Die bolletjestruien van Rasmussen en de groene trui van Freire waren ook geen successen?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik bedoel niet Menchov maar de Raboploeg overall in de tour.
Ik zit te bedenken welke oudere ploegen het structureel beter doen. Dat zijn enkel de duurdere ploegen of uitzonderlijke talent in de ploeg als Contador.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hoor dat weet ik wel. Hiertegenover staan echter heel veel pech en teleurstellingen.Ik ben btw geen rabobasher hoor.
Het zijn sowieso gedateerde bedragen en zelfs toen klopten ze al niet. Het budget van Sky lag ook vorig jaar echt al een stuk hoger dan het bedrag dat hier staat. En inderdaad, bij Rabo gaat een behoorlijk deel naar andere takken van de wielersponsoring. Vrouwenploeg even niet meegeteld, want in 2011 hadden ze die natuurlijk nog niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar daar zal ook het geld van alle ploegen in zitten offroad jongeren en vrouwen teams
Als we kijken welke teams de tourwinnaar afvaardigden de laatste jaren:quote:Op zondag 8 juli 2012 00:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken welke oudere ploegen het structureel beter doen. Dat zijn enkel de duurdere ploegen of uitzonderlijke talent in de ploeg als Contador.
Aan die van Rasmussen kleeft natuurlijk iets anders... Dat bedoel ik met pech.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die bolletjestruien van Rasmussen en de groene trui van Freire waren ook geen successen?
Ja heb je gelijk in.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar daar zal ook het geld van alle ploegen in zitten offroad jongeren en vrouwen teams
Maar dat kun je dan van ieder team zeggen, dan is niemand meer succesvol.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Aan die van Rasmussen kleeft natuurlijk iets anders... Dat bedoel ik met pech.
de dokter van toen werkt nu bij skyquote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat kun je dan van ieder team zeggen, dan is niemand meer succesvol.
De hele tour van 2007 zat onder de doping. Contador en Leipheimer waren niet zuiver. En ook van Armstrong speelt de vraag weer op. Het houdt ons deze tour zelfs nog bezig.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, doping, daarom fietsen ze zo hard.quote:
Ja is ook wel zo.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Elke tour zit onder de doping.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hele tour van 2007 zat onder de doping. Contador en Leipheimer waren niet zuiver. En ook van Armstrong speelt de vraag weer op. Het houdt ons deze tour zelfs nog bezig.
erg leuke gastquote:
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, ik denk dat het nu cleaner is dan in 2007.quote:
Ik steek voor niemand mn hand in t vuur.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, ik denk dat het nu cleaner is dan in 2007.
Hij zei eergisteren bij de aankomst in Metz, dat je Metz eigenlijk (en dat schijnen velen niet te weten) uitspreekt als "Mess".quote:Op zondag 8 juli 2012 02:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit de uitzending terug te kijken. Hebben we weer een Martisme? "Mests", Mezt ipv Metz..
Dit kan kan ik wel bevestigen. Voor de regio is het Mez. Voor de rest van Frankrijk is het Metz.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij zei eergisteren bij de aankomst in Metz, dat je Metz eigenlijk (en dat schijnen velen niet te weten) uitspreekt als "Mess".
1) http://nl.forvo.com/word/metz/ (klik op geluidje)
2) http://nl.wikipedia.org/wiki/Metz
De een zegt Metz (1), de ander Mes (2)
Ik dacht ook al, spraakgebrekje jonguh??quote:Op zondag 8 juli 2012 02:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zit de uitzending terug te kijken. Hebben we weer een Martisme? "Mests", Mezt ipv Metz..
quote:Op zondag 8 juli 2012 09:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat Bert gisteren voor het laatst was
Prachtig verwoord van jou..DeMart zou moeten doorgaan..Baal dat Bert niet meer erbij is.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:48 schreef dolfg het volgende:
Inderdaad, jammer dat Bert voor het laatst was.
Wat mij betreft de ideale gast om er een week bij te hebben.
Ik vind het toch al een heerlijk jaar, Mart zit goed in zijn vel en presenteert met plezier en verve de afleveringen.
Zalige tv (die toch echt door zou moeten gaan met DeMart volgend jaar).
Bert ga ik toch wel missen. Hopelijk krijgen we niet een Thijs Zonneveld als tafelheer naast Martquote:Op zondag 8 juli 2012 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Prachtig verwoord van jou..DeMart zou moeten doorgaan..Baal dat Bert niet meer erbij is.
Dan niet de tweede week gaan kijken, want dan komt Zonneveld.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bert ga ik toch wel missen. Hopelijk krijgen we niet een Thijs Zonneveld als tafelheer naast Mart
Oh godquote:Op zondag 8 juli 2012 11:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan niet de tweede week gaan kijken, want dan komt Zonneveld.
Leuke gasten (behalve mr zonneveld).quote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef JimboSlice het volgende:
Vanavond Vos en Annemiek van Vleuten als gasten, Zonneveld inderdaad als nieuwe vaste tafeldude. Ergernis gegarandeerd.
"ik vindt"quote:Op zondag 8 juli 2012 12:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vindt dat RTL ook het slechte voorbeeld neemt als Gerard of Erik Dijkstra op de fiets rijden zie ik hun altijd zonder helm rijden ze moeten het goede voorbeeld nemen want een helm kan levens redden.
het oog wil ook watquote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuke gasten (behalve mr zonneveld).
twitter:UnitedBackstage twitterde op zondag 08-07-2012 om 16:22:18Het aggregaat wil niet starten! Gaat dat nog goedkomen voor de uitzending!?!? http://flic.kr/p/ctbjYQ reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op zondag 08-07-2012 om 17:07:39Grote aggregaat gaat vandaag niet starten. Voorbereidingen met SNG aggregaat. Uitzending bij kaarslicht of komt er nog nieuw aggregaat? #dtv reageer retweet
twitter:UnitedBackstage twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:03:00Plan B: uitzending vanaf een plein in de stad waar gemeente stroom kan leveren. #TdF12NOS reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |