quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit een boete gehad zelfs. Als je van te voren en onderweg de flitsers een beetje bijhoudt word je eigenlijk nooit verrast. Moet zeggen dat ik meestal ook wel de maximum snelheid aanhoudt, alleen spitsstroken waar je opeens maar 100 mag houd ik me niet aan (en daar staan ze eigenlijk nooit voor te flitsen ook) en als ik ergens op tijd moet zijn gaat het nog wel eens een stuk te hard (en nee, eerder weggaan is geen optie).
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:22 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat heeft er idd echt mee te maken. In mijn vorige auto, die kleiner en minder 'ribuust' was, had ik veel meer last van mensen die kleven en/of je aan de kant willen duwen. Nu veel minderbijna nooit zelfs.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En dat kan dus ook de andere kant op werken. Zéker in dit land.
[..]
Post even gefixed. Wat jij schrijft is allemaal leuk en aardig (en de regering zal je ook nooit anders vertellen), maar naïef.
quote:Op woensdag 18 april 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goeie actieVolgens mij denken een hoop bestuurders van bedrijfsbusjes dat ze lekker anoniem zijn, alsof het logo van de baas ze verstopt ofzo. En dan vertellen ze zichzelf dat ze wel mogen jagen want de baas heeft natuurlijk altijd belang bij wat gewonnen tijd.
Wel irritatie, niet expres:quote:Op woensdag 18 april 2012 10:38 schreef MrKikker het volgende:
[..]
update de boetepot even
PTA Boetepot April
Asociaal idd.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die niet eens fatsoendelijk een handje kunnen opsteken als je ze voorrang geeft bij een versmalling.
daarom heb ik samen met m'n eigen claxons, een 'volwassenere' versie gemonteerd (luchthoorn).quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:03 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als je vol in je toeter gaat hangen dat men dat wel opmerkt.
Doet me denken aan Seinfeld:quote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die niet eens fatsoendelijk een handje kunnen opsteken als je ze voorrang geeft bij een versmalling.
Een schijnwerper aan de achterkant?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet trouwens nog ff m'n mistlampen vervangen voor een wat sterkere variant.
Eens kijken of klevers het dan nog steeds zo leuk vinden om te kleven.
Aan m'n partner geven want die zit meestal naast mijquote:Op woensdag 18 april 2012 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
Wat ga je dan doen met die losse spiegel? Zo te lezen heb je het al dan al druk zat met op de weg blijven...
Ik krijg een visual van een stel in een auto en een losse spiegel...quote:Op woensdag 18 april 2012 12:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Aan m'n partner geven want die zit meestal naast mij
haha weet je hoe slecht... zorg dan gewoon voor een auto met automatisch dimmende binnenspiegel en buitenspiegels die ietsje gedimd zijn. Ik heb iig nooit meer ergens last vanquote:Op woensdag 18 april 2012 12:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik krijg een visual van een stel in een auto en een losse spiegel...
"Oh nee, d'r zit er weer eentje achter mij irritant te doen, pak jij de spiegel even, schat..."
gekantelde spiegel = gedimde spiegel. En dat helpt soms gewoon niet... En ik heb ook mensen achter me gehad die hun licht zo vreselijk verkeerd hadden staan dat ik ze niet in m'n binnenspiegel zag, maar wel in m'n rechter buiten spiegel. En een beetje gedimd werkt dan niet. Plus als het echt goed donker is (geen lichtkoepels, geen straat lantaars, een donkere natte nacht) dan is elk licht eigenlijk al teveel... (en als ik m'n eigen schaduw zie in m'n eigen lichtbundel....)quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef resque het volgende:
[..]
haha weet je hoe slecht... zorg dan gewoon voor een auto met automatisch dimmende binnenspiegel en buitenspiegels die ietsje gedimd zijn. Ik heb iig nooit meer ergens last van
De belijning is dan ook zo lekker zichtbaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 23:31 schreef Descendent het volgende:
Veel regenval en spoorvorming= af en toe machtig irritant; zeker wanneer je in t donker terugrijdt.
Als meteen na een harde bui de zon gaat schijnenquote:Op woensdag 18 april 2012 23:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De belijning is dan ook zo lekker zichtbaar.
Ik had laatst een lul die boos op me werd. Ik had voorrang maar rolde nauwelijks meer en hij reed nog op normale snelheid en was al bijna bij de opening op de weg. Ik zet hem aan de kant en doe lampjeflits, hij kan zo doorrijden en komt scheldend en met laaiende ogen langsquote:Op woensdag 18 april 2012 10:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ondank is des werelds loon. Hij zal er wel niet op hebben gemogen van zijn wederhelft (m/v).quote:Op donderdag 19 april 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had laatst een lul die boos op me werd. Ik had voorrang maar rolde nauwelijks meer en hij reed nog op normale snelheid en was al bijna bij de opening op de weg. Ik zet hem aan de kant en doe lampjeflits, hij kan zo doorrijden en komt scheldend en met laaiende ogen langs
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 18 april 2012 14:35 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
gekantelde spiegel = gedimde spiegel. En dat helpt soms gewoon niet... En ik heb ook mensen achter me gehad die hun licht zo vreselijk verkeerd hadden staan dat ik ze niet in m'n binnenspiegel zag, maar wel in m'n rechter buiten spiegel. En een beetje gedimd werkt dan niet. Plus als het echt goed donker is (geen lichtkoepels, geen straat lantaars, een donkere natte nacht) dan is elk licht eigenlijk al teveel... (en als ik m'n eigen schaduw zie in m'n eigen lichtbundel....)
Je zet hem aan de kant?quote:Op donderdag 19 april 2012 06:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had laatst een lul die boos op me werd. Ik had voorrang maar rolde nauwelijks meer en hij reed nog op normale snelheid en was al bijna bij de opening op de weg. Ik zet hem aan de kant en doe lampjeflits, hij kan zo doorrijden en komt scheldend en met laaiende ogen langs
Zal zo'n wegversmalling zijn geweest?quote:
Eens!quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Waar ik me de laatste tijd vaak aan erger zijn meestal wat oudere bestuurders die bochten bijna stilstaand nemen.
Voorbeeld: Verkeerslicht op groen, auto voor me trekt op, ik ook, zet hem in z'n 2 en vervolgens gaat de auto voor me zooo langzaam de bocht door dat ik hem weer in z'n 1 moet zetten omdat ik hem anders aantik (en dat had ik laatst 3 keer met dezelfde bestuurder). :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |