Snelheid verminderen dus bij een kruispunt, lijkt me vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:31 schreef spierbal het volgende:
Hier hebben ze alle kruispunten evenhoog gemaakt waardoor rechtsvoorang krijgt terwijl het onwijs onoverzichtelijk is, erg dom besluit.
Duhh maar het is onhandig en onlogisch het verkeer wordt elke keer opgehouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Snelheid verminderen dus bij een kruispunt, lijkt me vrij eenvoudig.
Waar is "hier"? Had je allemaal ongelijkvloerse kruispunten willen hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Duhh maar het is onhandig en onlogisch het verkeer wordt elke keer opgehouden.
Ik bedoel dat ze de wegentjes uit de zijstraat evenhoog hebben gemaakt. Die zijn dus verhoogd waar door de normale voorrang regeling geldt. Maar goed was waarschijnlijk omdat je die weg zo gewend was en het nu veranderd is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waar is "hier"? Had je allemaal ongelijkvloerse kruispunten willen hebben?
Fixed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
Vadsige man in grote Amerikaanse bus werd boos op me. Ik hielp de doorstroming te verbeteren door twee banen te blokkeren. Ik speelde voor eigen rechter met behulp van m'n vrachtwagen. Kon meneer zich niet in vinden.
Ik hoop dat je een troll bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
Vadsige man in grote Amerikaanse bus werd boos op me. Ik hielp de doorstroming te verbeteren door twee banen te blokkeren. Kon meneer zich niet in vinden.
De nodige Haagse verwensingen naar mijn kop gekregen waarna meneer het nodig vond om mijn arm stevig vast te pakken uit mijn vrachtwagenraam.. stoere bink was dat zeg
Zo een troll dat ik even een foto voor het nageslacht heb gemaakt.quote:
Hoe simpel ben je nou? Hoe wou je hier de doorstroming verbeteren?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een troll dat ik even een foto voor het nageslacht heb gemaakt.Post hem zo even.
[ afbeelding ]
Helaas nog een geldige APK..
Je bent dus gewoon bewust asociaal bezig geweest? Voor eigen rechter spelen is nooit goed...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een troll dat ik even een foto voor het nageslacht heb gemaakt.Post hem zo even.
[ afbeelding ]
Helaas nog een geldige APK..
Door te blokkeren dat er daar twee naast elkaar komen en de sterkste wint???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Hoe simpel ben je nou? Hoe wou je hier de doorstroming verbeteren?
Ik vind het juist sociaal medeweggebruikers behoeden voor de asociale weggebruiker........quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon bewust asociaal bezig geweest? Voor eigen rechter spelen is nooit goed...
Want ritsen mag natuurlijk niet. Want stel je voor er moet iemand voor je invoegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik vind het juist sociaal medeweggebruikers behoeden voor de asociale weggebruiker........
Blijkbaar vinden de mensen die dan rechts staan dat ze voorrang hebben op iemand die optimaal van de weg gebruik wil maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik dus doe is het volgende.
De weg is 2-baans, welke na 100 meter samenkomt in 1 baan. Rechts staan de mensen netjes te wachten om in te voegen op een overvolle snelweg. Links komen de egoïsten die haast hebben, of vinden dat ze voorrang hebben.
En daardoor de file achter je langer wordt, waardoor deze misschien op de andere snelweg komt te staan met alle gevolgen van dien.quote:Door de weg te blokkeren, moeten de automobilisten sneller invoegen, waardoor uiteindelijk de ene overgebleven baan geleidelijker doorstroomt, doordat er niemand meer voor kan piepen.
Maar goed. Blijkbaar kunnen alleen de "professionals" (zoals wij eerder werden genoemdn) dit alleen begrijpen..
Bootje84 heeft al een paar keer gezegd dat hij dat doet, met elke keer de nodige commentaar en discussie tot gevolg. Opmerkelijk dat hij elke keer dezelfde situatie naar voren brengt, terwijl hij weet dat er alleen maar commentaar op komtquote:
Ritsen moetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want ritsen mag natuurlijk niet. Want stel je voor er moet iemand voor je invoegen.
Doodzonde inderdaad, want je bent anders wel 0,3343452345 seconden sneller thuis.
Dubbel ritsen? In deze situatie is daar helemaal geen sprake van...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ritsen moet![]()
maar dubbel ritsen kan nou eenmaal niet
Ik ben het met je eens.......... echt helemaal......quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik dus doe is het volgende.
De weg is 2-baans, welke na 100 meter samenkomt in 1 baan. Rechts staan de mensen netjes te wachten om in te voegen op een overvolle snelweg. Links komen de egoïsten die haast hebben, of vinden dat ze voorrang hebben.
Door de weg te blokkeren, moeten de automobilisten sneller invoegen, waardoor uiteindelijk de ene overgebleven baan geleidelijker doorstroomt, doordat er niemand meer voor kan piepen.
Maar goed. Blijkbaar kunnen alleen de "professionals" (zoals wij eerder werden genoemdn) dit alleen begrijpen..
Nee het is asociaal om je plek op te eisen........ dat is asociaal!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden de mensen die dan rechts staan dat ze voorrang hebben op iemand die optimaal van de weg gebruik wil maken.
[..]
En daardoor de file achter je langer wordt, waardoor deze misschien op de andere snelweg komt te staan met alle gevolgen van dien.
Mensen moeten gewoon eens leren dat die linker rijstrook ook betaald is. En iemand dan het recht ontnemen om daar te rijden is gewoon echt asociaal.
Mensen moeten bij een file gewoon gebruik kunnen maken van alle beschikbare rijstroken. Daarvoor hebben ze het risten uitgevonden.
Die wachtende mensen kunnen er toch ook gewoon langs op. Ik zie echt het probleem niet. Waarom zou ik op de andere snelweg achteraan moeten aansluiten, als er genoeg plaats is om geen extra gevaar op de weg te worden omdat ik persé achter zou moeten aansluiten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:52 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.......... echt helemaal......
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die niet invoegen wanneer ze kunnen maar invoegen op het allerlaatst en zo de rij netjes wachtende mensen nog langer laat wachten.
Opeisen? Je bedoeld dat iemand die achteraan aansluit een plek heeft opgeëist en er niemand meer langs mag of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Nee het is asociaal om je plek op te eisen........ dat is asociaal!
Het is net als voordringen bij de kassa omdat je toch maar een pak melk hebt.
Waarom moet je persee vooraan de file willen staan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die wachtende mensen kunnen er toch ook gewoon langs op. Ik zie echt het probleem niet. Waarom zou ik op de andere snelweg achteraan moeten aansluiten, als er genoeg plaats is om geen extra gevaar op de weg te worden omdat ik persé achter zou moeten aansluiten.
Ik hoef niet vooraan te staan in de file. Maar als die plaats er is, zou ik niet weten waarom je er geen gebruik van mag maken. Iedereen kan dat toch. Dat mensen zo dom zijn om dat niet de te doen, is niet de schuld van degene die het wel doet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Waarom moet je persee vooraan de file willen staan?
Nee ik bedoel......... ach je weet best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Opeisen? Je bedoeld dat iemand die achteraan aansluit een plek heeft opgeëist en er niemand meer langs mag of wat?
Waarom maak je dan bij eerdere ruimtes geen gebruik??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef niet vooraan te staan in de file. Maar als die plaats er is, zou ik niet weten waarom je er geen gebruik van mag maken. Iedereen kan dat toch. Dat mensen zo dom zijn om dat niet de te doen, is niet de schuld van degene die het wel doet.
Of pak jij de kassa met de langste rij, terwijl er bij eentje geen rij staat.
Die mensen zijn inderdaad sociaal omdat ze plaats maken terwijl dat nergens voor nodig is. Mensen die dat niet doen (rijstrook blokkeren) zijn asociaal en kunnen er niet tegen dat andere mensen wel gebruik van het hele asfalt willen maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:58 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Waarom maak je dan bij eerdere ruimtes geen gebruik??
Ik kijk altijd of er iets aankomt, en als ik zie dat er iemand op een invoegstrook aankomt dan maak ik ruimte.......... en als ik aan het begin van de file sta....... dan slaan mensen die ruimte die ik gemaakt heb over om zich er aan het eind tussen te proppen.........
lekker sociaal he!
Ik vraag me altijd af waarom die auto's rechts staan, rijdt gewoon met twee baanden door tot het verdrijvingsvlak (of tot waar het 1 baans wordt) dan heb je een zo kort mogelijke rij. Daarnaast is daar de snelheid meestal ook het laatst zodat er weinig problemen met invoegen zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Nee ik bedoel......... ach je weet best wat ik bedoel![]()
![]()
Ik vind dat je invoegt wanneer je kan......... en niet met vaart een berg stilstaande auto's voorbij rijd om dan aan het einde van de invoegstrook (die ech, echt lang genoeg is om eerder in te voegen als je de mogelijkheid hebt) er tussen te moeten proppen tot grote ergenis van alle weggebruikers die je gepasseerd bent.
Jammer dat jij en Bootje84 de verkeersregels niet kennen! Er zijn daar twee banen om het invoegen te versoepelen. JUIST die mensen die uit angst honderden meters vantevoren rechts gaan rijden benutten het asfalt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:52 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.......... echt helemaal......
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die niet invoegen wanneer ze kunnen maar invoegen op het allerlaatst en zo de rij netjes wachtende mensen nog langer laat wachten.
lieverd........... als ik zeg dat ik er al 4 tussengelaten heb omdat ik zo sociaal ben......... en ik nummer 5 langs zie scheuren die zich dan voor mijn auto wil proppen op het einde van de invoegstrook....... dan steek ik ook mijn middelvinger op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die mensen zijn inderdaad sociaal omdat ze plaats maken terwijl dat nergens voor nodig is. Mensen die dat niet doen (rijstrook blokkeren) zijn asociaal en kunnen er niet tegen dat andere mensen wel gebruik van het hele asfalt willen maken.
Gewoon invoegen wanneer je kan, is altijd het beste........quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom die auto's rechts staan, rijdt gewoon met twee baanden door tot het verdrijvingsvlak (of tot waar het 1 baans wordt) dan heb je een zo kort mogelijke rij. Daarnaast is daar de snelheid meestal ook het laatst zodat er weinig problemen met invoegen zijn.
uit angst???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jammer dat jij en Bootje84 de verkeersregels niet kennen! Er zijn daar twee banen om het invoegen te versoepelen. JUIST die mensen die uit angst honderden meters vantevoren rechts gaan rijden benutten het asfalt niet.
Maat waarom kom je niet op het briljante idee om ook gewoon die linker rijstrook te benutten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef kiwiko het volgende:
[..]
lieverd........... als ik zeg dat ik er al 4 tussengelaten heb omdat ik zo sociaal ben......... en ik nummer 5 langs zie scheuren die zich dan voor mijn auto wil proppen op het einde van de invoegstrook....... dan steek ik ook mijn middelvinger op.
Ik heb gedaan wat ik kon, en dat is gedurende de hele invoegstrook iedereen er tussen laten, ruimte maken zodat ze er tussen konden..... maar op de laatste 10 meter, kan je mijn kont kussen
Dan moet ik nu maar alvast helemaal rechts blijven rijden en niet meer inhalen, want over 20 km gaat die rijstrook over in de afslag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Gewoon invoegen wanneer je kan, is altijd het beste........
Ik gebruik altijd de linkerrijstrook, maar niet tot ergenis van mijn medeweggebruikersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maat waarom kom je niet op het briljante idee om ook gewoon die linker rijstrook te benutten.
Simpele reactiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet ik nu maar alvast helemaal rechts blijven rijden en niet meer inhalen, want over 20 km gaat die rijstrook over in de afslag.
Nou nee, gewoon zo veel mogelijk asfalt gebruiken als kan.
Nee, jij zou dat moeten doen omdat je altijd vroeg alles wilt doen (vroeg invoegen). Ik net niet, je draait het nu om.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:26 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Simpele reactie![]()
Als jij nu alvast je kist besteld dan weet je in iedergeval zeker dat je hem hebt als je doodgaat
![]()
lief, ik maak alleen maar gebruik van de mogelijkheden die ik krijg, en geef andere automobilisten ook de mogelijkheid..........quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, jij zou dat moeten doen omdat je altijd vroeg alles wilt doen (vroeg invoegen). Ik net niet, je draait het nu om.
Ik gebruik de mogelijkheid om de hele linker rijstrook te benutten, tenzij een asociaaltje dat verhinderd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef kiwiko het volgende:
[..]
lief, ik maak alleen maar gebruik van de mogelijkheden die ik krijg, en geef andere automobilisten ook de mogelijkheid..........
als ze dat niet willen pakken, dan is het hun probleem
Kassaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik gebruik de mogelijkheid om de hele linker rijstrook te benutten, tenzij een asociaaltje dat verhinderd.
Nee want hij klopt niet helemaal. Het systeem bij een kassa is achteraan aansluiten. Het systeem bij ritsen is omstebeurten invoegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
Niemand reactie op de kassa-terminologie?
moet je dat wel doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee want hij klopt niet helemaal. Het systeem bij een kassa is achteraan aansluiten. Het systeem bij ritsen is omstebeurten invoegen.
Heb je helemaal gelijk in, maar wel bij het bord "hier ritsen" en niet 500 meter eerder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:11 schreef kiwiko het volgende:
[..]
moet je dat wel doen![]()
en niet je plek op eisen 20 autos verderop
![]()
gewoon invoegen wanneer je kan, niet wanneer je moet..........
en ook niet 500 meter verderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Casos het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar wel bij het bord "hier ritsen" en niet 500 meter eerder.
Wat is het probleem als je 500 meter eerder ritst? Moet je onnodig links blijven rijden totdat een bordje zegt dat je naar rechts mag?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Casos het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar wel bij het bord "hier ritsen" en niet 500 meter eerder.
inderdaad!! moet je links blijven rijden als je rechts de ruimte krijgt om in te voegen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:42 schreef thenxero het volgende:
[..]
Wat is het probleem als je 500 meter eerder ritst? Moet je onnodig links blijven rijden totdat een bordje zegt dat je naar rechts mag?
Dus jij blokkeert de kruising en omdat een vrachtwagen ( want die zijn per definitie niet goed wijsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef Descendent het volgende:
Om even in te haken:
- In principe wordt je geacht de hele (of bijna dan) invoegstrook te gebruiken en dan pas van baan te wisselen. Echter; in NL gebeurt dat vaak niet; omdat veel mensen bang zijn om als asociaal te worden gezien als ze dit doen (en dus bang zijn om er niet tussen gelaten te worden). Dat zal wel ergens zijn oorzaak hebben.....![]()
En dan nog iets: Vanmiddag terug naar huis. Tweebaans 80 weg met drukte; in de file met een slakkengangetje langs een stoplicht dat toen ik er voorbijreed nog (ruim) op groen stond. Op een gegeven moment toen ik nog half op de kruising stond gebeurden er twee dingen tegelijk:
1. Het verkeer dat van rechts kwam voor mij kreeg groen licht; want de vrachtwagen die vooraan stond begon op te rijden.
2. Twee achterlijke apen op de linkerbaan besluiten dat ze -terwijl er links nog zat invoegstrook over was; hem wel even voor mijn auto naar rechts kunnen gooien.
Gevolg; ik sta nog steeds bijna midden op de kruising en krijg 'ruzie' met de eveneens weinig sociale vrachtwagenchauffeur die van rechts komt die hem er weer voor mij probeert voor te gooien. Toen moest ie dus in de rem...![]()
Dus zeker bij drukte kan t ook zeer handig en veiliger zijn om de invoegstrook zoveel mogelijk te gebruiken; anders zadel je andere weggebruikers op met een probleem; want als die twee apen gewoon ff de invoegstrook hadden opgebruikt had ik de vraqchtwagenchauffeur niet op een middelvinger hoeven te tracteren.
Dat was ie dus praktisch ook; maar omdat IK daar dus (als één van de weinigen) Wél op wachtte gooiden twee eikels die van de linkerbaan kwamen aageraced m ruim voor hun invoegstrook ophield hem voor mij op de rechterbaan; waardoor Ik in de knel kwam (en dat kan zo'n chauffeur ook zien; en die probeerde m er wel erg nadrukkelijk als in - ik heb een grote vrachtwagen dus jij gaat aan de kant- voor te gooien. Terwijl t én beschaafder, veiliger én handiger was om mij ff nog voor te laten.)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Dus jij blokkeert de kruising en omdat een vrachtwagen ( want die zijn per definitie niet goed wijs) zijn plek opeist trakteer jij hem op een middelvinger. Man je bent gewoon zelf asociaal bezig. Bij een file en kruispunt moet je pas oversteken als de auto vooraan de kruising over is.
Dit gebeurt dus ook doodleuk als je als chauffeur netjes vóór het kruispunt staat te wachten.. Gebrek aan inzicht noem ik dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Descendent het volgende:
[..]
Dat was ie dus praktisch ook; maar omdat IK daar dus (als één van de weinigen) Wél op wachtte gooiden twee eikels die van de linkerbaan kwamen aageraced m ruim voor hun invoegstrook ophield hem voor mij op de rechterbaan; waardoor Ik in de knel kwam (en dat kan zo'n chauffeur ook zien; en die probeerde m er wel erg nadrukkelijk als in - ik heb een grote vrachtwagen dus jij gaat aan de kant- voor te gooien. Terwijl t én beschaafder, veiliger én handiger was om mij ff nog voor te laten.)
Je stond dus al op het kruispunt, dat er daarna twee tjappies te vroeg invoegen is niet relevant. Een fout maken is niet erg, maar de boel vervolgens omdraaien is een beetje zielig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef Descendent het volgende:
. Op een gegeven moment toen ik nog half op de kruising stond gebeurden er twee dingen tegelijk:
Och jemig; ik was naar voren aan t rijden dan ja okay.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Je stond dus al op het kruispunt, dat er daarna twee tjappies te vroeg invoegen is niet relevant. Een fout maken is niet erg, maar de boel vervolgens omdraaien is een beetje zielig.
Het is geen probleem als je eerder ritst, net zoals het geen probleem is als je dat doet waar het hoort. Jij maakt er een probleem van. Vanaf wanneer is het nog gewoon inhalen bij jou en wanneer wordt het vroeg ritsen? Daarom aan het eind, bij het bord ritsen vanaf hier, zeker bij drukte. Wanneer het niet druk is speelt dit hele probleem ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:42 schreef thenxero het volgende:
[..]
Wat is het probleem als je 500 meter eerder ritst? Moet je onnodig links blijven rijden totdat een bordje zegt dat je naar rechts mag?
Kansloze vergelijking. Sta je met je auto in de rij voor de kassa ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:53 schreef kiwiko het volgende:
Het is net als voordringen bij de kassa omdat je toch maar een pak melk hebt.
Waarom zou ik me conformeren aan jouw fantasiewereld wat betreft de verkeersregels? De werkelijke verkeersregels zijn iets relevanter. En als jij dat aso vindt... tja, jouw probleem. Opfrissingscursusje misschien?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef kiwiko het volgende:
[..]
inderdaad!! moet je links blijven rijden als je rechts de ruimte krijgt om in te voegen?
Rechts rijden uit angst om anders asociaal gevonden te worden! Terwijl het juist asociaal is om ongebruikt asfalt te blokkeren. En dan ondertussen stressen als er iemand tussenkomt...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef kiwiko het volgende:
[..]
uit angst???![]()
misschien gewoon minder gehaast en gestressed, dat kan wel
quote:
Nou, vertel dan maar waar ik de werkelijke verkeersregel kan terugvinden die zegt dat je zo ver mogelijk moet doorrijden. Volgens mij bestaat die regel niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:50 schreef OEM het volgende:
[..]
Waarom zou ik me conformeren aan jouw fantasiewereld wat betreft de verkeersregels? De werkelijke verkeersregels zijn iets relevanter. En als jij dat aso vindt... tja, jouw probleem. Opfrissingscursusje misschien?
Heb het een keer eerder iemand horen zeggen, maar het klinkt mij ook belachelijk in de oren. Vanaf hoever voor het "hier ritsen" bord mag je dan nog wel naar rechts?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar waar ik de werkelijke verkeersregel kan terugvinden die zegt dat je zo ver mogelijk moet doorrijden. Volgens mij bestaat die regel niet.
Je weet wat een rijstrook is? Laat even het artikel zien waarin staat wanneer je niet meer op een rijstrook mag rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar waar ik de werkelijke verkeersregel kan terugvinden die zegt dat je zo ver mogelijk moet doorrijden. Volgens mij bestaat die regel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |