En bij alle drie wordt er vooral gerotzooid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Rabobank wielerploeg is na Ajax en Twente het hoogst gewaardeerde sportmerk van Nederland, dat doen ze wel goed.
Is er ergens een recente (en betrouwbare) lijst van de budgetten van de grote wielerploegen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Kijk daar komt Wijffels met wat ik al dacht. Het WT-team van Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Eens. Zoals gezegd, ik volg voetbal ook heel redelijk en vooral Spanje begint echt te storen, met clubs die alleen liquide kunnen blijven door belasting niet te betalen, met goedkeuring van politici.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, zo'n voordeel is dat helaas niet voor Nederland. De KNVB heeft andere regels dan de spaanse bond bijvoorbeeld, hier in Nederland mag je geen schulden hebben, en in Spanje hebben ze allemaal een schuld van ongeveer 100 miljoen, waardoor er een oneerlijke concurrentie ontstaat, is erg jammer. Vooral voor het Nederlandse voetbal.
Goed dat er nu meer Nederlandse wielerploegen bijkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Rabobank wielerploeg is na Ajax en Twente het hoogst gewaardeerde sportmerk van Nederland, dat doen ze wel goed.
Dat is toch niet zo verwonderlijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Kijk daar komt Wijffels met wat ik al dacht. Het WT-team van Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Wel jammer dat ze daarmee dan wel B-renners als Renshaw en LL Sanchez voor veel te veel geld aantrekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Absoluut niet. Ik gaf het al heel lang aan, maar heel veel mensen begonnen altijd maar over dat Rabobank zo slecht presteert voor hoe groot hun budget is. Één van de duurste ploegen uit het profpeloton wordt altijd gezegd. Bullshit dus.quote:
Ik denk dat die 15 miljoen voor Rabo te hoog is of een 'verkeerd' getal wat daar staat...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
http://www.cyclingtips.co(...)tage-8-team-budgets/
Met als dieptepunt een politicus die voorstelt de schulden kwijt te schelden (wat betaald zal worden met de steun die ze uit europa krijgen).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens. Zoals gezegd, ik volg voetbal ook heel redelijk en vooral Spanje begint echt te storen, met clubs die alleen liquide kunnen blijven door belasting niet te betalen, met goedkeuring van politici.
Mwoh. Kan je over twisten inderdaad, maar hij krijgt er wel vrij veel voor betaald. Hij was aangetrokken om kleinere rondes te winnen (ProTourwedstrijden van een week vooral) en dat lijkt er ook niet meer in te zitten omdat zijn tijdrit minder is geworden.quote:
Niks, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met als dieptepunt een politicus die voorstelt de schulden kwijt te schelden (wat betaald zal worden met de steun die ze uit europa krijgen).
Achja we zullen zien wat er gebeurt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
quote:
Ok, mijn verwachtingen waren ook wat hoger. Maar schijnt dat hij vorig jaar aanpassingsproblemen had. Rijdt nu beter dan toen. Tijdrit is nog wel minder ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mwoh. Kan je over twisten inderdaad, maar hij krijgt er wel vrij veel voor betaald. Hij was aangetrokken om kleinere rondes te winnen (ProTourwedstrijden van een week vooral) en dat lijkt er ook niet meer in te zitten omdat zijn tijdrit minder is geworden.
Nog steeds grootste budgetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |