Hij begon een tamelijk vermoeiende discussie over de juiste schrijfwijze van een achternaam in een condoleance topic voor iemand anders. Al had ik Rens inderdaad langer gebanned.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En de uitvoerder is weer terug en hij niet
Misschien kan je dan voor dubbele prijs een kaartje regelen? maar als je met een groep gaat worden je kansen wel steeds kleiner.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dus omdat het nu al uitverkocht is moeten wij er niet heen? Ook niet als je fucking vroeg gaat?
Godverdomme ik laat me zo makkelijk ompraten.
Inderdaad, echt fittie maken met iemand eromquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begon een tamelijk vermoeiende discussie over de juiste schrijfwijze van een achternaam in een condoleance topic voor iemand anders. Al had ik Rens inderdaad langer gebanned.
De zondag is geen hardcore en hardstyle, ik denk dat ie juist daarvoor heen wilquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien kan je dan voor dubbele prijs een kaartje regelen? maar als je met een groep gaat worden je kansen wel steeds kleiner.
De zondag is toch niet uitverkocht?
Die House shizzle hoef ik niet heen, heb je hier ook wel. Wilde hier juist heen omdat dit me enige kans is op een Hardstyle feest op mijn 16e.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien kan je dan voor dubbele prijs een kaartje regelen? maar als je met een groep gaat worden je kansen wel steeds kleiner.
De zondag is toch niet uitverkocht?
Kortom, hij moet verder aan z'n scriptie en dacht - Als ik gebanned word kom ik er minderquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begon een tamelijk vermoeiende discussie over de juiste schrijfwijze van een achternaam in een condoleance topic voor iemand anders. Al had ik Rens inderdaad langer gebanned.
gewoon huis feestje geven?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die House shizzle hoef ik niet heen, heb je hier ook wel. Wilde hier juist heen omdat dit me enige kans is op een Hardstyle feest op mijn 16e.
Ik keek weer in je fotoboek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verwijderd en genote. Ban volgt.
Misschien als je om 9uur al voor de deur staat dat ze je wel binnen laten hoor, maar geef je alsnog weinig kansquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die House shizzle hoef ik niet heen, heb je hier ook wel. Wilde hier juist heen omdat dit me enige kans is op een Hardstyle feest op mijn 16e.
Ja zo erg heb ik me er niet in verdieptquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De zondag is geen hardcore en hardstyle, ik denk dat ie juist daarvoor heen wil
Mag je niet bespreken, echte mods weten datquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verwijderd en genote. Ban volgt.
Ik bespreek ook niksquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag je niet bespreken, echte mods weten dat
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag je niet bespreken, echte mods weten dat
Dan maar vroeg weg. Anders hebben we een groot probleem. Ouders die ons voor niks erheen brengenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien als je om 9uur al voor de deur staat dat ze je wel binnen laten hoor, maar geef je alsnog weinig kans
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maar vroeg weg. Anders hebben we een groot probleem. Ouders die ons voor niks erheen brengen
Best schattig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan maar vroeg weg. Anders hebben we een groot probleem. Ouders die ons voor niks erheen brengen
kut tnt postbezorgingquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:38 schreef GGMM het volgende:
Als je post te lang is verdwijnt hij gewoon, zonder melding
Boe-hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |