zwartrijden dan maarquote:
Waar en wanneer is dat ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef DonRaja het volgende:
Voor wie interesse heeft, ik kan aan kaartjes komen voor XO in Belgie. Is een stuk kleiner dan in NL en zonder David Guetta...
Jawel ban en note enzo.. Is al genoeg, binnenkort krijg je een pm met verdere instructies. Je kan je spullen al inpakken..quote:
Oké. Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel ban en note enzo.. Is al genoeg, binnenkort krijg je een pm met verdere instructies. Je kan je spullen al inpakken..
Niet mijn oudersquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zwartrijden dan maar
maar niet je ouders je laten brengen
Zit je zwaar te spacen wanneer ze je weer op komen halen
http://nl.extrema-outdoor.com/nl/line%20up/quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef DonRaja het volgende:
Voor wie interesse heeft, ik kan aan kaartjes komen voor XO in Belgie. Is een stuk kleiner dan in NL en zonder David Guetta...
Serieus dat vroeg ik mij ook af.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.extrema-outdoor.com/nl/line%20up/
Waarom staat er live achterWil je zeggen dat ze ook artiesten in de line up zetten waar iemand anders op play drukt?
Nee die van je vriendjes, dat is echt niet beter hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin 's nachts je verplicht voelen een pizza weg te werken omdat dit goed voor je training de volgende dag is is niet gezond... En ja ik maak mij zorgen om je.
Live is toch echt anders op een dance feestquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat er live achterWil je zeggen dat ze ook artiesten in de line up zetten waar iemand anders op play drukt?
Sommige ouders denken ook te weten ook dat ik smoke. Zodra mijn ouders er maar niet achter komen vind ik het best.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die van je vriendjes, dat is echt niet beter hoor
Misschien is het wel een hele lekkere moeder. Rens die het al trippend op een oude fiets leert. Met zijn vriend er huilend naast op de achterbank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die van je vriendjes, dat is echt niet beter hoor
Ah nog nooit naar een Dancefestival geweest dus zal welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Live is toch echt anders op een dance feest
Ouders die dat verbieden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sommige ouders denken ook te weten ook dat ik smoke. Zodra mijn ouders er maar niet achter komen vind ik het best.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele lekkere moeder. Rens die het al trippend op een oude fiets leert. Met zijn vriend er huilend naast op de achterbank.
Gaat nog komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sommige ouders denken ook te weten ook dat ik smoke. Zodra mijn ouders er maar niet achter komen vind ik het best.
Die dag ga ik op vakantie, helaasquote:
Denk dat mijn ouders wel raar zouden opkijken als ze me ophalen en mn pupillen zijn even groot als mn hele iris.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat mijn ouders wel raar zouden opkijken als ze me ophalen en mn pupillen zijn even groot als mn hele iris.
Dan kan je op die andere dag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die dag ga ik op vakantie, helaas
Er zingt iemand live mee geloof ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Heeft er niet echt iets mee te maken, meer met de manier van draaien op dat momentquote:
jup, anders gewoon voor gemaakte set toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft er niet echt iets mee te maken, meer met de manier van draaien op dat moment
Hebben jullie niet gewoon een bierkeet en een radio waar jullie je eigen feestje kunnen houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Moeten wel opgehaalt worden feest duurt tot 23:00 en de laatste trein in St'wijk komt aan rond half 1. Dus dat red je dan niet eens.
Weet niet eens meer of ik nog wel heen wil nou
Gaat hem niet worden dan.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, anders gewoon voor gemaakte set toch?
quote:
Gewoon doen joh en eenmaal buiten dusdanig experimenteren met andere drugs dat een nacht in het weiland voorbij vliegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Moeten wel opgehaalt worden feest duurt tot 23:00 en de laatste trein in St'wijk komt aan rond half 1. Dus dat red je dan niet eens.
Boek een hotelletje? Kost meestal geen hol.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
genoeg pillen slikken en 23:00-7:00 gaat érg snel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Met die mensen uit het dorp wil ik niks te maken hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een bierkeet en een radio waar jullie je eigen feestje kunnen houden
Steenwijk... daar woont puisten Lars ! daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
het is de 5de beunhaas.quote:
geef mij maar een klein zaaltje in plaats van een festival/buitenfeest a la awak.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
En bij live wordt alles ter plekke aan elkaar gemixed
Puisten lars?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steenwijk... daar woont puisten Lars ! daar wil je niet dood gevonden worden.
In NL wel, daar zingt Skin van Skunk Anansi mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft er niet echt iets mee te maken, meer met de manier van draaien op dat moment
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag of welquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met die mensen uit het dorp wil ik niks te maken hebben![]()
Ga alleen met mensen uit St'wijk om en 1 iemand uit het dorp die 3 geleden verhuisd is uit Zwolle. Totaal andere mensen. Kan slecht met boeren omgaan. Al is St'wijk ook een boerengat maar toch is het anders.
Ja daar wonen gij nie he of wa?quote:
Awake staan meer live artiesten dan welk feest dan ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef mij maar een klein zaaltje in plaats van een festival/buitenfeest a la awak.
Nou met andere woorden feesten bij mensen thuis oké, in een keetquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag of wel
oud klasgenoot Lars Fischer.. zat onder de puisten noemde hem altijd puisten Lars. vond hij niet leuk trouwens.quote:
Oh haal het belgen zijn anders excuus er maar bijquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In NL wel, daar zingt Skin van Skunk Anansi mee.
Is dat niet de dag waarop heel Amerika acteert dat het geweldig gaat en ze nog geweldiger zijn dan ze al een jaar dachten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daar wonen gij nie he of wa?
Dat haalde ik er iig niet direct uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou met andere woorden feesten bij mensen thuis oké, in een keet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |