Kom niet stoer doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
stink buitenlander.
Ik snap het dat je zo iets niet snel snapt.
Jij bent toch al mijn kloon, gekke schizo...quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb trouwens ook al een kloon account klaar mocht ik ooit gebanned worden.
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij een kakkie wilt geven![]()
Valt me tegen, al eerder ervaring mee gehad?
Ja mij krijgen ze niet klein hoor ik ben een bikkel.quote:
Jammer, maar als je echt bent zoals in je fobo zie ik het door de vingers.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nu nog in Schiedam, straks op kamers in hartje Rotterdam.
Alleen van eigen tieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HET MAG JAAA
DJ POST DIE SHIT!!!
TETTEN!!!!
Adres villa bois en van der vaart.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:06 schreef napoleonfour het volgende:
Komst AVB betekent slecht nieuws voor VDV
zonder gluren, over wie gaat het?
ben bezig.quote:
Ga radio maken in je radio topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
Man, lekker fucking boeiend of het echt een chick is of een gozer met aandacht te kort.Laat gaan man.
Ga naar Utrecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mij krijgen ze niet klein hoor ik ben een bikkel.
Ik ga volgend jaar trouwens naar school in Rotterdam. Dus binnenkort toch maar een seizoenskaart van Feyenoord aanschaffen.
Ga DV hunten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
Man, lekker fucking boeiend of het echt een chick is of een gozer met aandacht te kort.Laat gaan man.
Maar jij bent van de verkeerde kaaaant.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Typisch het volgende:
Jij steelt elke maand zijn nieuwe ipad kutkoerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |