Kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar jij bent je plantage gewend.
Ikke ik leef van de zon en waterquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
.
Ik ben denk ik de gezondste user hier man.
nee, hoe warm douche jij in dat hok van je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
.
oproepen om te gaan trollenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef The_Groove het volgende:
Ik heb even gemist waarom Kapo gebanned is![]()
Troll overload?
Onzin 's nachts je verplicht voelen een pizza weg te werken omdat dit goed voor je training de volgende dag is is niet gezond... En ja ik maak mij zorgen om je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
.
Ik was je voor met jatten of watquote:
Je komt er echt niet in neequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dus omdat het nu al uitverkocht is moeten wij er niet heen? Ook niet als je fucking vroeg gaat?
Godverdomme ik laat me zo makkelijk ompraten.
Dit moet wel de tt wordenquote:
Ik wil dat plaatje eruit is gewoon een bewuste troll actie van Davy.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was je voor met jatten of wat
Ik heb hem zelf in de OP gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil dat plaatje eruit is gewoon een bewuste troll actie van Davy.
Hij begon een tamelijk vermoeiende discussie over de juiste schrijfwijze van een achternaam in een condoleance topic voor iemand anders. Al had ik Rens inderdaad langer gebanned.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En de uitvoerder is weer terug en hij niet
Misschien kan je dan voor dubbele prijs een kaartje regelen? maar als je met een groep gaat worden je kansen wel steeds kleiner.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dus omdat het nu al uitverkocht is moeten wij er niet heen? Ook niet als je fucking vroeg gaat?
Godverdomme ik laat me zo makkelijk ompraten.
Inderdaad, echt fittie maken met iemand eromquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begon een tamelijk vermoeiende discussie over de juiste schrijfwijze van een achternaam in een condoleance topic voor iemand anders. Al had ik Rens inderdaad langer gebanned.
De zondag is geen hardcore en hardstyle, ik denk dat ie juist daarvoor heen wilquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien kan je dan voor dubbele prijs een kaartje regelen? maar als je met een groep gaat worden je kansen wel steeds kleiner.
De zondag is toch niet uitverkocht?
Die House shizzle hoef ik niet heen, heb je hier ook wel. Wilde hier juist heen omdat dit me enige kans is op een Hardstyle feest op mijn 16e.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien kan je dan voor dubbele prijs een kaartje regelen? maar als je met een groep gaat worden je kansen wel steeds kleiner.
De zondag is toch niet uitverkocht?
Kortom, hij moet verder aan z'n scriptie en dacht - Als ik gebanned word kom ik er minderquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begon een tamelijk vermoeiende discussie over de juiste schrijfwijze van een achternaam in een condoleance topic voor iemand anders. Al had ik Rens inderdaad langer gebanned.
gewoon huis feestje geven?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die House shizzle hoef ik niet heen, heb je hier ook wel. Wilde hier juist heen omdat dit me enige kans is op een Hardstyle feest op mijn 16e.
Ik keek weer in je fotoboek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verwijderd en genote. Ban volgt.
Misschien als je om 9uur al voor de deur staat dat ze je wel binnen laten hoor, maar geef je alsnog weinig kansquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die House shizzle hoef ik niet heen, heb je hier ook wel. Wilde hier juist heen omdat dit me enige kans is op een Hardstyle feest op mijn 16e.
Ja zo erg heb ik me er niet in verdieptquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De zondag is geen hardcore en hardstyle, ik denk dat ie juist daarvoor heen wil
Mag je niet bespreken, echte mods weten datquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verwijderd en genote. Ban volgt.
Ik bespreek ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag je niet bespreken, echte mods weten dat
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag je niet bespreken, echte mods weten dat
Dan maar vroeg weg. Anders hebben we een groot probleem. Ouders die ons voor niks erheen brengenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien als je om 9uur al voor de deur staat dat ze je wel binnen laten hoor, maar geef je alsnog weinig kans
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maar vroeg weg. Anders hebben we een groot probleem. Ouders die ons voor niks erheen brengen
Best schattig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maar vroeg weg. Anders hebben we een groot probleem. Ouders die ons voor niks erheen brengen
kut tnt postbezorgingquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:38 schreef GGMM het volgende:
Als je post te lang is verdwijnt hij gewoon, zonder melding
Boe-hoe
zwartrijden dan maarquote:
Waar en wanneer is dat ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef DonRaja het volgende:
Voor wie interesse heeft, ik kan aan kaartjes komen voor XO in Belgie. Is een stuk kleiner dan in NL en zonder David Guetta...
Jawel ban en note enzo.. Is al genoeg, binnenkort krijg je een pm met verdere instructies. Je kan je spullen al inpakken..quote:
Oké. Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel ban en note enzo.. Is al genoeg, binnenkort krijg je een pm met verdere instructies. Je kan je spullen al inpakken..
Niet mijn oudersquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zwartrijden dan maar
maar niet je ouders je laten brengen
Zit je zwaar te spacen wanneer ze je weer op komen halen
http://nl.extrema-outdoor.com/nl/line%20up/quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef DonRaja het volgende:
Voor wie interesse heeft, ik kan aan kaartjes komen voor XO in Belgie. Is een stuk kleiner dan in NL en zonder David Guetta...
Serieus dat vroeg ik mij ook af.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.extrema-outdoor.com/nl/line%20up/
Waarom staat er live achterWil je zeggen dat ze ook artiesten in de line up zetten waar iemand anders op play drukt?
Nee die van je vriendjes, dat is echt niet beter hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin 's nachts je verplicht voelen een pizza weg te werken omdat dit goed voor je training de volgende dag is is niet gezond... En ja ik maak mij zorgen om je.
Live is toch echt anders op een dance feestquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er live achterWil je zeggen dat ze ook artiesten in de line up zetten waar iemand anders op play drukt?
Sommige ouders denken ook te weten ook dat ik smoke. Zodra mijn ouders er maar niet achter komen vind ik het best.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die van je vriendjes, dat is echt niet beter hoor
Misschien is het wel een hele lekkere moeder. Rens die het al trippend op een oude fiets leert. Met zijn vriend er huilend naast op de achterbank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die van je vriendjes, dat is echt niet beter hoor
Ah nog nooit naar een Dancefestival geweest dus zal welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Live is toch echt anders op een dance feest
Ouders die dat verbieden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sommige ouders denken ook te weten ook dat ik smoke. Zodra mijn ouders er maar niet achter komen vind ik het best.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele lekkere moeder. Rens die het al trippend op een oude fiets leert. Met zijn vriend er huilend naast op de achterbank.
Gaat nog komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sommige ouders denken ook te weten ook dat ik smoke. Zodra mijn ouders er maar niet achter komen vind ik het best.
Die dag ga ik op vakantie, helaasquote:
Denk dat mijn ouders wel raar zouden opkijken als ze me ophalen en mn pupillen zijn even groot als mn hele iris.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat mijn ouders wel raar zouden opkijken als ze me ophalen en mn pupillen zijn even groot als mn hele iris.
Dan kan je op die andere dag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die dag ga ik op vakantie, helaas
Er zingt iemand live mee geloof ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Heeft er niet echt iets mee te maken, meer met de manier van draaien op dat momentquote:
jup, anders gewoon voor gemaakte set toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft er niet echt iets mee te maken, meer met de manier van draaien op dat moment
Hebben jullie niet gewoon een bierkeet en een radio waar jullie je eigen feestje kunnen houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Moeten wel opgehaalt worden feest duurt tot 23:00 en de laatste trein in St'wijk komt aan rond half 1. Dus dat red je dan niet eens.
Weet niet eens meer of ik nog wel heen wil nou
Gaat hem niet worden dan.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, anders gewoon voor gemaakte set toch?
quote:
Gewoon doen joh en eenmaal buiten dusdanig experimenteren met andere drugs dat een nacht in het weiland voorbij vliegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Moeten wel opgehaalt worden feest duurt tot 23:00 en de laatste trein in St'wijk komt aan rond half 1. Dus dat red je dan niet eens.
Boek een hotelletje? Kost meestal geen hol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
genoeg pillen slikken en 23:00-7:00 gaat érg snel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Met die mensen uit het dorp wil ik niks te maken hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een bierkeet en een radio waar jullie je eigen feestje kunnen houden
Steenwijk... daar woont puisten Lars ! daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
het is de 5de beunhaas.quote:
geef mij maar een klein zaaltje in plaats van een festival/buitenfeest a la awak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En bij live wordt alles ter plekke aan elkaar gemixed
Puisten lars?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steenwijk... daar woont puisten Lars ! daar wil je niet dood gevonden worden.
In NL wel, daar zingt Skin van Skunk Anansi mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft er niet echt iets mee te maken, meer met de manier van draaien op dat moment
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag of welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met die mensen uit het dorp wil ik niks te maken hebben![]()
Ga alleen met mensen uit St'wijk om en 1 iemand uit het dorp die 3 geleden verhuisd is uit Zwolle. Totaal andere mensen. Kan slecht met boeren omgaan. Al is St'wijk ook een boerengat maar toch is het anders.
Ja daar wonen gij nie he of wa?quote:
Awake staan meer live artiesten dan welk feest dan ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef mij maar een klein zaaltje in plaats van een festival/buitenfeest a la awak.
Nou met andere woorden feesten bij mensen thuis oké, in een keetquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag of wel
oud klasgenoot Lars Fischer.. zat onder de puisten noemde hem altijd puisten Lars. vond hij niet leuk trouwens.quote:
Oh haal het belgen zijn anders excuus er maar bijquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In NL wel, daar zingt Skin van Skunk Anansi mee.
Is dat niet de dag waarop heel Amerika acteert dat het geweldig gaat en ze nog geweldiger zijn dan ze al een jaar dachten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daar wonen gij nie he of wa?
Dat haalde ik er iig niet direct uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou met andere woorden feesten bij mensen thuis oké, in een keet
Zijn ze ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet de dag waarop heel Amerika acteert dat het geweldig gaat en ze nog geweldig zijn dan ze al een jaar dachten?
Kwee kan tog gwoon doen mooi man hé boks man chill gr grquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daar wonen gij nie he of wa?
Just another reason to get shitfaced.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet de dag waarop heel Amerika acteert dat het geweldig gaat en ze nog geweldig zijn dan ze al een jaar dachten?
Gewoon met ome Jan Taliban een wtc ergens neer halen toch kutkoerdquote:
quote:
Kijk de eerste scene van Newsroom (nieuwe serie van HBO) Dan weet je waarom Amerika niet de beste isquote:
daar gaat het mij niet omquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Awake staan meer live artiesten dan welk feest dan ook
Hoe vaak mag ik die nog gebruiken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh haal het belgen zijn anders excuus er maar bij
Doe je plicht en delete zequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar de onderwerpen die hier besproken worden heb ik niet echt een mening over. Is gewoon lastig inhaken op deze manier.
Oh ok ik begrijp eigenlijk best waarom Moslim landen een gruwelijk hekel aan het hypocriete Amerika hebben maar deze discussie bewaar ik tot HMF zijn unbanquote:
Je was toch een XTC dealer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar de onderwerpen die hier besproken worden heb ik niet echt een mening over. Is gewoon lastig inhaken op deze manier.
Niet al te vaak meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe vaak mag ik die nog gebruiken...
Niet echt.quote:
Oke ben overgehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel lebron enzo, zanka is ook lebron fan..
Ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok ik begrijp eigenlijk best waarom Moslim landen een gruwelijk hekel aan het hypocriete Amerika hebben maar deze discussie bewaar ik tot HMF zijn unban
Begin je eigen onderwerpquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
Dat is geen volledige ontkenning GGMM.quote:
Oke, ff denken.quote:
Eerst die foto van jou mop dat je echt een chick bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Oh jongens ik was die foto vergeten en lig nu al in bed, als ik het morgen niet vergeet zal ik hem even schieten.En steven, waar is je bikini foto dan?
op zijn twitter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Oh jongens ik was die foto vergeten en lig nu al in bed, als ik het morgen niet vergeet zal ik hem even schieten.En steven, waar is je bikini foto dan?
The fuck?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Je kunt hem ook in bed makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Niet intrappen hoor eerst Steven in een bikini.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst die foto van jou mop dat je echt een chick bent
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet intrappen hoor eerst Steven in een bikini.
Been there, done that.quote:
Ik wil sommige users niet meer hoeven te zien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
Van sommige users zouden de TR-rechten afgenomen moeten worden.
discuss.
Mee eens ik doe er toch niks mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
discuss.
Ik had gisteren een leuke TRquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
discuss.
Abo nemen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik wil sommige users niet meer hoeven te zien.
Noem dan namen manquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
discuss.
ja soms klik ik erop als ik wil quoten, dan gewoon tr maken voor lolz.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
discuss.
TR.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
discuss.
wouden ja?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
Was geen succes. Die fokkers wouden hier blijven posten
Jij gebruikt het feedback-topic, ook prima.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
TR.![]()
Nog nooit gedaan, wat een onzin joh. Laat gaan.
Wouden is gewoon goed Nederlands hoorquote:
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst die foto van jou mop dat je echt een chick bent
Dat wel maar wel een hele lelijke keuze in mijn optiek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wouden is gewoon goed Nederlands hoor
Ja, het ging over wouden ja.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Laatste voyeur(s) stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
Nee man, alleen meteen die bed suggestiequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor sommige is een vrouw aanspreken alleen al hunten.
One luve schatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.
spreektaal jeweetzellufquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wouden is gewoon goed Nederlands hoor
Van anderen het recht tot ademhalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
+ jezelf erbij .quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.
ggmm speelt nog runescape.quote:
wat een nerdquote:
Ik moet echt minder serieus gaan posten heel vervelend om af en toe serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee man, alleen meteen die bed suggestie
Het Hans en Grietje-syndroom, volgens mij moest je de andere fokkers niet terug naar hier volgen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
kutquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet echt minder serieus gaan posten heel vervelend om af en toe serieus genomen te worden.
Wtf, is dat meteen al seksistisch? Troll ik eens niet....quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee man, alleen meteen die bed suggestie
Seks gaan we sowieso hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
En die nerdenhumor met runscape ontgaat me volledig
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme morgen om 7:15 wakker. 8:20 boeken inleveren. Moet nog een kerel in elkaar geslagen worden ook. Daarom die gast uit Zwolle ook mee.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seks gaan we sowieso hebben hoor
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HMF syndroom?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme morgen om 7:15 wakker. 8:20 boeken inleveren. Moet nog een kerel in elkaar geslagen worden ook. Daarom die gast uit Zwolle ook mee.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was het begin van een subtiele hunt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf, is dat meteen al seksistisch? Troll ik eens niet....
Jij bent gewoon Anonymousz kloon.quote:
Deze posts tussendoor kan ik vaak moeilijk serieus nemen Rensquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
quote:Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 01-11-2010
Laatste update 01-07-2012
Geslacht Vrouw
Geboortedatum -
Relatie Nee
Seksualiteit Als het maar gezellig is
Kleur ogen Hazel eyes
Schoenmaat 37
haal die pisvee rotzooi eens wegquote:
Ik raak die gast niet aan, maar die moet een of andere manier dood gaan ofzo. Weet ik het... morgen is voor die gasten laatste kans om hem te zien op straat dus willen ze mee fietsenquote:
Wat ik zeg dat gaat inderdaadquote:
Neuh.quote:
Niet klagen konijn, ik heb DV voor je geregeld. De enige bitch die jij gehosseld krijgt is een blaffende viervoeter...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor sommige is een vrouw aanspreken alleen al hunten.
Ja neem maar niet serieus. Ik distantieer mij ook van dat gedrag. Wel triest dat ik met dat soort gasten omga.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze posts tussendoor kan ik vaak moeilijk serieus nemen RensNiet dat het hier uitmaakt overigens.
Laat Sjaak wel heel!quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik raak die gast niet aan, maar die moet een of andere manier dood gaan ofzo. Weet ik het... morgen is voor die gasten laatste kans om hem te zien op straat dus willen ze mee fietsen
Oke.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik raak die gast niet aan, maar die moet een of andere manier dood gaan ofzo. Weet ik het... morgen is voor die gasten laatste kans om hem te zien op straat dus willen ze mee fietsen
Niet gelezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik dank me flow voorlopig aan voorlopers, probeer tot die tijd de flow te veroorloven.
Ik lijk op de mens, ben niet gelijk aan de mensheid.
Ben een kannibaal dus eet men op, geef me die peper, Ty
Breng diversiteit sinds Extince, appelstrofe negen-vijf, Presto..
13 Jaar later ben ik net zo,
Uniek als U-niq, Excellent ik roll me sleeves en mix het dynamiek met regimes van tirannie!
quote:
Dát is de omschrijving van DV.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet klagen konijn, ik heb DV voor je geregeld. De enige bitch die jij gehosseld krijgt is een blaffende viervoeter...
Hee ik ben 7-1 jarig en jij deed 1-7 je laatste update, jij en ik horen bij elkaarquote:
Jij maakt me lekker ik haal godverdomme nog een bosje bloemen ook ik kom terug blijk je te hebben gegokt en verloren. En nee het alternatief is een zaterdag om 19:30 wanneer ikzelf niet kanquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet klagen konijn, ik heb DV voor je geregeld. De enige bitch die jij gehosseld krijgt is een blaffende viervoeter...
Dan ben ik geen echte, ook prima. Facebook is niet voor FOK!'ers.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echte chicks op Fok! doen dat wel.
Laat ze maar lullen schatje, wij weten wel beter tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dan ben ik geen echte, ook prima. Facebook is niet voor FOK!'ers.
Weggedrukt man, lees zo welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef napoleonfour het volgende:
lekker scherm van steven vol geplant met dms.
geef mij eens aandachtquote:
ja ik ben met whatsthesecret aan het bellen manquote:
En jij een levend bewijs dat een josti op Fok een acc kan maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kevin Strootman is wel het bewijs dat je als G-speler mee kan komen met de semi profs.
Stokstaart ! welcome terug dudequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik had wel eerst een ander account, maar die gebruik ik niet meer. En die heet geen annonymous oid.
Maar hoe kan je bewijzen dat je een chick bent?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik had wel eerst een ander account, maar die gebruik ik niet meer. En die heet geen annonymous oid.
Dat laat clasie ook zien, mooie tattoo btw.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kevin Strootman is wel het bewijs dat je als G-speler mee kan komen met de semi profs.
Je stelt bewijs steeds uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar slaat dat nou weer op achterlijke nepturk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En jij een levend bewijs dat een josti op Fok een acc kan maken.
Zal binnenkort wel een fotootje maken van mezelf + papiertje met dit topic erop, schijnt de gewoonte zijn hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hoe kan je bewijzen dat je een chick bent?
Ik snap het dat je zo iets niet snel snapt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op achterlijke nepturk.
Er komt vast wel een herhaling van 'ik hou van holland'. Dus niet miepen en gewoon naar Groningen zaterdag...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij maakt me lekker ik haal godverdomme nog een bosje bloemen ook ik kom terug blijk je te hebben gegokt en verloren. En nee het alternatief is een zaterdag om 19:30 wanneer ikzelf niet kanIk hoop serieus dat je beter je best doet op werk anders ga je die Evoque niet krijgen voor je ontslag.
Waar woon je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een fotootje maken van mezelf + papiertje met dit topic erop, schijnt de gewoonte zijn hier.
Niemand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je stelt bewijs steeds uit.
Wie zegt dat je een hoertje niet betaald, om dat te doen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een fotootje maken van mezelf + papiertje met dit topic erop, schijnt de gewoonte zijn hier.
In die tijd dat je hier postte kon je al 2 telefoonboeken vol met foto's postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
En 1 in bikiniquote:
Hoedan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik moest ze ooit alle 17 inleverenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb trouwens ook al een kloon account klaar mocht ik ooit gebanned worden.
Goed bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
ik heb nummer 5 al klaar staan inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Rotterdamquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nu nog in Schiedam, straks op kamers in hartje Rotterdam.
geheim.quote:
Het is toch een kakkiequote:
Nieuwe chick en iedereen wilt gelijk bewijs dat het een chick is. We zullen het morgen zien.quote:
Kom niet stoer doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
stink buitenlander.
Ik snap het dat je zo iets niet snel snapt.
Jij bent toch al mijn kloon, gekke schizo...quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij een kakkie wilt geven![]()
Valt me tegen, al eerder ervaring mee gehad?
Ja mij krijgen ze niet klein hoor ik ben een bikkel.quote:
Jammer, maar als je echt bent zoals in je fobo zie ik het door de vingers.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nu nog in Schiedam, straks op kamers in hartje Rotterdam.
Alleen van eigen tieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HET MAG JAAA
DJ POST DIE SHIT!!!
TETTEN!!!!
Adres villa bois en van der vaart.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:06 schreef napoleonfour het volgende:
Komst AVB betekent slecht nieuws voor VDV
zonder gluren, over wie gaat het?
ben bezig.quote:
Ga radio maken in je radio topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
Man, lekker fucking boeiend of het echt een chick is of een gozer met aandacht te kort.Laat gaan man.
Ga naar Utrecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mij krijgen ze niet klein hoor ik ben een bikkel.
Ik ga volgend jaar trouwens naar school in Rotterdam. Dus binnenkort toch maar een seizoenskaart van Feyenoord aanschaffen.
Ga DV hunten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
Man, lekker fucking boeiend of het echt een chick is of een gozer met aandacht te kort.Laat gaan man.
Maar jij bent van de verkeerde kaaaant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
Jij steelt elke maand zijn nieuwe ipad kutkoerdquote:
Ik laat jullie hunten op Secret en jij houdt mijn hunt weer tegen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij steelt elke maand zijn nieuwe ipad kutkoerd
Ik leg je kop op de stoep en ga er op stampen.quote:
Al 5 jaar niet man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
mtv zendt gewoon helemaal geen muziek meer uit?
MTV hd nu Jason Derulo live.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
mtv zendt gewoon helemaal geen muziek meer uit?
voor 600? euro hem dagelijks tot mijn beschikking hebben is nu slavernij verboden is best een goede deal hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja LR niet man das zieligquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik laat jullie hunten op Secret en jij houdt mijn hunt weer tegen.
Doe normaalquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik leg je kop op de stoep en ga er op stampen.
Nee man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga radio maken in je radio topic
Volgens steven is ze (te) dik dus no thanx. Tevens, Grunn.quote:
Ook dat is niet zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent van de verkeerde kaaaant.
Ga je lekker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
iPad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jan van Halst heeft er ook 1.
vroeger ook nog 12-en, maar nu raar dates ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Al 5 jaar niet man.
Ja 's ochtends als er geen hond kijkt
Echt wel hequote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze heeft overgewicht zei ze, dus te dik.quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey niet haten op stylo he anders kom ik je klappen
Hij is hopelijk niet serieus tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Jij haat echt alles wat ook maar iets met PSV te maken heeft he.
Gewoon je broer erbij halen en we stompen die loserquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik wou pussy doen en zijn pircing gelijk trekken bij een gevecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |