quote:WNL maakt nieuwsshow op DWDD-plek in zomer
AMSTERDAM - Merel Westrik maakt vanaf 23 juli voor WNL een eigen avondprogramma op Nederland 3 op het tijdstip van De Wereld Draait Door.
In WNL Half 8 Live! staat Westrik stil bij het nieuws van de dag, met actuele reportages en gasten in de studio. Het programma is volgens WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes "zeker geen afgeleide" van De Wereld Draait Door.
."We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend", zegt Huisjes in De Telegraaf. "Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur."
Het ochtendprogramma Vandaag de Dag, dat Westrik samen met Eva Jinek presenteert, komt in september terug.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:00 schreef Jivis het volgende:
Ik vind dat ze het in bikini moet presenteren, gewoon omdat het zomer is!
quote:In WNL Half 8 Live! staat Westrik stil bij het nieuws van de dag, met actuele reportages en gasten in de studio. Het programma is volgens WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes "zeker geen afgeleide" van De Wereld Draait Door.
Lekker belangrijk, net of het om de inhoud moet gaan bij Merel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:16 schreef Modus het volgende:
Zal wel zelfde niveautje worden als dat kloteochtendprogramma van haar en die Poolse golddigger.
Die inhoud moet je zelf toevoegen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, net of het om de inhoud moet gaan bij Merel.
En zo zijn we weer rond voor vandaag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die inhoud moet je zelf toevoegen.
*applaus!*
Nou het is geen lillijkerd maar ook weer niet dat je zegt 'nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou die is lekker zeg!'quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef Tem het volgende:
Lekker belangrijk, net of het om de inhoud moet gaan bij Merel.
KansJE he? Dus zo grof zal hij niet zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:21 schreef Tem het volgende:
Dat "kansje" van Cynix staat natuurlijk synoniem voor zijn grove gehaktstaaf.
Bierbommetje dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
KansJE he? Dus zo grof zal hij niet zijn
Loop naar Niagan, hypocriete hazenhart.quote:
Ik geef iedereen die op 19:30 op Nederland 3 een niet-zo-pretentieus-maar-toch-pretentieus programma te maken het advies er direct een einde aan te maken.quote:
Wees blij dat je mag stemmen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik hoef geen lekker wijf te zien hoor, liever wat leuke sportmannen
Dit is de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef Cynix ® het volgende:
Dooorrr!
Dooorrr!
Dooorrr!
Alvast een beetje warrrrmdrrraaien.
quote:WNL: Half acht live!
Ook deze zomer vult een nieuw programma de zendtijd van De wereld draait door. Merel Westrik presenteert de komende weken het actualiteitenmagazine Half acht live! van WNL.
Nieuws, sport, politiek, showbizz en lifestyle; Half acht live! belooft een gemêleerd programma te worden met bovendien ruimte voor discussie over heikele onderwerpen. De veronderstelling dat het een kopie wordt van De wereld draait door, wordt door WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes van tafel geveegd. “We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes in De Telegraaf.
Tafeldame
Merel Westrik, die samen met Eva Jinek het ochtendprogramma Vandaag de dag presenteert, was het afgelopen seizoen enkele keren te gast als tafeldame bij De wereld draait door. Voor het eerst presenteert ze een eigen programma in de avond op de landelijke televisie. Half acht live! is tot 31 augustus elke werkdag te zien op Nederland 3.
19:30 - 20:05 uur
Oh daar wil hij wel komen?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geert Wilders is vanavond te gast bij Merel
Hij verwacht bij wnl geen kritische vragenquote:
Niet te vroeg pieken!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:21 schreef Cynix ® het volgende:
Dooorrr!
Dooorrr!
Dooorrr!
Alvast een beetje warrrrmdrrraaien.
quote:Iemand een leuk onderschrift bij deze foto? De leukste inzender mag met 2 personen naar de uitzending. (Je moet wel VARA-lid zijn of worden)
"Doodstil in DWDD-studio na afgaan brandalarm door scheet Matthijs van Nieuwkerk"quote:
Niet leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
"Doodstil in DWDD-studio na afgaan brandalarm door scheet Matthijs van Nieuwkerk"
Je zou maar naar de DWDD-studio moeten komen...quote:
"DWDD-studio verlaten boel door backstage-gangbang Carice"quote:
"Zowel de presentator als het publiek kwamen niet opdagen bij de uitzending met pberends te gast."quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Zowel de presentator als het publiek kwamen niet opdagen bij de uitzending met pberends te gast."
Kan iemand mij even oprapen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
"Doodstil in DWDD-studio na afgaan brandalarm door scheet Matthijs van Nieuwkerk"
En ze worden alleen maar beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
"DWDD-studio verlaten boel door backstage-gangbang Carice"
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)ls_bij.html#commentsquote:Supernietmeernormaal mooi medianieuws! Voormalig GeenStijl.TV verslaggever Jelte Sondij gaat aan de slag als Jakhals bij het VARA-programma De Wereld Draait Door. (Jakhalzen zijn piassen in zwarte pakjes die Rutger-achtige tv-dingetjes doen -red.) Sondij (Zaanstad 1981) verliet ons stijlloze tv-kanaal vorig jaar om achter de schermen bij het marginale belletje-trek programma RamBam te gaan werken. (Overigens met succes, vorige week is er nog een corrupte politie de laan uit gestuurd dankzij Jelte.) Maar nu maakt Sondij dus de stap naar het miljoenenpubliek van het populaire Vara-vooravondprogramma met om de dag het geleuter van Felix Rottenberg en hoe al die propagandasmurfen uit de PvdA-klapper met schreeuwerige hemden ook mogen heten. Wij feliciteren Matthijs van Nieuwkerk en DieuwkeDWDD met deze verstandige beslissing en wensen Jelte veel succes en rake filmpjes om te lachen. Wij weten als geen ander dat Jelte het kan (archief). Niemand wil overigens het nieuws bevestigen cq. ontkennen. Dus is het waar. Jakhals Thijs (die blonde van die slechte filmpjes, die eigenlijk Matthijs heet, maar zich niet zo mocht noemen van De Grote Matthijs) keert komend seizoen niet terug in het zwarte pak met rode das. Naar het schijnt wegens slechte filmpjes. DWDD is 3 september weer terug op de treurbuis.
quote:Jakhals Thijs (die blonde van die slechte filmpjes, die eigenlijk Matthijs heet, maar zich niet zo mocht noemen van De Grote Matthijs)
Het schijnt dat Dominique Weesie duopresentator bij Lingo wordt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe nep zijn die mensen dan allemaal wel niet.
Eerst schoppen tegen alles en iedereen, daarna slijmen tot de dood voor iets meer loon bij een andere werkgever
Als het echt waar is, blijf je toch nog steeds dwdd dagelijks kijken en lachen om grote baas Matthijs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
Als dat van (Mat)thijs echt waar is, dan had Matthijs van mij de pot op gekund, je gaat toch niet je naam veranderen omdat hij dat wil
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als het echt waar is, blijf je toch nog steeds dwdd dagelijks kijken en lachen om grote baas Matthijs.
You know it's true
Zou me niks verbazen als het waar is. Matthijsquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
Als dat van (Mat)thijs echt waar is, dan had Matthijs van mij de pot op gekund, je gaat toch niet je naam veranderen omdat hij dat wil
Ik heb nog nooit moeten lachen om Matthijs.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als het echt waar is, blijf je toch nog steeds dwdd dagelijks kijken en lachen om grote baas Matthijs.
You know it's true
En Alexander met een eigen nerdy programma, over Apple hoogstwaarschijnlijkquote:DWDD Recordings, een gewaardeerd muziekitem dat de afgelopen twee seizoenen onderdeel vormde van De Wereld Draait Door, verdwijnt van de buis. Op 16 en 23 september worden nog twee liveconcerten in Paradiso opgenomen, die later worden uitgezonden.
Dat zal het laatste zijn wat de kijker van DWDD te zien krijgt van de recordings,' zei Dieuwke Wynia, eindredacteur van DWDD vanochtend op Radio 1. 'De recordings lukken niet voor nog een derde seizoen. We zijn een beetje door de artiesten heen', aldus Wynia.
Toch zal muziek niet uit het programma verdwijnen. Eerder werd al bekend dat The Kik de nieuwe huisband van het programma zal zijn. Daarnaast bestaan er voorzichtige plannen voor 'De Wereld Draait Buiten', een klein popfestival. Het plan is al enkele jaren oud en wordt wellicht dit seizoen verder ontwikkeld.
De Wereld Draait Door zal in het komende seizoen ook andere spin-offs maken. Naast een tweede DWDD University komt Alexander Klöpping vanaf april met een eigen tech-programma.
Vandaag presenteert de VARA het programma voor het komende televisieseizoen.
Bron
quote:DWDD Recordings, een gewaardeerd muziekitem
...
Eerder werd al bekend dat The Kik de nieuwe huisband van het programma zal zijn.
...
Daarnaast bestaan er voorzichtige plannen voor 'De Wereld Draait Buiten', een klein popfestival.
...
Naast een tweede DWDD University komt Alexander Klöpping vanaf april met een eigen tech-programma.
...
VARA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het kunnen weten dat die zou komen.
Ik twijfel nog.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Wie heeft er naast Karina nu zin in Siebertje?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:26 schreef Tem het volgende:
Wie heeft er naast Karina nu zin in Siebertje?
Pieterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af of de stand-ups nog terugkomen, of ze nog durven
Jakhals Matthijsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het waar is. Matthijs
Leuk hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Karina het volgende:
Voor de fans van Dolf:
Dolf Jansen elke dag in De Wereld Draait Door
Cabaretier Dolf Jansen gaat in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september elke dag een conference verzorgen in De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de VARA vrijdag bekendgemaakt. DWDD keert maandag terug op tv en besteedt de eerste anderhalve week uitgebreid aandacht aan de politiek. Zo is Maurice de Hond er met een dagelijkse peiling en worden lijsttrekkers in de rubriek Meet DWDD ondervraagd door vaste talkshowgasten.
De politieke specials van De Wereld Draait Door brengen overigens meer cabaret dan Dolf Jansen. “De cabaretiers van de rubriek Je Mist Meer Dan Je Ziet komen twee keer live in de studio“, kondigt de omroep aan.
Tijdens de verkiezingsuitzendingen worden nieuwe gasten geïntroduceerd, onder wie Volkskrant-columniste Sheila Sitalsing en schrijver Johan Fretz.
Bron
Niks tegen Dolf maar elke avond...
Tijd om op vakantie te gaan .... Helaas moet ik me door de eerste week heenslaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Karina het volgende:
Voor de fans van Dolf:
Cabaretier Dolf Jansen gaat in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september elke dag een conference verzorgen in De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de VARA vrijdag bekendgemaakt. DWDD keert maandag terug op tv en besteedt de eerste anderhalve week uitgebreid aandacht aan de politiek. Zo is Maurice de Hond er met een dagelijkse peiling en worden lijsttrekkers in de rubriek Meet DWDD ondervraagd door vaste talkshowgasten.
De politieke specials van De Wereld Draait Door brengen overigens meer cabaret dan Dolf Jansen. “De cabaretiers van de rubriek Je Mist Meer Dan Je Ziet komen twee keer live in de studio“, kondigt de omroep aan.
Tijdens de verkiezingsuitzendingen worden nieuwe gasten geïntroduceerd, onder wie Volkskrant-columniste Sheila Sitalsing en schrijver Johan Fretz.
Bron
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Karina het volgende:
Voor de fans van Dolf:
Bron
Ja daar doen we het voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
En iedereen ook de hele post quoten he
Ik denk wel dat Bennie Jolink zou kunnen komen over zijn politieke betoog, waarin hij wel treffende dingen schrijft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Specularium het volgende:
Bennie Jolink over dat ontzettend originele prachtige schilderij.
Bedoel je die hele g500 onzin?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Specularium het volgende:
Lees net dat deze Siebertje die show niet zelf bedenkt/verzint/vormgeeft.
Doet het team van Matthijs. #geengrappen
Ik quote alleen de essentie van DWDD.quote:
Ik mag 'm wel hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ik de enige die Dolf niks aan vind
Eigenlijk bedoelde ik zo. Ik ben geen fan van Dolf maar heb geen hekel aan hem!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Maar zoals gezegd: elke avond is wat erg veel van het goede.
Als die apple fanboy daardoor uit 't reguliere programma wegblijft zeg ik: doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
Geen DWDD recordings meer, dus GEEN Leen voorstukjes meer
[..]
En Alexander met een eigen nerdy programma, over Apple hoogstwaarschijnlijk
Dat bottenfestijn zit in de categorie waar Chabot ook zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik zo. Ik ben geen fan van Dolf maar heb geen hekel aan hem!!
Ach, na 12 september is hij wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Maar zoals gezegd: elke avond is wat erg veel van het goede.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Nou, de komende weken skip ik, met siebertje en dolf.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Nou, de komende weken skip ik, met siebertje en dolf.
Dit is een grap toch? De eerste aflevering en gelijk alweer dezelfde vervelende koppen en nu zelfs in 1 aflevering.quote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef Karina het volgende:
Vandaag
Alexander Pechtold wordt ondervraagd in het onderdeel DWDD Meet door Jan Mulder, Sheila Sitalsing en Felix Rottenberg. Alexander Klöpping en Sywert van Lienden gaan het hebben over de ‘stembreker’. De nieuwe huisband van DWDD is: ‘The Kik’
Nee, Alexander 'Teflon' Pechtold.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
Presentator Matthijs van Nieuwkerk wil de kijkers blijven verrassen
Oké, not sure if serious...quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
Vanavond gaat het nieuwe seizoen van De Wereld Draait Door van start. Presentator Matthijs van Nieuwkerk wil de kijkers blijven verrassen, 'Het komende seizoen moet minstens zo goed worden als het afgelopen jaar', vertelt hoofdredacteur Dieuwke Wynia in het AD. .
Nieuwe tafelgasten zijn schrijver en Volkskrant.nl-columnist Johan Fretz en Volkskrant-columniste Sheila Sitalsing, zij schuift vanavond al aan. Robbert Dijkgraaf en Alexander Klöpping gaan dit seizoen colleges geven
Ik denk dat Matthijs tot aan 12 september ongeveer 988 keer het woord "Peilingen" in de mond neemt...quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik erger me ook altijd kapot aan DWDD maar toch blijf je kijken
Ongezien gok ik op een zuurpruim.quote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd wat die Sheila voor wijf is.
Zijn gave huidje en intellectuele brilquote:Op maandag 3 september 2012 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
Op basis van welke prestatie wordt Siewert eigenlijk 'het jongste politiek talent' genoemd?
Ja, zijn guitige snuitje levert hem wel knuffelpuntjes op.quote:
Hahahaquote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
klaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bedoel je zeker.
Ik moest ook aan hem denkenquote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef henkde_j het volgende:
Is die Sheila Sitalsing familie van korpschef baas Sitalsing?
Enorm relaxte vent datquote:
Ey vriend, wij kijken om te zeikenquote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten jullie te zeiken, na de verkiezingen is hij opgepleurd joh
en ik zeik ook in dit topic. gewoon omdat het kanquote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey vriend, wij kijken om te zeiken
A422 snapt het concept nog niet.quote:Op maandag 3 september 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey vriend, wij kijken om te zeiken
Wat een held ben jijquote:Op maandag 3 september 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik zeik ook in dit topic. gewoon omdat het kan
Ik zie haar niet goed.quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Midden tussen Maurice en Matthijs
Je hebt niks gemist hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de eerste 5 minuten alweer gemist
Die met dat sjaaltje?quote:Op maandag 3 september 2012 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Midden tussen Maurice en Matthijs
1000 euroquote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel zou de Hond nou hebben gekregen voor die 5 minuten?
1 euro. We moeten bezuinigen hé.quote:Op maandag 3 september 2012 19:36 schreef YazooW het volgende:
Hoeveel zou de Hond nou hebben gekregen voor die 5 minuten?
Oh ja dat wist ik nog niet, bedankt manquote:Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Nieuwkerk stemt iig niet op de VVD, dat is wel duidelijk.
Omdat?quote:Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Nieuwkerk stemt iig niet op de VVD, dat is wel duidelijk.
Tuurlijk. Laat dat maar aan Pechtold overquote:Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Slim hoor, laat de foto niet zien, je weet wat Matthijs dan doet...
Dan faalt het sowieso.quote:
Jan was lekker bezig gisteren naast Koemanquote:Op maandag 3 september 2012 19:40 schreef YazooW het volgende:
Jan Mulder en Felix Rottenberg aan 1 tafel![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 19:40 schreef -Willempie- het volgende:
Heb nu al een hekel aan dat wijf.
Hij hield zich nog aardig in. Normaal is ie drukker.quote:Op maandag 3 september 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan was lekker bezig gisteren naast Koeman
Ik zit hier te lurken en denk de hele tijd, waarom zegt niemand iets over haar!quote:Op maandag 3 september 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ze lezen daar mee. Meisje achter Alexander nu mooi in beeld.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik zit hier te lurken en denk de hele tijd, waarom zegt niemand iets over haar!
Matthijs vind je geen leuke man?quote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Aan de vrouwen hier wordt weer niet gedacht... joehoe redactie, leuke mannen in beeld graag
Anti-Vrouwendag vandaag bij de DWDDquote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Aan de vrouwen hier wordt weer niet gedacht... joehoe redactie, leuke mannen in beeld graag
Pechtoldquote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Jullie krijgen Felix. Wij willen dat meisje beter in beeld!quote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Jan Mulder?quote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Nee, bah. IJdeltuit.quote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Matthijs vind je geen leuke man?
Dat staat luisterend en intelligent.quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Ze houdt haar hoofd steeds scheef. Beetje doof?
daarom toch vernieuwing? dat zegt ie nou juist!quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Ties02 het volgende:
Pechtold er is niks democratisch aan het ESM verdrag lul
quote:Op maandag 3 september 2012 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Matthijs vind je geen leuke man?
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jullie krijgen Felix. Wij willen dat meisje beter in beeld!
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef alors het volgende:
Wat lijkt ze anorectisch, maar dat kan ook door het contrast met de omvang van Felix komen.
Qua uiterlijk toch niet?quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die vind ik best wel leuk jaAls hij niet te hard schreeuwt.
Toont aan dat ze een oogje heeft op Pechtoldquote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Ze houdt haar hoofd steeds scheef. Beetje doof?
Pechtold is niet echt de vijand denk ik. Die komt goed weg.quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Flipkees het volgende:
Afstandsbediening al in de aanslag om te zappen als Jan Mulder gaat zeuren
Gisteren had hij het lekker over de ketelbrug.quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die vind ik best wel leuk jaAls hij niet te hard schreeuwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |