ik trap wel af:quote:*datum*
*plaats*
*reden*
*prijs*
Let wel op dat de boete deze maand verkregen moet zijn he!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef GX3 het volgende:
202 euro?! WTF...
Mijn laatste:
84 km/h gecorrigeerd waar 80 is toegestaan
35 eurootjes, uit mijn hoofd
Sneu geld
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef GX3 het volgende:
202 euro?! WTF...
Mijn laatste:
Sneu geld
quote:*datum*
*plaats*
*reden*
*prijs*
Idd. Heb zelf een van 23 liggen op een 70 weg (februari), 209 was dat (en dan nog 6 euro administratiekosten)...quote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef GX3 het volgende:
202 euro?! WTF...
Mijn laatste:
Sneu geld
Ja, natuurlijk is dat wel gevaarlijk. Zo belemmer je toch het zicht.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:02 schreef lst128 het volgende:
9 April 2012 15:34 (fucking 2e paasdag)
Rotterdam Kralingen
Gevaarlijk parkeren(stond in een bocht geparkeerd maar gevaarlijk kan ik het niet echt noemen)
¤120
[ afbeelding ]
Stond in de cirkel, pijlen geven de rijrichting aan (is eenrichting).
Minimaal 5 meter bij een kruising vandaanquote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Volgens mij mag je gewoon niet in een bocht parkeren?
Dan is in een bocht parkeren per definitie gevaarlijk, terwijl er wel een andere feitcode voor is (en dat is ook 'maar' 75 euro). Daarnaast staat de auto niet in de weg voor afslaand verkeer omdat je die bocht vanaf beide kanten niet mag nemen ivm eenrichting. En volgens mij zitten er in mijn auto nog steeds ruiten waar je prima doorheen kan kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat wel gevaarlijk. Zo belemmer je toch het zicht.
Je hebt 'Fout parkeren' dat is 85 euro en je hebt 'Stilstaan met mogelijk gevaar voor anderen' dat is 120 euro. Het gaat hier niet om parkeren in een bocht, maar om parkeren binnen 5 meter van een kruising. Dat wordt gezien als gevaarlijk omdat je het zicht belemmerd voor anderen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef lst128 het volgende:
[..]
Dan is in een bocht parkeren per definitie gevaarlijk, terwijl er wel een andere feitcode voor is (en dat is ook 'maar' 75 euro). Daarnaast staat de auto niet in de weg voor afslaand verkeer omdat je die bocht vanaf beide kanten niet mag nemen ivm eenrichting.
Je weet dat een fiets/brommer/motor ook 'achter' je raamstijl (A-stijl) kan zitten als jij in de auto zit en om je heen kijkt? Dan weet je ook dat er van alles achter een auto kan zijn waar jij doorheen moet kijken, doordat iemand anders vond dat hij z'n auto daar wel kon parkeren.quote:En volgens mij zitten er in mijn auto nog steeds ruiten waar je prima doorheen kan kijken
Nouja ik ga er iig bezwaar tegen maken, we zullen zien of dat iets op gaat leveren. De boete voor parkeren binnen 5 meter van bocht wil ik best betalen (al kunnen ze dan de halve wijk op de bon slingeren maar dat is natuurlijk geen reden) maar van gevaarzetting vind ik hier geen sprake.
Voor de rest zijn jullie van harte welkom in de [PTA SC] GM 4106 Passenger Coach SN 1707quote:*datum*
*plaats*
*reden*
*prijs*
Ach 2 keer onnodig toeteren en je bent al een heel eind...quote:Op donderdag 12 april 2012 02:07 schreef Grielen het volgende:
Ik verwacht 2 boetes van ¤600 tezamen...
Geflitst op de A8 met die grote controle tijdens wegwerkzaamheden en iets te laat afgeremd op de dijk Enkhuizen - Lelystadquote:Op donderdag 12 april 2012 10:40 schreef GX3 het volgende:
[..]
Ach 2 keer onnodig toeteren en je bent al een heel eind...
Beste een goeie score in de eerste 2 weken. Moet duidelijk nog even wennen aan het parkeerbeleid hierquote:2 april
Londen
Parkeren zonder vergunning
£130 (maar £65 al je binnen 2 weken betaalt)
9 april
Londen
Parkeren zonder betalen
£80 (maar £40 als je binnen 2 weken betaalt)
En daar lach je nog om?quote:Op donderdag 12 april 2012 02:07 schreef Grielen het volgende:
Ik verwacht 2 boetes van ¤600 tezamen...
Wat moet je dan, huilen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |