Ok, mijn verwachtingen waren ook wat hoger. Maar schijnt dat hij vorig jaar aanpassingsproblemen had. Rijdt nu beter dan toen. Tijdrit is nog wel minder ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mwoh. Kan je over twisten inderdaad, maar hij krijgt er wel vrij veel voor betaald. Hij was aangetrokken om kleinere rondes te winnen (ProTourwedstrijden van een week vooral) en dat lijkt er ook niet meer in te zitten omdat zijn tijdrit minder is geworden.
Nog steeds grootste budgetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
http://www.cyclingtips.co(...)tage-8-team-budgets/
Die klopt niet. Het budget van Rabo klopt voor geen meter. Die 15 miljoen is het totale bedrag dat Rabobank in het wielrennen pompt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
Ohja.quote:
Dit klopt echt voor geen meter. BMC 7 miljoenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:51 schreef pennyfarthing het volgende:
Budgets van 2011
...Sjongejongequote:
1998 tour du dopagequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Als we Zwitserland binnenrijden stap ik af?
Why?
Als het budget van Rabo groot was geweest hadden ze het sowieso niet 'geprobeerd' met leipie en menchov.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik gaf het al heel lang aan, maar heel veel mensen begonnen altijd maar over dat Rabobank zo slecht presteert voor hoe groot hun budget is. Één van de duurste ploegen uit het profpeloton wordt altijd gezegd. Bullshit dus.
Aha, apart.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
1998 tour du dopage
Anders hielden de fransen ze aan, nu konden ze vrij naar huis.
Menchov was niet succesvol?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het budget van Rabo groot was geweest hadden ze het sowieso niet 'geprobeerd' met leipie en menchov.
Er was een auto van TVM, daar reed Blijlevens voor, met doping aangehouden. Het was eigenlijk zeker dat als ze in Zwitserland niet zouden afstappen de Fransen ze zouden aanhouden onder verdenking van doping. Cees Priem heeft maanden vast gezeten, was de ploegleider.quote:
Heeft maar drie grote rondes gewonnen.quote:
Maar toch heeft Rabo in al die jaren geen aansprekend Tour resultaat geboekt. Kleeft toch iets aan Rabo en de tour...quote:
Ga even lezen wat er precies is gebeurd, wel interessant dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Er was een auto van TVM, daar reed Blijlevens voor, met doping aangehouden. Het was eigenlijk zeker dat als ze in Zwitserland niet zouden afstappen de Fransen ze zouden aanhouden onder verdenking van doping. Cees Priem heeft maanden vast gezeten, was de ploegleider.
Eerste Raborenner op het podium in de Tour, tweemaal Vuelta gewonnen en eenmaal Giro. Mag je veel meer verwachten?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar toch heeft Rabo in al die jaren geen aansprekend Tour resultaat geboekt. Kleeft toch iets aan Rabo en de tour...
Schattig deze generatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga even lezen wat er precies is gebeurd, wel interessant dit.
Ik bedoel niet Menchov maar de Raboploeg overall in de tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eerste Raborenner op het podium in de Tour, tweemaal Vuelta gewonnen en eenmaal Giro. Mag je veel meer verwachten?
Tour de dopage I (want 2006-2008 was niet véél beter) is toch eigenlijk wel algemeen bekend.quote:
Huh? Rabo werd in 2010 3e en 5e in de Tour met Menchov en Gesink. Schijnbaar hebben we een selectief geheugen als het even wat minder gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar toch heeft Rabo in al die jaren geen aansprekend Tour resultaat geboekt. Kleeft toch iets aan Rabo en de tour...
ach, ik ben maar 5 jaar ouder.quote:
Nee hoor dat weet ik wel. Hiertegenover staan echter heel veel pech en teleurstellingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Huh? Rabo werd in 2010 3e en 5e in de Tour met Menchov en Gesink. Schijnbaar hebben we een selectief geheugen als het even wat minder gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |