Hij wordt Chris genoemd ja, wil hij zelf ook. Maar hij heet Christopher Froome, geen Christianquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij ook Chris genoemd door anderen. (Ik weet niet of dat de fout is, ik kan namelijk de Avondetappe nu niet ontvangen). Het is een afkorting, dus voor Mart valt het nog mee.
Ik liep net de kamer in, dus zag het kort, maar wat een amateurs.quote:
Hoeveel?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:23 schreef Panthera. het volgende:
Wiggins was wel duur. Duurste transfer in wielerhistorie.
Precies weet ik het niet, maar zijn contract van nog een jaar (dacht ik) werd afgekocht door Sky en misschien wel Wiggins zelf, voor meer dan een miljoen. In wielrennen zijn er vrijwel nooit transfers, dus dat was vrij opmerkelijk.quote:
Idd erg slechtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:25 schreef Narcotical het volgende:
Gesink achter elkaar Kruiswijk en Weening noemen. (in het naambalkje, niet Mart deze keer)
Yes minister is briljant!quote:
Ah oke. wou even weten om wat voor bedragen het ongeveer ging.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Precies weet ik het niet, maar zijn contract van nog een jaar (dacht ik) werd afgekocht door Sky en misschien wel Wiggins zelf, voor meer dan een miljoen. In wielrennen zijn er vrijwel nooit transfers, dus dat was vrij opmerkelijk.
Bovendien hebben ze na BMC het hoogste budget in het peloton. Zo knap en klein opgebouwd is het allemaal niet.
Gister na die valpartij was 'ie nog redelijk positiefquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Aguero het volgende:
Gek hoor dat je na zo'n klim want minder monter bent.
Ja twittert ook altijdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Zij zit vaak bij Claudia herkende haar met haar stem
De rest klaagt toch ook niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Ooku het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd zeer knap dat die drie Nederlanders maar op 3 minuten gereden zijn. Weet je hoe kut het voelt als je valt en de dag daarna weer moet fietsen
Klopt, moet bedenken dat wielerploegen in principe net genoeg geld hebben om te overleven, het is pas sinds een paar jaar dat er een paar ploegen zo bezig zijn, BMC en Sky vooral, met hoge salarissen voor B-renners en dus wat transfers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. wou even weten om wat voor bedragen het ongeveer ging.
Vergeleken voetbal is het niks.
Misschien niet, maar Taaramae is ook geen koekebakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef TheArt het volgende:
Ach hou toch op. Net of Gesink en Mollema minder zijn dan Taaramae
Zou Nynke zn hotelkamer nog opzoeken?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:30 schreef Panthera. het volgende:
Jammer, geen Mart die een zeil omhoog houdt en zijn cameramensen voorstelt, vervolgens volledig buiten adem is van een trap oplopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |