Dát is de omschrijving van DV.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet klagen konijn, ik heb DV voor je geregeld. De enige bitch die jij gehosseld krijgt is een blaffende viervoeter...
Hee ik ben 7-1 jarig en jij deed 1-7 je laatste update, jij en ik horen bij elkaarquote:
Jij maakt me lekker ik haal godverdomme nog een bosje bloemen ook ik kom terug blijk je te hebben gegokt en verloren. En nee het alternatief is een zaterdag om 19:30 wanneer ikzelf niet kanquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet klagen konijn, ik heb DV voor je geregeld. De enige bitch die jij gehosseld krijgt is een blaffende viervoeter...
Dan ben ik geen echte, ook prima. Facebook is niet voor FOK!'ers.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echte chicks op Fok! doen dat wel.
Laat ze maar lullen schatje, wij weten wel beter tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dan ben ik geen echte, ook prima. Facebook is niet voor FOK!'ers.
Weggedrukt man, lees zo welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:59 schreef napoleonfour het volgende:
lekker scherm van steven vol geplant met dms.
geef mij eens aandachtquote:
ja ik ben met whatsthesecret aan het bellen manquote:
En jij een levend bewijs dat een josti op Fok een acc kan maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kevin Strootman is wel het bewijs dat je als G-speler mee kan komen met de semi profs.
Stokstaart ! welcome terug dudequote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik had wel eerst een ander account, maar die gebruik ik niet meer. En die heet geen annonymous oid.
Maar hoe kan je bewijzen dat je een chick bent?quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik had wel eerst een ander account, maar die gebruik ik niet meer. En die heet geen annonymous oid.
Dat laat clasie ook zien, mooie tattoo btw.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kevin Strootman is wel het bewijs dat je als G-speler mee kan komen met de semi profs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |