandaag, vond het al niks voor hem. Hopen dat hij er doorheen komt en in de Alpen nog wat moois kan laten zienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 22:06:01Door de hectische eerste week knieklachten. Hoop dat het morgen weg is anders heb ik een groot probleem..... reageer retweet
Dat krijg je er van als je in je gezicht gespoten word door een wielrenner die stijf staat van de doping.quote:
Zo hoort het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Af en toe wel wat ploegen/ploegjes die opeens geen salarissen meer kunnen betalen, maar geen langdurige wangedragingen zoals in het voetbal (en de UCI grijpt dan altijd na enkele maanden al in, dat doen ze wel goed), wat ik overigens ook redelijk volg.
Die gaat nog door het ijs zakken, al hoop ik er ook mede op vanwege mijn pooltjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Verwachten we niet dat Taaramae minder wordt gedurende de ronde? Dat is afgelopen jaren wel altijd gebeurd, hoewel hij nog jong is natuurlijk.
Absoluut. Voetbal heeft als "voordeel" dat het te populair is en de banken en politici te bang zijn.quote:
Daarom ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Als het goed is zat die gewoon op zn fiets op dat moment
Of door een 65 jarige DeMartquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je in je gezicht gespoten word door een wielrenner die stijf staat van de doping.
Tankink danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn, je zag al beelden van de koers er achter.
Tsjah, zo'n voordeel is dat helaas niet voor Nederland. De KNVB heeft andere regels dan de spaanse bond bijvoorbeeld, hier in Nederland mag je geen schulden hebben, en in Spanje hebben ze allemaal een schuld van ongeveer 100 miljoen, waardoor er een oneerlijke concurrentie ontstaat, is erg jammer. Vooral voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Absoluut. Voetbal heeft als "voordeel" dat het te populair is en de banken en politici te bang zijn.
En bij alle drie wordt er vooral gerotzooid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Rabobank wielerploeg is na Ajax en Twente het hoogst gewaardeerde sportmerk van Nederland, dat doen ze wel goed.
Is er ergens een recente (en betrouwbare) lijst van de budgetten van de grote wielerploegen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Kijk daar komt Wijffels met wat ik al dacht. Het WT-team van Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Eens. Zoals gezegd, ik volg voetbal ook heel redelijk en vooral Spanje begint echt te storen, met clubs die alleen liquide kunnen blijven door belasting niet te betalen, met goedkeuring van politici.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, zo'n voordeel is dat helaas niet voor Nederland. De KNVB heeft andere regels dan de spaanse bond bijvoorbeeld, hier in Nederland mag je geen schulden hebben, en in Spanje hebben ze allemaal een schuld van ongeveer 100 miljoen, waardoor er een oneerlijke concurrentie ontstaat, is erg jammer. Vooral voor het Nederlandse voetbal.
Goed dat er nu meer Nederlandse wielerploegen bijkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Rabobank wielerploeg is na Ajax en Twente het hoogst gewaardeerde sportmerk van Nederland, dat doen ze wel goed.
Dat is toch niet zo verwonderlijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Kijk daar komt Wijffels met wat ik al dacht. Het WT-team van Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Wel jammer dat ze daarmee dan wel B-renners als Renshaw en LL Sanchez voor veel te veel geld aantrekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Absoluut niet. Ik gaf het al heel lang aan, maar heel veel mensen begonnen altijd maar over dat Rabobank zo slecht presteert voor hoe groot hun budget is. Één van de duurste ploegen uit het profpeloton wordt altijd gezegd. Bullshit dus.quote:
Ik denk dat die 15 miljoen voor Rabo te hoog is of een 'verkeerd' getal wat daar staat...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
http://www.cyclingtips.co(...)tage-8-team-budgets/
Met als dieptepunt een politicus die voorstelt de schulden kwijt te schelden (wat betaald zal worden met de steun die ze uit europa krijgen).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens. Zoals gezegd, ik volg voetbal ook heel redelijk en vooral Spanje begint echt te storen, met clubs die alleen liquide kunnen blijven door belasting niet te betalen, met goedkeuring van politici.
Mwoh. Kan je over twisten inderdaad, maar hij krijgt er wel vrij veel voor betaald. Hij was aangetrokken om kleinere rondes te winnen (ProTourwedstrijden van een week vooral) en dat lijkt er ook niet meer in te zitten omdat zijn tijdrit minder is geworden.quote:
Niks, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met als dieptepunt een politicus die voorstelt de schulden kwijt te schelden (wat betaald zal worden met de steun die ze uit europa krijgen).
Achja we zullen zien wat er gebeurt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
quote:
Ok, mijn verwachtingen waren ook wat hoger. Maar schijnt dat hij vorig jaar aanpassingsproblemen had. Rijdt nu beter dan toen. Tijdrit is nog wel minder ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mwoh. Kan je over twisten inderdaad, maar hij krijgt er wel vrij veel voor betaald. Hij was aangetrokken om kleinere rondes te winnen (ProTourwedstrijden van een week vooral) en dat lijkt er ook niet meer in te zitten omdat zijn tijdrit minder is geworden.
Nog steeds grootste budgetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
Die klopt niet. Het budget van Rabo klopt voor geen meter. Die 15 miljoen is het totale bedrag dat Rabobank in het wielrennen pompt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
Ohja.quote:
Dit klopt echt voor geen meter. BMC 7 miljoenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
...Sjongejongequote:
1998 tour du dopagequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we Zwitserland binnenrijden stap ik af?
Why?
Als het budget van Rabo groot was geweest hadden ze het sowieso niet 'geprobeerd' met leipie en menchov.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik gaf het al heel lang aan, maar heel veel mensen begonnen altijd maar over dat Rabobank zo slecht presteert voor hoe groot hun budget is. Één van de duurste ploegen uit het profpeloton wordt altijd gezegd. Bullshit dus.
Aha, apart.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
1998 tour du dopage
Anders hielden de fransen ze aan, nu konden ze vrij naar huis.
Menchov was niet succesvol?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het budget van Rabo groot was geweest hadden ze het sowieso niet 'geprobeerd' met leipie en menchov.
Er was een auto van TVM, daar reed Blijlevens voor, met doping aangehouden. Het was eigenlijk zeker dat als ze in Zwitserland niet zouden afstappen de Fransen ze zouden aanhouden onder verdenking van doping. Cees Priem heeft maanden vast gezeten, was de ploegleider.quote:
Heeft maar drie grote rondes gewonnen.quote:
Maar toch heeft Rabo in al die jaren geen aansprekend Tour resultaat geboekt. Kleeft toch iets aan Rabo en de tour...quote:
Ga even lezen wat er precies is gebeurd, wel interessant dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Er was een auto van TVM, daar reed Blijlevens voor, met doping aangehouden. Het was eigenlijk zeker dat als ze in Zwitserland niet zouden afstappen de Fransen ze zouden aanhouden onder verdenking van doping. Cees Priem heeft maanden vast gezeten, was de ploegleider.
Eerste Raborenner op het podium in de Tour, tweemaal Vuelta gewonnen en eenmaal Giro. Mag je veel meer verwachten?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar toch heeft Rabo in al die jaren geen aansprekend Tour resultaat geboekt. Kleeft toch iets aan Rabo en de tour...
Schattig deze generatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga even lezen wat er precies is gebeurd, wel interessant dit.
Ik bedoel niet Menchov maar de Raboploeg overall in de tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eerste Raborenner op het podium in de Tour, tweemaal Vuelta gewonnen en eenmaal Giro. Mag je veel meer verwachten?
Tour de dopage I (want 2006-2008 was niet véél beter) is toch eigenlijk wel algemeen bekend.quote:
Huh? Rabo werd in 2010 3e en 5e in de Tour met Menchov en Gesink. Schijnbaar hebben we een selectief geheugen als het even wat minder gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar toch heeft Rabo in al die jaren geen aansprekend Tour resultaat geboekt. Kleeft toch iets aan Rabo en de tour...
ach, ik ben maar 5 jaar ouder.quote:
Nee hoor dat weet ik wel. Hiertegenover staan echter heel veel pech en teleurstellingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Huh? Rabo werd in 2010 3e en 5e in de Tour met Menchov en Gesink. Schijnbaar hebben we een selectief geheugen als het even wat minder gaat.
Die bolletjestruien van Rasmussen en de groene trui van Freire waren ook geen successen?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Menchov maar de Raboploeg overall in de tour.
Ik zit te bedenken welke oudere ploegen het structureel beter doen. Dat zijn enkel de duurdere ploegen of uitzonderlijke talent in de ploeg als Contador.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet ik wel. Hiertegenover staan echter heel veel pech en teleurstellingen.Ik ben btw geen rabobasher hoor.
Het zijn sowieso gedateerde bedragen en zelfs toen klopten ze al niet. Het budget van Sky lag ook vorig jaar echt al een stuk hoger dan het bedrag dat hier staat. En inderdaad, bij Rabo gaat een behoorlijk deel naar andere takken van de wielersponsoring. Vrouwenploeg even niet meegeteld, want in 2011 hadden ze die natuurlijk nog niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar daar zal ook het geld van alle ploegen in zitten offroad jongeren en vrouwen teams
Als we kijken welke teams de tourwinnaar afvaardigden de laatste jaren:quote:Op zondag 8 juli 2012 00:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken welke oudere ploegen het structureel beter doen. Dat zijn enkel de duurdere ploegen of uitzonderlijke talent in de ploeg als Contador.
Aan die van Rasmussen kleeft natuurlijk iets anders... Dat bedoel ik met pech.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die bolletjestruien van Rasmussen en de groene trui van Freire waren ook geen successen?
Ja heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar daar zal ook het geld van alle ploegen in zitten offroad jongeren en vrouwen teams
Maar dat kun je dan van ieder team zeggen, dan is niemand meer succesvol.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Aan die van Rasmussen kleeft natuurlijk iets anders... Dat bedoel ik met pech.
de dokter van toen werkt nu bij skyquote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat kun je dan van ieder team zeggen, dan is niemand meer succesvol.
De hele tour van 2007 zat onder de doping. Contador en Leipheimer waren niet zuiver. En ook van Armstrong speelt de vraag weer op. Het houdt ons deze tour zelfs nog bezig.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, doping, daarom fietsen ze zo hard.quote:
Ja is ook wel zo.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Elke tour zit onder de doping.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hele tour van 2007 zat onder de doping. Contador en Leipheimer waren niet zuiver. En ook van Armstrong speelt de vraag weer op. Het houdt ons deze tour zelfs nog bezig.
erg leuke gastquote:
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, ik denk dat het nu cleaner is dan in 2007.quote:
Ik steek voor niemand mn hand in t vuur.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, ik denk dat het nu cleaner is dan in 2007.
Hij zei eergisteren bij de aankomst in Metz, dat je Metz eigenlijk (en dat schijnen velen niet te weten) uitspreekt als "Mess".quote:Op zondag 8 juli 2012 02:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit de uitzending terug te kijken. Hebben we weer een Martisme? "Mests", Mezt ipv Metz..
Dit kan kan ik wel bevestigen. Voor de regio is het Mez. Voor de rest van Frankrijk is het Metz.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij zei eergisteren bij de aankomst in Metz, dat je Metz eigenlijk (en dat schijnen velen niet te weten) uitspreekt als "Mess".
1) http://nl.forvo.com/word/metz/ (klik op geluidje)
2) http://nl.wikipedia.org/wiki/Metz
De een zegt Metz (1), de ander Mes (2)
Ik dacht ook al, spraakgebrekje jonguh??quote:Op zondag 8 juli 2012 02:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit de uitzending terug te kijken. Hebben we weer een Martisme? "Mests", Mezt ipv Metz..
quote:Op zondag 8 juli 2012 09:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Bert gisteren voor het laatst was
Prachtig verwoord van jou..DeMart zou moeten doorgaan..Baal dat Bert niet meer erbij is.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:48 schreef dolfg het volgende:
Inderdaad, jammer dat Bert voor het laatst was.
Wat mij betreft de ideale gast om er een week bij te hebben.
Ik vind het toch al een heerlijk jaar, Mart zit goed in zijn vel en presenteert met plezier en verve de afleveringen.
Zalige tv (die toch echt door zou moeten gaan met DeMart volgend jaar).
Bert ga ik toch wel missen. Hopelijk krijgen we niet een Thijs Zonneveld als tafelheer naast Martquote:Op zondag 8 juli 2012 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Prachtig verwoord van jou..DeMart zou moeten doorgaan..Baal dat Bert niet meer erbij is.
Dan niet de tweede week gaan kijken, want dan komt Zonneveld.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bert ga ik toch wel missen. Hopelijk krijgen we niet een Thijs Zonneveld als tafelheer naast Mart
Oh godquote:Op zondag 8 juli 2012 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan niet de tweede week gaan kijken, want dan komt Zonneveld.
Leuke gasten (behalve mr zonneveld).quote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef JimboSlice het volgende:
Vanavond Vos en Annemiek van Vleuten als gasten, Zonneveld inderdaad als nieuwe vaste tafeldude. Ergernis gegarandeerd.
"ik vindt"quote:Op zondag 8 juli 2012 12:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vindt dat RTL ook het slechte voorbeeld neemt als Gerard of Erik Dijkstra op de fiets rijden zie ik hun altijd zonder helm rijden ze moeten het goede voorbeeld nemen want een helm kan levens redden.
het oog wil ook watquote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke gasten (behalve mr zonneveld).
twitter:UnitedBackstage twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:22:18Het aggregaat wil niet starten! Gaat dat nog goedkomen voor de uitzending!?!? http://flic.kr/p/ctbjYQ reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op zondag 08-07-2012 om 17:07:39Grote aggregaat gaat vandaag niet starten. Voorbereidingen met SNG aggregaat. Uitzending bij kaarslicht of komt er nog nieuw aggregaat? #dtv reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:03:00Plan B: uitzending vanaf een plein in de stad waar gemeente stroom kan leveren. #TdF12NOS reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |