Ligt eraan. BMC is nooit zo sterk in de bergen, Sky lijkt zwak te zijn. Als dat zo is, zijn er wel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat is vier minuten met nog twee weken koersen door de alpen en pyreneeen?
En ik was even weg van de laptop, las het pas toen Yvonne al een nieuwe had geopendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Sorry, ik had TheArt gedmt want ik wist geen TT en toen ging mijn internet er ook nog uit dankzij kortsluiting.
quote:
No harm done toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
En ik was even weg van de laptop, las het pas toen Yvonne al een nieuwe had geopend
Een baars?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:53 schreef Narcotical het volgende:
1. George Lucas
2. Vis
3. Nar
Geen idee wie het is verder
Het hard?quote:
Eindklim zag er zwaar uit. Al kunnen etappes als die van overmorgen in de praktijk nog wel leuker zijn, als er wat renners willen.quote:
Bot is ook een vissoort, dat moet em zijn ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
Zou het Lucasz Bodnar kunnen zijn?
Komt alleen door die 'nar' hoor,
George Lucasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
Zou het Lucasz Bodnar kunnen zijn?
Komt alleen door die 'nar' hoor,
Sinds wanneer ben jij voor Vitas?quote:
Hij heeft screenshot genomen als fapvoerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien. Heb je met je neus op het scherm gezeten, viezerik.
Heb je tussendoor dutje gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet eens op joh kut NOS.
Heb geen zin om te wachten, weg met die nutteloze rondrennende pietlutten.
Wohohoho je bent nog wakker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet eens op joh kut NOS.
Heb geen zin om te wachten, weg met die nutteloze rondrennende pietlutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |