Ligt eraan. BMC is nooit zo sterk in de bergen, Sky lijkt zwak te zijn. Als dat zo is, zijn er wel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef reddevil1408 het volgende:
Wat is vier minuten met nog twee weken koersen door de alpen en pyreneeen?
En ik was even weg van de laptop, las het pas toen Yvonne al een nieuwe had geopendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Sorry, ik had TheArt gedmt want ik wist geen TT en toen ging mijn internet er ook nog uit dankzij kortsluiting.
quote:
No harm done toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
En ik was even weg van de laptop, las het pas toen Yvonne al een nieuwe had geopend
Een baars?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:53 schreef Narcotical het volgende:
1. George Lucas
2. Vis
3. Nar
Geen idee wie het is verder
Het hard?quote:
Eindklim zag er zwaar uit. Al kunnen etappes als die van overmorgen in de praktijk nog wel leuker zijn, als er wat renners willen.quote:
Bot is ook een vissoort, dat moet em zijn ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
Zou het Lucasz Bodnar kunnen zijn?
Komt alleen door die 'nar' hoor,
George Lucasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
Zou het Lucasz Bodnar kunnen zijn?
Komt alleen door die 'nar' hoor,
Sinds wanneer ben jij voor Vitas?quote:
Hij heeft screenshot genomen als fapvoerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien. Heb je met je neus op het scherm gezeten, viezerik.
Heb je tussendoor dutje gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet eens op joh kut NOS.
Heb geen zin om te wachten, weg met die nutteloze rondrennende pietlutten.
Wohohoho je bent nog wakker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schiet eens op joh kut NOS.
Heb geen zin om te wachten, weg met die nutteloze rondrennende pietlutten.
We zullen het straks wetenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wohohoho je bent nog wakker.Gewoon om 7 uur weer op?
Had de foto al ergens uitvergroot voorbij zien komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had het serieus niet gezien. Heb je met je neus op het scherm gezeten, viezerik.
Hopelijk komt hij nog goed mee in de bergen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Gesink ziet er goed uit. Geestelijk volgens mij ook prima in orde na zo`n dag.
Yep, maar nu moeten we voor morgen niet te veel verwachten. Als ie morgen niet tot nauwelijks tijd verliest doen hij en Mollema het al heel goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Gesink ziet er goed uit. Geestelijk volgens mij ook prima in orde na zo`n dag.
Klopt.. De helft van die lui die gevallen zijn kunnen morgen amper lopen. Lekker rustig zien te overleven, komen nog ritten zat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep, maar nu moeten we voor morgen niet te veel verwachten. Als ie morgen niet tot nauwelijks tijd verliest doen hij en Mollema het al heel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
DeMart is weer 100% back! 1.008.000 kijkers.
Verschil is eigenlijk best klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem dat eerder erg groot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verschil is eigenlijk best klein.
Voor de bombarie die RTL maakt icm tijdstip en zender is dit erg matig. Maar je kijkt TdJ ook niet voor het wielrennen maar eerder voor de sponsoritems ouwehoerverhalen van Gert. DeMart kijk je voor het wielrennen en de mooie reportages.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verschil is eigenlijk best klein.
Ik kijk voor het Quickshirt van Danny.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Voor de bombarie die RTL maakt icm tijdstip en zender is dit erg matig. Maar je kijkt TdJ ook niet voor het wielrennen maar eerder voor de sponsoritems ouwehoerverhalen van Gert. DeMart kijk je voor het wielrennen en de mooie reportages.
Maar ze wist laatst niet wat een chasse patat is..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Journaliste + groot sport- en vooral wielerfan.
twitter:AvVleuten twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 23:09:07Ondanks operatie, toch naar de Tour en met de 'maglia rosa' zondag te gast bij de Avondetappe! » Annemiek van Vleuten http://t.co/UdGARLtI reageer retweet
En Annemiek van Vleuten dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Sheepcidus het volgende:
morgen Vos in de uitzendingtwitter:AvVleuten twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 23:09:07Ondanks operatie, toch naar de Tour en met de 'maglia rosa' zondag te gast bij de Avondetappe! » Annemiek van Vleuten http://t.co/UdGARLtI reageer retweet
Leuk vrouwtje, was er vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef Sheepcidus het volgende:
morgen Vos in de uitzendingtwitter:AvVleuten twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 23:09:07Ondanks operatie, toch naar de Tour en met de 'maglia rosa' zondag te gast bij de Avondetappe! » Annemiek van Vleuten http://t.co/UdGARLtI reageer retweet
Dat zou ik ook niet kunnen na twee flessen goede rode wijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:15 schreef TheArt het volgende:
Mart spreek nou eens in godsnaam 1 naam goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |