Taaramae is absoluut geen koekebakker en dat hoor je mij ook nooit zeggen, maar dat is wat anders dan dat ik zei.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Misschien niet, maar Taaramae is ook geen koekebakker
Sowieso het hele 2 kopmannen en schaduwkopman gebeuren bij Rabobankquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Afhankelijk van 'talent' terwijl je voorheen rekende op buitenlanders om je klassement te laten maken?
Ze heeft wel een mondje...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wellicht, even letten op hoeveel spreektijd ze krijgt
Zijn er geen ploegen met dikke schulden? Dat heb je in het voetval wel, Real Madrid met bijvoorbeeld 300 miljoen schuld...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Klopt, moet bedenken dat wielerploegen in principe net genoeg geld hebben om te overleven, het is pas sinds een paar jaar dat er een paar ploegen zo bezig zijn, BMC en Sky vooral, met hoge salarissen voor B-renners en dus wat transfers.
Het businessmodel van wielrennen klopt ook totaal niet, vrijwel alle sportploegen hebben sponsoring, ticketverkoop en TV geld als inkomsten, wielerploegen hebben alleen het eerste.
Rein is zo wisselvallig als de pest, de pfeiffer zal daarmee niet hebben geholpen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Verwachten we niet dat Taaramae minder wordt gedurende de ronde? Dat is afgelopen jaren wel altijd gebeurd, hoewel hij nog jong is natuurlijk.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 22:06:01Door de hectische eerste week knieklachten. Hoop dat het morgen weg is anders heb ik een groot probleem..... reageer retweet
Nee, niet dat ik weet. Af en toe wel wat ploegen/ploegjes die opeens geen salarissen meer kunnen betalen, maar geen langdurige wangedragingen zoals in het voetbal (en de UCI grijpt dan altijd na enkele maanden al in, dat doen ze wel goed), wat ik overigens ook redelijk volg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn er geen ploegen met dikke schulden? Dat heb je in het voetval wel, Real Madrid met bijvoorbeeld 300 miljoen schuld...
Johnny kwam ook al in de bus binnen vandaag, vond het al niks voor hem. Hopen dat hij er doorheen komt en in de Alpen nog wat moois kan laten zienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 22:06:01Door de hectische eerste week knieklachten. Hoop dat het morgen weg is anders heb ik een groot probleem..... reageer retweet
Dat krijg je er van als je in je gezicht gespoten word door een wielrenner die stijf staat van de doping.quote:
Zo hoort het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Af en toe wel wat ploegen/ploegjes die opeens geen salarissen meer kunnen betalen, maar geen langdurige wangedragingen zoals in het voetbal (en de UCI grijpt dan altijd na enkele maanden al in, dat doen ze wel goed), wat ik overigens ook redelijk volg.
Die gaat nog door het ijs zakken, al hoop ik er ook mede op vanwege mijn pooltjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef Panthera. het volgende:
Verwachten we niet dat Taaramae minder wordt gedurende de ronde? Dat is afgelopen jaren wel altijd gebeurd, hoewel hij nog jong is natuurlijk.
Absoluut. Voetbal heeft als "voordeel" dat het te populair is en de banken en politici te bang zijn.quote:
Daarom ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Als het goed is zat die gewoon op zn fiets op dat moment
Of door een 65 jarige DeMartquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je in je gezicht gespoten word door een wielrenner die stijf staat van de doping.
Tankink danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn, je zag al beelden van de koers er achter.
Tsjah, zo'n voordeel is dat helaas niet voor Nederland. De KNVB heeft andere regels dan de spaanse bond bijvoorbeeld, hier in Nederland mag je geen schulden hebben, en in Spanje hebben ze allemaal een schuld van ongeveer 100 miljoen, waardoor er een oneerlijke concurrentie ontstaat, is erg jammer. Vooral voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Absoluut. Voetbal heeft als "voordeel" dat het te populair is en de banken en politici te bang zijn.
En bij alle drie wordt er vooral gerotzooid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Rabobank wielerploeg is na Ajax en Twente het hoogst gewaardeerde sportmerk van Nederland, dat doen ze wel goed.
Is er ergens een recente (en betrouwbare) lijst van de budgetten van de grote wielerploegen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Kijk daar komt Wijffels met wat ik al dacht. Het WT-team van Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Eens. Zoals gezegd, ik volg voetbal ook heel redelijk en vooral Spanje begint echt te storen, met clubs die alleen liquide kunnen blijven door belasting niet te betalen, met goedkeuring van politici.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, zo'n voordeel is dat helaas niet voor Nederland. De KNVB heeft andere regels dan de spaanse bond bijvoorbeeld, hier in Nederland mag je geen schulden hebben, en in Spanje hebben ze allemaal een schuld van ongeveer 100 miljoen, waardoor er een oneerlijke concurrentie ontstaat, is erg jammer. Vooral voor het Nederlandse voetbal.
Goed dat er nu meer Nederlandse wielerploegen bijkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Panthera. het volgende:
Rabobank wielerploeg is na Ajax en Twente het hoogst gewaardeerde sportmerk van Nederland, dat doen ze wel goed.
Dat is toch niet zo verwonderlijk?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Kijk daar komt Wijffels met wat ik al dacht. Het WT-team van Rabo heeft helemaal niet zo'n groot budget.
Wel jammer dat ze daarmee dan wel B-renners als Renshaw en LL Sanchez voor veel te veel geld aantrekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef TheArt het volgende:
Absoluut niet. Ik gaf het al heel lang aan, maar heel veel mensen begonnen altijd maar over dat Rabobank zo slecht presteert voor hoe groot hun budget is. Één van de duurste ploegen uit het profpeloton wordt altijd gezegd. Bullshit dus.quote:
Ik denk dat die 15 miljoen voor Rabo te hoog is of een 'verkeerd' getal wat daar staat...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
http://www.cyclingtips.co(...)tage-8-team-budgets/
Met als dieptepunt een politicus die voorstelt de schulden kwijt te schelden (wat betaald zal worden met de steun die ze uit europa krijgen).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Eens. Zoals gezegd, ik volg voetbal ook heel redelijk en vooral Spanje begint echt te storen, met clubs die alleen liquide kunnen blijven door belasting niet te betalen, met goedkeuring van politici.
Mwoh. Kan je over twisten inderdaad, maar hij krijgt er wel vrij veel voor betaald. Hij was aangetrokken om kleinere rondes te winnen (ProTourwedstrijden van een week vooral) en dat lijkt er ook niet meer in te zitten omdat zijn tijdrit minder is geworden.quote:
Niks, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met als dieptepunt een politicus die voorstelt de schulden kwijt te schelden (wat betaald zal worden met de steun die ze uit europa krijgen).
Achja we zullen zien wat er gebeurt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
http://www.cyclingtips.co(...)tage-8-team-budgets/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |