Je stelt bewijs steeds uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik had wel eerst een ander account, maar die gebruik ik niet meer. En die heet geen annonymous oid.
Waar slaat dat nou weer op achterlijke nepturk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En jij een levend bewijs dat een josti op Fok een acc kan maken.
Zal binnenkort wel een fotootje maken van mezelf + papiertje met dit topic erop, schijnt de gewoonte zijn hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar hoe kan je bewijzen dat je een chick bent?
Ik snap het dat je zo iets niet snel snapt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op achterlijke nepturk.
Er komt vast wel een herhaling van 'ik hou van holland'. Dus niet miepen en gewoon naar Groningen zaterdag...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij maakt me lekker ik haal godverdomme nog een bosje bloemen ook ik kom terug blijk je te hebben gegokt en verloren. En nee het alternatief is een zaterdag om 19:30 wanneer ikzelf niet kanIk hoop serieus dat je beter je best doet op werk anders ga je die Evoque niet krijgen voor je ontslag.
Waar woon je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een fotootje maken van mezelf + papiertje met dit topic erop, schijnt de gewoonte zijn hier.
Niemand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je stelt bewijs steeds uit.
Wie zegt dat je een hoertje niet betaald, om dat te doen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een fotootje maken van mezelf + papiertje met dit topic erop, schijnt de gewoonte zijn hier.
In die tijd dat je hier postte kon je al 2 telefoonboeken vol met foto's postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
En 1 in bikiniquote:
Hoedan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik had wel eerst een ander account, maar die gebruik ik niet meer. En die heet geen annonymous oid.
Ik moest ze ooit alle 17 inleverenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb trouwens ook al een kloon account klaar mocht ik ooit gebanned worden.
Goed bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
ik heb nummer 5 al klaar staan inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Rotterdamquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:03 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nu nog in Schiedam, straks op kamers in hartje Rotterdam.
geheim.quote:
Het is toch een kakkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |