Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst die foto van jou mop dat je echt een chick bent
Dat wel maar wel een hele lelijke keuze in mijn optiek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wouden is gewoon goed Nederlands hoor
Ja, het ging over wouden ja.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Laatste voyeur(s) stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
Nee man, alleen meteen die bed suggestiequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor sommige is een vrouw aanspreken alleen al hunten.
One luve schatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.
spreektaal jeweetzellufquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wouden is gewoon goed Nederlands hoor
Van anderen het recht tot ademhalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
Was geen succes. Die fokkers wouden hier blijven posten
+ jezelf erbij .quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.
ggmm speelt nog runescape.quote:
wat een nerdquote:
Ik moet echt minder serieus gaan posten heel vervelend om af en toe serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee man, alleen meteen die bed suggestie
Het Hans en Grietje-syndroom, volgens mij moest je de andere fokkers niet terug naar hier volgen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
Was geen succes. Die fokkers wouden hier blijven posten
kutquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet echt minder serieus gaan posten heel vervelend om af en toe serieus genomen te worden.
Wtf, is dat meteen al seksistisch? Troll ik eens niet....quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee man, alleen meteen die bed suggestie
Seks gaan we sowieso hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
En die nerdenhumor met runscape ontgaat me volledig
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme morgen om 7:15 wakker. 8:20 boeken inleveren. Moet nog een kerel in elkaar geslagen worden ook. Daarom die gast uit Zwolle ook mee.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seks gaan we sowieso hebben hoor
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HMF syndroom?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme morgen om 7:15 wakker. 8:20 boeken inleveren. Moet nog een kerel in elkaar geslagen worden ook. Daarom die gast uit Zwolle ook mee.
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was het begin van een subtiele hunt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf, is dat meteen al seksistisch? Troll ik eens niet....
Jij bent gewoon Anonymousz kloon.quote:
Deze posts tussendoor kan ik vaak moeilijk serieus nemen Rensquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
quote:Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 01-11-2010
Laatste update 01-07-2012
Geslacht Vrouw
Geboortedatum -
Relatie Nee
Seksualiteit Als het maar gezellig is
Kleur ogen Hazel eyes
Schoenmaat 37
haal die pisvee rotzooi eens wegquote:
Ik raak die gast niet aan, maar die moet een of andere manier dood gaan ofzo. Weet ik het... morgen is voor die gasten laatste kans om hem te zien op straat dus willen ze mee fietsenquote:
Wat ik zeg dat gaat inderdaadquote:
Neuh.quote:
Niet klagen konijn, ik heb DV voor je geregeld. De enige bitch die jij gehosseld krijgt is een blaffende viervoeter...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor sommige is een vrouw aanspreken alleen al hunten.
Ja neem maar niet serieus. Ik distantieer mij ook van dat gedrag. Wel triest dat ik met dat soort gasten omga.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze posts tussendoor kan ik vaak moeilijk serieus nemen RensNiet dat het hier uitmaakt overigens.
Laat Sjaak wel heel!quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik raak die gast niet aan, maar die moet een of andere manier dood gaan ofzo. Weet ik het... morgen is voor die gasten laatste kans om hem te zien op straat dus willen ze mee fietsen
Oke.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik raak die gast niet aan, maar die moet een of andere manier dood gaan ofzo. Weet ik het... morgen is voor die gasten laatste kans om hem te zien op straat dus willen ze mee fietsen
Niet gelezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik dank me flow voorlopig aan voorlopers, probeer tot die tijd de flow te veroorloven.
Ik lijk op de mens, ben niet gelijk aan de mensheid.
Ben een kannibaal dus eet men op, geef me die peper, Ty
Breng diversiteit sinds Extince, appelstrofe negen-vijf, Presto..
13 Jaar later ben ik net zo,
Uniek als U-niq, Excellent ik roll me sleeves en mix het dynamiek met regimes van tirannie!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |