Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst die foto van jou mop dat je echt een chick bent
Dat wel maar wel een hele lelijke keuze in mijn optiek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wouden is gewoon goed Nederlands hoor
Ja, het ging over wouden ja.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
Laatste voyeur(s) stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
stevenmac26
Nee man, alleen meteen die bed suggestiequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor sommige is een vrouw aanspreken alleen al hunten.
One luve schatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.
spreektaal jeweetzellufquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wouden is gewoon goed Nederlands hoor
Van anderen het recht tot ademhalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
Was geen succes. Die fokkers wouden hier blijven posten
+ jezelf erbij .quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, als ik er morgen aan denk zal speciaal voor jou een briefje maken met dit topic erop.
ggmm speelt nog runescape.quote:
wat een nerdquote:
Ik moet echt minder serieus gaan posten heel vervelend om af en toe serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee man, alleen meteen die bed suggestie
Het Hans en Grietje-syndroom, volgens mij moest je de andere fokkers niet terug naar hier volgen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Been there, done that.
Was geen succes. Die fokkers wouden hier blijven posten
kutquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet echt minder serieus gaan posten heel vervelend om af en toe serieus genomen te worden.
Wtf, is dat meteen al seksistisch? Troll ik eens niet....quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee man, alleen meteen die bed suggestie
Seks gaan we sowieso hebben hoorquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
En die nerdenhumor met runscape ontgaat me volledig
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme morgen om 7:15 wakker. 8:20 boeken inleveren. Moet nog een kerel in elkaar geslagen worden ook. Daarom die gast uit Zwolle ook mee.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Seks gaan we sowieso hebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |