abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110447371
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef Descendent het volgende:
Met het voertuig met onderstaand kenteken is een verkeersvoorschrift overtreden.... bla bla bla...
Plek: A28 (bij 't Harde)
Toegestane snelheid: 120
Gemeten snelheid: 129
Gecorrigeerde snelheid: 125


}:| Misschien wel de grootste irritatie van allemaal..... }:| Zo'n lullig aantalletje km's; rustig op de weg; kon echt heul geen kwaad...
(en ja, ik weet het: eigen schuld enzo.... maar toch denk ik nu zo iets van: Ga boeven vangen! ~O>
Ach, je had zeker 140 op de teller..
sig verwijderd door FA
pi_110447613
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ach, je had zeker 140 op de teller..
Hoeft lang niet. Bij sommige auto's wijkt de teller maar een paar kilometer af, bij de auto van mijn ouders bijvoorbeeld op die snelheid iets van 3 km/h.

Bovendien, je moet van de gecorrigeerde snelheid uitgaan he, niet van de gemeten. Die hoeft niet te kloppen, het is niet voor niets dat ze corrigeren.

125 waar je 120 mag is sowieso niet te hard. Het is gewoon kinderachtig om daar 30(?) euro voor te willen vangen. Ja, je moet ergens een grens trekken, maar de grens is nergens zo laag als in Nederland. Begin bij 130 te bekeuren en het is al een stuk redelijker.
pi_110450728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Hij is verplicht als je geen gebruik kunt maken van je binnenspiegel....

[..]

85 op je teller of op tomtom? Want ik rijd 87 op m'n teller (ongeveer 82 op tomtom) (en netjes 55 op het stuk van ten boer naar de rotonde, waar je ook maar 50 mag maar wat de meesten niet weten volgens mij, daar heb ik ook regelmatig iemand die m'n trekhaak zoekt... je ziet ze zichzelf dan opvreten: zal ik er voorbij gaan of niet, aangezien er dubbele doorgetrokken strepen staan }) ) En mij krijg je niet opgejut want die begrenzer! _O-
Ik heb geen tomtom, dus teller :+
Dat is 79-80 op GPS ongeveer (tijdje terug telefoon ernaast gehad).

Op dat stukje bij Ten Boer rijd ik ook hoogstens 55, staan daar nog wel eens te flitsen.. Ik heb daar laatst wel ingehaald, reed een langzame trekker en ik had geen zin om dat stuk 35-40 te gaan rijden op de motor :+
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:54:52 #279
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_110451020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja, je moet ergens een grens trekken, maar de grens is nergens zo laag als in Nederland. Begin bij 130 te bekeuren en het is al een stuk redelijker.
Maar toen bleek dat je rond de 140 mocht rijden voordat je beboet kon worden op trajecten waar de limiet nu 130 is, was de Tweede Kamer te klein.
pi_110451891
Gewoon zoals canada, de eerste 20 te hard worden niet beboet omdat je wil dat mensen met het verkeer mee rijden.

Na de 20 te hard wel meteen beboeten als 21+ te hard.
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:23:47 #281
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_110452366
Dan zou je dus legaal 150 mogen op de meeste snelwegen straks. Geloof je het zelf?
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 19:47:15 #282
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110453715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef 2cv het volgende:
Links op de weg staat een auto geparkeerd. Daarom is er te weinig ruimte om daar elkaar te passeren. Ik kom aanrijden en tegenligger 1 gaat om de geparkeerde auto heen. Dat past prima. Tegenligger 2 gaat ook om de geparkeerde auto heen. Dat is wat krap, maar het kan. Tegenligger 3 gaat ook om de geparkeerde auto heen. Dat kan alleen schadevrij als ik rem. Aangezien meneer tijd zat heeft gehad om mij te zien (hij had een hoge auto en de auto's waar hij achter reed gaan niet zo hard), mij voorrang hoort te geven en dit hele verhaal al 'tig' keer eerder gebeurd is rem ik steeds later. Dit keer heb ik een paar fraaie zwarte strepen op het wegdek achter gelaten en hopelijk zit die idioot in z'n pc hoofttractor nu nog na te trillen.
*Exact* dezelfde locatie. Maar dit keer ziet die achterlijke bouwstakker dat ik er aan kom maar besluit toch om die geparkeerde auto heen te rijden waardoor ik in de ankers moet. Echt, ik ben in staat daar nog eens met een bulldozer langs te rijden en dan rem ik niet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_110453778
Vanochtend nog een zweet-in-de-bilnaad-momentje...

Linker en rechterrijbaan zitten vrij vol, ik haal een vrachtwagen in, zie dat het ervoor ook weer vol zit en moet dus even links blijven rijden in de drukte daarvoor en zoek een plek om weer rechts in te kunnen voegen. Alles zowel links als rechts rijdt nu 100.

Enter het jakkerende bedrijfsbusje ( kenteken 9-VPX-41, hallo kuttekop als je dit leest). Al snel kan ik het kenteken niet meer lezen en kan ik zelfs zijn koplampen niet meer zien in de binnenspiegel. Ik kan nog steeds niet naar rechts, hoewel ik het stuk ongeluk achter mij graag langs zal laten. Voor mij rijdt het gewoon niet door.

Dan komt kuttekop nummer twee rechts naast mij, ook een busje, op het idee dat het links vast sneller gaat. Ik word al zenuwachtig als ik hem zijn knipperlicht out of the blue aan zie zetten want hij zit gewoon pal naast me. Daar weet hij wel wat op: hij raast naar voren tot enkele decimeters van de bumper van de wagen voor hem en begint langzaam naar links te douwen. Ik kan dus niet remmen door de klootviool achter me, laat het gas dus maar los en zie met mijn mond open hoe het busje voor mij met echt zo weinig ruimte invoegt dat ik ook daarvan geen kenteken meer zie. Ik doe de volgende halve minuut mijn best zindelijk te blijven en iets meer ruimte te krijgen tussen deze twee klapmongolen op vier wielen.

En oh ja, uiteindelijk had ik gewoon dezelfde afslag als het busje voor mij he, hij was letterlijk geen meter opgeschoten ten opzichte van mij.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_110453976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Vanochtend nog een zweet-in-de-bilnaad-momentje...

Linker en rechterrijbaan zitten vrij vol, ik haal een vrachtwagen in, zie dat het ervoor ook weer vol zit en moet dus even links blijven rijden in de drukte daarvoor en zoek een plek om weer rechts in te kunnen voegen. Alles zowel links als rechts rijdt nu 100.

Enter het jakkerende bedrijfsbusje ( kenteken 9-VPX-41, hallo kuttekop als je dit leest). Al snel kan ik het kenteken niet meer lezen en kan ik zelfs zijn koplampen niet meer zien in de binnenspiegel. Ik kan nog steeds niet naar rechts, hoewel ik het stuk ongeluk achter mij graag langs zal laten. Voor mij rijdt het gewoon niet door.

Dan komt kuttekop nummer twee rechts naast mij, ook een busje, op het idee dat het links vast sneller gaat. Ik word al zenuwachtig als ik hem zijn knipperlicht out of the blue aan zie zetten want hij zit gewoon pal naast me. Daar weet hij wel wat op: hij raast naar voren tot enkele decimeters van de bumper van de wagen voor hem en begint langzaam naar links te douwen. Ik kan dus niet remmen door de klootviool achter me, laat het gas dus maar los en zie met mijn mond open hoe het busje voor mij met echt zo weinig ruimte invoegt dat ik ook daarvan geen kenteken meer zie. Ik doe de volgende halve minuut mijn best zindelijk te blijven en iets meer ruimte te krijgen tussen deze twee klapmongolen op vier wielen.

En oh ja, uiteindelijk had ik gewoon dezelfde afslag als het busje voor mij he, hij was letterlijk geen meter opgeschoten ten opzichte van mij.
remmen doen het toch altijd, gewoon remmen.
de lichten gaan eerder branden dan dat je remdruk hebt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 19:55:24 #285
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110454131
Bij bumperklevers: gas loslaten tot ze gedwongen worden zo langzaam te gaan dat ze minder snel rijden dan de voertuigen rechts van hun. Vervolgens weer gas geven. Zo heb ik een mercedes duidelijk gemaakt dat ik zijn kleef-gedrag niet waardeerde en daarna hield hij ook netjes afstand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 17 april 2012 @ 19:55:26 #286
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110454134
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Vanochtend nog een zweet-in-de-bilnaad-momentje...

Linker en rechterrijbaan zitten vrij vol, ik haal een vrachtwagen in, zie dat het ervoor ook weer vol zit en moet dus even links blijven rijden in de drukte daarvoor en zoek een plek om weer rechts in te kunnen voegen. Alles zowel links als rechts rijdt nu 100.

Enter het jakkerende bedrijfsbusje ( kenteken 9-VPX-41, hallo kuttekop als je dit leest). Al snel kan ik het kenteken niet meer lezen en kan ik zelfs zijn koplampen niet meer zien in de binnenspiegel. Ik kan nog steeds niet naar rechts, hoewel ik het stuk ongeluk achter mij graag langs zal laten. Voor mij rijdt het gewoon niet door.

Dan komt kuttekop nummer twee rechts naast mij, ook een busje, op het idee dat het links vast sneller gaat. Ik word al zenuwachtig als ik hem zijn knipperlicht out of the blue aan zie zetten want hij zit gewoon pal naast me. Daar weet hij wel wat op: hij raast naar voren tot enkele decimeters van de bumper van de wagen voor hem en begint langzaam naar links te douwen. Ik kan dus niet remmen door de klootviool achter me, laat het gas dus maar los en zie met mijn mond open hoe het busje voor mij met echt zo weinig ruimte invoegt dat ik ook daarvan geen kenteken meer zie. Ik doe de volgende halve minuut mijn best zindelijk te blijven en iets meer ruimte te krijgen tussen deze twee klapmongolen op vier wielen.

En oh ja, uiteindelijk had ik gewoon dezelfde afslag als het busje voor mij he, hij was letterlijk geen meter opgeschoten ten opzichte van mij.
Daar hebben ze de toeter voor uitgevonden en de middelvinger
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_110454437
Gas loslaten is de enige optie voor mij en dat deed ik dus ook. Toeteren op de snelweg is denk ik niet echt nuttig, helemaal als het is tegen degene achter je. Mensen voor je kun je flitsen (maar niet als je bezig bent met een marge van 25 cm aan beide kanten te rijden). Middelvingers doe ik echt niet aan, ik heb echt geen zin in opgefokte spelletjes met 100km p/u.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_110454465
Mensen die zelfs met dit tering weer motorrijders geen ruimte gunnen 8)7
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:03:57 #289
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110454636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Gas loslaten is de enige optie voor mij en dat deed ik dus ook. Toeteren op de snelweg is denk ik niet echt nuttig, helemaal als het is tegen degene achter je. Mensen voor je kun je flitsen (maar niet als je bezig bent met een marge van 25 cm aan beide kanten te rijden). Middelvingers doe ik echt niet aan, ik heb echt geen zin in opgefokte spelletjes met 100km p/u.
Nou ik denk dat als je vol in je toeter gaat hangen dat men dat wel opmerkt.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2012 @ 20:05:16 #290
25682 2cv
Niet subtiel
pi_110454716
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Gas loslaten is de enige optie voor mij en dat deed ik dus ook. Toeteren op de snelweg is denk ik niet echt nuttig, helemaal als het is tegen degene achter je. Mensen voor je kun je flitsen (maar niet als je bezig bent met een marge van 25 cm aan beide kanten te rijden). Middelvingers doe ik echt niet aan, ik heb echt geen zin in opgefokte spelletjes met 100km p/u.
Niet gas loslaten om ruimte te maken zodat je voorkomt dat iemand je fysiek raakt, maar gas los laten om duidelijk te maken dat die idioot achter je moet ophouden met kleven. Je laat dus een (heel) groot gat voor je open. Wanneer je achterligger weer achter de vrachtwagen zit die hij in wil halen geef je gas bij.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:05:37 #291
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_110454741
quote:
Gas loslaten is de enige optie voor mij en dat deed ik dus ook. Toeteren op de snelweg is denk ik niet echt nuttig, helemaal als het is tegen degene achter je. Mensen voor je kun je flitsen (maar niet als je bezig bent met een marge van 25 cm aan beide kanten te rijden). Middelvingers doe ik echt niet aan, ik heb echt geen zin in opgefokte spelletjes met 100km p/u.
Je was met de kleine auto zeker.... dan flik je minder snel ff een actie die dat soort mongolen verdienen (want zij zijn toch 'sterker'...) helaas
Ik had vandaag nog één potentiele bumperklever die zich opeens bedacht toen ie zag dat ie een aardig bakbeest aan t opkleven was; althans zo leek het want: Hij zat eerst heul snel dichtbij; 5 seconden op mn bumper en daarna keurig afstand.... Of misschien zag ie mn trekhaak... :')

Wat ook wel eens helpt is ff aan je achteruitkijkspiegel frutten; hen ff duidelijk te laten zien dat je ze gezien hebt (en dat je ze irritant vindt.). Wanneer dat niet helpt ga ik irritant doen tegen ze (gas los, ff remlichtjes laten zien indien niemand achter hen etc... )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:08:11 #292
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_110454899
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ach, je had zeker 140 op de teller..
Meh; ik zet de cc meestal op 130.... Misschien was ik net ff aan t inhalen oid.... :{
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_110455981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Descendent het volgende:

[..]

Je was met de kleine auto zeker.... dan flik je minder snel ff een actie die dat soort mongolen verdienen (want zij zijn toch 'sterker'...) helaas
Ik had vandaag nog één potentiele bumperklever die zich opeens bedacht toen ie zag dat ie een aardig bakbeest aan t opkleven was; althans zo leek het want: Hij zat eerst heul snel dichtbij; 5 seconden op mn bumper en daarna keurig afstand.... Of misschien zag ie mn trekhaak... :')

Wat ook wel eens helpt is ff aan je achteruitkijkspiegel frutten; hen ff duidelijk te laten zien dat je ze gezien hebt (en dat je ze irritant vindt.). Wanneer dat niet helpt ga ik irritant doen tegen ze (gas los, ff remlichtjes laten zien indien niemand achter hen etc... )
Nee, was in de Bora dit. Achterspiegel frotten heb ik inderdaad nog gedaan :D (voordat die andere idioot van opzij aan kwam zeilen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:45:45 #294
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_110457081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:32 schreef Panthera. het volgende:

Hoeft lang niet. Bij sommige auto's wijkt de teller maar een paar kilometer af, bij de auto van mijn ouders bijvoorbeeld op die snelheid iets van 3 km/h.

Dat merk ik met mijn huidige auto. De teller wijkt minder af dan bij mijn vorige auto. Dus ik krijg nu sneller boetes dan eerst. ik moet toch eens aanleren om 5 km/u minder hard te rijden dan vroeger. Maar ik zeur er niet om. Eigen schuld dikke bult.
Horrible Cunt!
pi_110457243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:52 schreef densmee het volgende:

[..]

remmen doen het toch altijd, gewoon remmen.
de lichten gaan eerder branden dan dat je remdruk hebt
Niet bij mijn bakje, die begint eerst met remmen en dan gaan de lichten een keertje aan. :P
  FOK!fotograaf dinsdag 17 april 2012 @ 22:59:30 #296
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_110465710
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Descendent het volgende:
Wanneer dat niet helpt ga ik irritant doen tegen ze (gas los, ff remlichtjes laten zien indien niemand achter hen etc... )
Gewoon in je rem stampen ja. Ken je je auto, dan weet je het moment dat je remlichten aangaan. Keer een idioot achter me die liep te knipperen en te drukken terwijl er een vrachtwagen invoegde (die ik gewoon ruimte gaf). Ben ik telkens gaan tikken tegen me rempedaal, maar zo dat ie niet remt.
Wat trouwens ook werkt is gas los en je handrem een keer aantrekken. Dan rem je ook redelijk, maar ziet ie het niet. Schrikken ze zich dood omdat je ineens wel heel snel dichtbij komt.
Mensen die hem er trouwens gewoon zonder pardon indrukken onder het mom van ik ben groter geef ik geen ruimte. Ik toeter, ik zet grootlicht aan en ik druk net zo hard door, ZIJ zijn fout. Ook een keer een bedrijfsbusje dat idioot asociaal bezig was het kenteken genoteerd en in de auto naar het bedrijf gebelt. Gevraagd wat voor reclame men verwachte van hun chauffeurs, verhaal erbij gedaan inc. kenteken en locatie. Paar minuten later ging ik hem weer voorbij en hing ie aan de telefoon. Meneer reed opeens een stuk socialer. :)
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_110465942
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:45 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dat merk ik met mijn huidige auto. De teller wijkt minder af dan bij mijn vorige auto. Dus ik krijg nu sneller boetes dan eerst. ik moet toch eens aanleren om 5 km/u minder hard te rijden dan vroeger. Maar ik zeur er niet om. Eigen schuld dikke bult.
Ik heb zelf nog nooit een boete gehad zelfs. Als je van te voren en onderweg de flitsers een beetje bijhoudt word je eigenlijk nooit verrast. Moet zeggen dat ik meestal ook wel de maximum snelheid aanhoudt, alleen spitsstroken waar je opeens maar 100 mag houd ik me niet aan (en daar staan ze eigenlijk nooit voor te flitsen ook) en als ik ergens op tijd moet zijn gaat het nog wel eens een stuk te hard (en nee, eerder weggaan is geen optie).
pi_110466830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:05 schreef Descendent het volgende:

[..]

Je was met de kleine auto zeker.... dan flik je minder snel ff een actie die dat soort mongolen verdienen (want zij zijn toch 'sterker'...) helaas
Ik had vandaag nog één potentiele bumperklever die zich opeens bedacht toen ie zag dat ie een aardig bakbeest aan t opkleven was; althans zo leek het want: Hij zat eerst heul snel dichtbij; 5 seconden op mn bumper en daarna keurig afstand.... Of misschien zag ie mn trekhaak... :')

Wat ook wel eens helpt is ff aan je achteruitkijkspiegel frutten; hen ff duidelijk te laten zien dat je ze gezien hebt (en dat je ze irritant vindt.). Wanneer dat niet helpt ga ik irritant doen tegen ze (gas los, ff remlichtjes laten zien indien niemand achter hen etc... )
Ja dat heeft er idd echt mee te maken. In mijn vorige auto, die kleiner en minder 'ribuust' was, had ik veel meer last van mensen die kleven en/of je aan de kant willen duwen. Nu veel minder :') bijna nooit zelfs.
  Spellchecker dinsdag 17 april 2012 @ 23:25:29 #299
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_110466971
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:41 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Voorbeeld 1:
Het is een maximum snelheid, geen minimum snelheid. Niets mis mee om zo nu en dan gezond verstand te gebruiken. Bij ijzel rijd je toch ook niet 120 op de snelweg?
En dat kan dus ook de andere kant op werken. Zéker in dit land.
quote:
Voorbeeld2:
Snelheidsbeperkingen zijne er niet alleen voor de verkeersveiligheid... Vaak worden ook lagere maximum snelheden ingevoerd ivm fijnstof en geluidsoverlast meer inkomsten uit verkeersboetes. Soms kun je dus makkelijk harder rijden maar hebben de beperkingen andere redenen. :)
Post even gefixed. Wat jij schrijft is allemaal leuk en aardig (en de regering zal je ook nooit anders vertellen), maar naïef.
Tevens -purist.
pi_110471320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:59 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Gewoon in je rem stampen ja. Ken je je auto, dan weet je het moment dat je remlichten aangaan. Keer een idioot achter me die liep te knipperen en te drukken terwijl er een vrachtwagen invoegde (die ik gewoon ruimte gaf). Ben ik telkens gaan tikken tegen me rempedaal, maar zo dat ie niet remt.
Wat trouwens ook werkt is gas los en je handrem een keer aantrekken. Dan rem je ook redelijk, maar ziet ie het niet. Schrikken ze zich dood omdat je ineens wel heel snel dichtbij komt.
Mensen die hem er trouwens gewoon zonder pardon indrukken onder het mom van ik ben groter geef ik geen ruimte. Ik toeter, ik zet grootlicht aan en ik druk net zo hard door, ZIJ zijn fout. Ook een keer een bedrijfsbusje dat idioot asociaal bezig was het kenteken genoteerd en in de auto naar het bedrijf gebelt. Gevraagd wat voor reclame men verwachte van hun chauffeurs, verhaal erbij gedaan inc. kenteken en locatie. Paar minuten later ging ik hem weer voorbij en hing ie aan de telefoon. Meneer reed opeens een stuk socialer. :)
Goeie actie ^O^ Volgens mij denken een hoop bestuurders van bedrijfsbusjes dat ze lekker anoniem zijn, alsof het logo van de baas ze verstopt ofzo. En dan vertellen ze zichzelf dat ze wel mogen jagen want de baas heeft natuurlijk altijd belang bij wat gewonnen tijd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')