Zijn ze ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet de dag waarop heel Amerika acteert dat het geweldig gaat en ze nog geweldig zijn dan ze al een jaar dachten?
Kwee kan tog gwoon doen mooi man hé boks man chill gr grquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daar wonen gij nie he of wa?
Just another reason to get shitfaced.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet de dag waarop heel Amerika acteert dat het geweldig gaat en ze nog geweldig zijn dan ze al een jaar dachten?
Gewoon met ome Jan Taliban een wtc ergens neer halen toch kutkoerdquote:
quote:
Kijk de eerste scene van Newsroom (nieuwe serie van HBO) Dan weet je waarom Amerika niet de beste isquote:
daar gaat het mij niet omquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Awake staan meer live artiesten dan welk feest dan ook
Hoe vaak mag ik die nog gebruiken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh haal het belgen zijn anders excuus er maar bij
Doe je plicht en delete zequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar de onderwerpen die hier besproken worden heb ik niet echt een mening over. Is gewoon lastig inhaken op deze manier.
Oh ok ik begrijp eigenlijk best waarom Moslim landen een gruwelijk hekel aan het hypocriete Amerika hebben maar deze discussie bewaar ik tot HMF zijn unbanquote:
Je was toch een XTC dealer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar de onderwerpen die hier besproken worden heb ik niet echt een mening over. Is gewoon lastig inhaken op deze manier.
Niet al te vaak meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe vaak mag ik die nog gebruiken...
Niet echt.quote:
Oke ben overgehaald.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel lebron enzo, zanka is ook lebron fan..
Ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok ik begrijp eigenlijk best waarom Moslim landen een gruwelijk hekel aan het hypocriete Amerika hebben maar deze discussie bewaar ik tot HMF zijn unban
Begin je eigen onderwerpquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
Dat is geen volledige ontkenning GGMM.quote:
Oke, ff denken.quote:
Eerst die foto van jou mop dat je echt een chick bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Oh jongens ik was die foto vergeten en lig nu al in bed, als ik het morgen niet vergeet zal ik hem even schieten.En steven, waar is je bikini foto dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |