abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 10:43:12 #1
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_110475580
Deeltje twee is hier te vinden
Deeltje drie is hier te vinden
Deeltje vier is hier te vinden
Deeltje vijf is hier te vinden

Afijn, we irriteren ons nogal. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

Let's go!

[ Bericht 24% gewijzigd door MrKikker op 18-04-2012 10:52:11 ]
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  woensdag 18 april 2012 @ 10:45:12 #2
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_110475654
Recentste reacties:

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:04 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog nooit een boete gehad zelfs. Als je van te voren en onderweg de flitsers een beetje bijhoudt word je eigenlijk nooit verrast. Moet zeggen dat ik meestal ook wel de maximum snelheid aanhoudt, alleen spitsstroken waar je opeens maar 100 mag houd ik me niet aan (en daar staan ze eigenlijk nooit voor te flitsen ook) en als ik ergens op tijd moet zijn gaat het nog wel eens een stuk te hard (en nee, eerder weggaan is geen optie).
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:22 schreef H-D het volgende:

[..]

Ja dat heeft er idd echt mee te maken. In mijn vorige auto, die kleiner en minder 'ribuust' was, had ik veel meer last van mensen die kleven en/of je aan de kant willen duwen. Nu veel minder :') bijna nooit zelfs.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:25 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En dat kan dus ook de andere kant op werken. Zéker in dit land.

[..]

Post even gefixed. Wat jij schrijft is allemaal leuk en aardig (en de regering zal je ook nooit anders vertellen), maar naïef.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Goeie actie ^O^ Volgens mij denken een hoop bestuurders van bedrijfsbusjes dat ze lekker anoniem zijn, alsof het logo van de baas ze verstopt ofzo. En dan vertellen ze zichzelf dat ze wel mogen jagen want de baas heeft natuurlijk altijd belang bij wat gewonnen tijd.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef MrKikker het volgende:

[..]

update de boetepot even :)
PTA Boetepot April
Wel irritatie, niet expres:

gister file op de a10 zuid -> diemen omdat er een P.C. Hoofdstraat trekker met pech op 2 rijbanen stond.

alle spits dus over 1 rijstrook, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

[ Bericht 59% gewijzigd door MrKikker op 18-04-2012 10:52:19 ]
- God
pi_110475719
Mensen die niet eens fatsoendelijk een handje kunnen opsteken als je ze voorrang geeft bij een versmalling. :r
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 april 2012 @ 10:48:21 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_110475756
Ik moet trouwens nog ff m'n mistlampen vervangen voor een wat sterkere variant. >:)
Eens kijken of klevers het dan nog steeds zo leuk vinden om te kleven.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 april 2012 @ 10:48:39 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_110475767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die niet eens fatsoendelijk een handje kunnen opsteken als je ze voorrang geeft bij een versmalling. :r
Asociaal idd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 18 april 2012 @ 10:51:05 #6
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_110475850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Nou ik denk dat als je vol in je toeter gaat hangen dat men dat wel opmerkt.
daarom heb ik samen met m'n eigen claxons, een 'volwassenere' versie gemonteerd (luchthoorn).
moet zeggen dat ik nooit problemen heb met mensen die niet reageren op m'n toeter.
- God
  woensdag 18 april 2012 @ 11:11:53 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_110476492
quote:
Doet me denken aan Seinfeld:
"Did you get a thank you wave?"
- No... (raam open draaien, naar buiten schreeuwen): HEY, Where is my thank you wave??? GIVE ME THAT WAVE!!!

Meesterlijke aflevering :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_110477251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet trouwens nog ff m'n mistlampen vervangen voor een wat sterkere variant. >:)
Eens kijken of klevers het dan nog steeds zo leuk vinden om te kleven.
Een schijnwerper aan de achterkant?

Ik zit er wel eens aan te denken om een losse spiegel in m'n auto te leggen. Voor als er weer eens z'n koplampen zo vreselijk verkeerd heeft staan dat ik zelfs gehinderd wordt door een gekantelde spiegel, of nog erger, door m'n buiten spiegels... (ik heb al eens een paar keer m'n buitenspiegel helemaal weggedraaid omdat ik gewoon niets meer zag door de auto achter me... Mijn nachtzicht was volledig weg en als je op een donkere weg, zonder straatlantaarns en met bochten moet rijden, is dat erg lastig!)
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 12:13:49 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110478864
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
Wat ga je dan doen met die losse spiegel? Zo te lezen heb je het al dan al druk zat met op de weg blijven...
Aan m'n partner geven want die zit meestal naast mij :D
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 12:31:13 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_110479214
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Aan m'n partner geven want die zit meestal naast mij :D
Ik krijg een visual van een stel in een auto en een losse spiegel...
"Oh nee, d'r zit er weer eentje achter mij irritant te doen, pak jij de spiegel even, schat..."
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_110484508
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 12:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik krijg een visual van een stel in een auto en een losse spiegel...
"Oh nee, d'r zit er weer eentje achter mij irritant te doen, pak jij de spiegel even, schat..."
haha weet je hoe slecht... zorg dan gewoon voor een auto met automatisch dimmende binnenspiegel en buitenspiegels die ietsje gedimd zijn. Ik heb iig nooit meer ergens last van :)
pi_110484688
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef resque het volgende:

[..]

haha weet je hoe slecht... zorg dan gewoon voor een auto met automatisch dimmende binnenspiegel en buitenspiegels die ietsje gedimd zijn. Ik heb iig nooit meer ergens last van :)
gekantelde spiegel = gedimde spiegel. En dat helpt soms gewoon niet... En ik heb ook mensen achter me gehad die hun licht zo vreselijk verkeerd hadden staan dat ik ze niet in m'n binnenspiegel zag, maar wel in m'n rechter buiten spiegel. En een beetje gedimd werkt dan niet. Plus als het echt goed donker is (geen lichtkoepels, geen straat lantaars, een donkere natte nacht) dan is elk licht eigenlijk al teveel... (en als ik m'n eigen schaduw zie in m'n eigen lichtbundel....)
  woensdag 18 april 2012 @ 23:31:26 #15
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_110514192
Veel regenval en spoorvorming= af en toe machtig irritant; zeker wanneer je in t donker terugrijdt. :{
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_110514539
quote:
13s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:31 schreef Descendent het volgende:
Veel regenval en spoorvorming= af en toe machtig irritant; zeker wanneer je in t donker terugrijdt. :{
De belijning is dan ook zo lekker zichtbaar. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110514604
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

De belijning is dan ook zo lekker zichtbaar. :{
Als meteen na een harde bui de zon gaat schijnen :% :%
pi_110519210
quote:
Ik had laatst een lul die boos op me werd. Ik had voorrang maar rolde nauwelijks meer en hij reed nog op normale snelheid en was al bijna bij de opening op de weg. Ik zet hem aan de kant en doe lampjeflits, hij kan zo doorrijden en komt scheldend en met laaiende ogen langs :?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_110519835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik had laatst een lul die boos op me werd. Ik had voorrang maar rolde nauwelijks meer en hij reed nog op normale snelheid en was al bijna bij de opening op de weg. Ik zet hem aan de kant en doe lampjeflits, hij kan zo doorrijden en komt scheldend en met laaiende ogen langs :?
Ondank is des werelds loon. Hij zal er wel niet op hebben gemogen van zijn wederhelft (m/v).
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110521144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

gekantelde spiegel = gedimde spiegel. En dat helpt soms gewoon niet... En ik heb ook mensen achter me gehad die hun licht zo vreselijk verkeerd hadden staan dat ik ze niet in m'n binnenspiegel zag, maar wel in m'n rechter buiten spiegel. En een beetje gedimd werkt dan niet. Plus als het echt goed donker is (geen lichtkoepels, geen straat lantaars, een donkere natte nacht) dan is elk licht eigenlijk al teveel... (en als ik m'n eigen schaduw zie in m'n eigen lichtbundel....)
Daar heb je wel gelijk in :)
pi_110522939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je zet hem aan de kant? :')
pi_110523023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 10:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je zet hem aan de kant? :')
Zal zo'n wegversmalling zijn geweest?
pi_110550587
Waar ik me de laatste tijd vaak aan erger zijn meestal wat oudere bestuurders die bochten bijna stilstaand nemen.
Voorbeeld: Verkeerslicht op groen, auto voor me trekt op, ik ook, zet hem in z'n 2 en vervolgens gaat de auto voor me zooo langzaam de bocht door dat ik hem weer in z'n 1 moet zetten omdat ik hem anders aantik (en dat had ik laatst 3 keer met dezelfde bestuurder). :/
pi_110550843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 08:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar ik me de laatste tijd vaak aan erger zijn meestal wat oudere bestuurders die bochten bijna stilstaand nemen.
Voorbeeld: Verkeerslicht op groen, auto voor me trekt op, ik ook, zet hem in z'n 2 en vervolgens gaat de auto voor me zooo langzaam de bocht door dat ik hem weer in z'n 1 moet zetten omdat ik hem anders aantik (en dat had ik laatst 3 keer met dezelfde bestuurder). :/
Eens!

Wat ook irritant is, als er bij zo'n voorbeeld twee banen naar links/rechts zijn en degene naast jou gaat opeens in de bocht naar jouw baan. Omdat ze dan toch de binnen/buitenbocht willen nemen ofzo }:|

Ik zorg er nu dan eigenlijk altijd voor dat ik voor of achter diegene zit, gebeurd me te vaak dat iemand erg dichtbij komt :{
  vrijdag 20 april 2012 @ 08:43:59 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_110551061
Mensen die inhalen en vervolgens netjes weer naar rechts gaan (dus voor je rijden) en dan opeens langzamer besluiten te rijden dan jij terwijl er niks voor ze rijdt :r

En mensen die denken dat een knipperlicht er voor jan lul op zit :r
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')