Best een hoop punten hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb toch nog 124 punten weten binnen te harken en daardoor sta ik nu op plaats 1397.
Jeps. Bij mij ook. Petacchi trouwens ook een boel punten. Daarnaast Hagen die voor 12 puntjes zorgt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sagan harkt een hoop punten binnen voor mij.
Ik heb voor de bergen een blik klimmers klaarstaan. Nu maar hopen dat er niet meer sprinters op een of andere manier gaan sneuvelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef JC14 het volgende:
Wow, ik stijg wel één plaatsje in het algemeen klassement.![]()
Met 63 punten toch redelijk tevreden. Kan natuurlijk beter, maar ja, had op het begin niet al te veel sprinters geselecteerd. Tsja, foutje.
In de bergen hoop ik wel goed te scoren.
Ah ok. Hopelijk idd geen sprinters meer die onverwachtse schuivers gaan maken en gewoon dat morgen iédereen meedoet aan de sprint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb voor de bergen een blik klimmers klaarstaan. Nu maar hopen dat er niet meer sprinters op een of andere manier gaan sneuvelen.
Ik ben iets gezakt naar 1200. Heb ook die 3 en dan ook nog danielson..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef crv het volgende:
82 punten maar![]()
Gaat trouwens lekker met mijn ploeg,
Rojas, Kittel, Martin en kittel had ik nog als kopman ook
en dan hoogerland die dus achterin blijft hangen, ook in etappes waar je hem juist verwacht.
wordt dus een dramatische poul,
volgens mij kan ik nog beter opnieuw beginnen![]()
Hij moet steeds op kop rijden voor Cancellara.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef theodoor9 het volgende:
Ik heb trouwens gallopin geselecteerd op basis van de dauphine, weet iemand waarom hij zo weinig punten pakt?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh leuk, net gehoord dat er 2 van mijn renners dope hebben gebruikt. Gelukkig voor mij gaat hun schorsing pas in 1 dag na de tour. En extra gelukkig voor hun is dat de schorsing maar voor een half jaar is, zodat ze geen grote rondes hoeven missen.
.....Ziek eigenlijk
Ik heb rojas , martin ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef tdrone het volgende:
Ik sta nu nog redelijk maar heb rojas, martin en LL sanchez in mijn ploeg___!
Toprenner bedoelt 'ie. Tijdrijder staat er niet trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef MichelWuyts het volgende:
toptijdrijder Kittel? Sprinter bedoel je.
Binnenkort maar eens naar de opticien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef MichelWuyts het volgende:
toptijdrijder Kittel? Sprinter bedoel je.
quote:
en kittelquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef tdrone het volgende:
Ik sta nu nog redelijk maar heb rojas, martin en LL sanchez in mijn ploeg___!
kan volgens mij beter opnieuw inschrijven met een nieuw teamquote:
Klopt. En we moeten specifiek jou hebben. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef MichelWuyts het volgende:
En nog ontkennen ook!!!
Een zionistisch complot is het!!!
Dit. Gewoon aan de schijterij van de zenuwen en spanningen door de druk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Ferdii het volgende:
Kittel is gewoon een lul
Beetje voordoen alsof hij het helemaal ging maken en dan met staart tussen de benen afhaken
Heb ik ook, Farrar kan denk ik niet eens sprinten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kittel, en Rojas uitgevallen.
Met: Goss, Farrar, Sagan, en Cavendish blijven er te weinig sprinters over
Beetje luxeprobleem idd. En ook een beetje overzichtelijk aangezien ik niet weet wie er nou zwaar gehavend is door die valpartij, en wie slechts opgehouden. Hesjedal zag ik met schaafwonden rondrijden, daarom twijfel ik of ik hem op moet stellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb ik ook, Farrar kan denk ik niet eens sprinten.
Daarentegen een luxe probleem bij de klimetappes. Wiggins en Evans moet je altijd samen opstellen en dan mag ik dagelijks nog 7 kiezen uit namen als Basso, Vanendert, VDB2, S. Sanchez, Taaramae, Valverde, Casar, Ruigh, Hoogerland, Hesjedal en Martin (als ie wat hersteld is).
En Valverde zelf:quote:Alejandro Valverde sustained an important traumatism in his right thigh.
Laat m maar eerst ff herstellen denk ik zo.quote:“At the first crash, the roads were wet, a Rabobank riders fell just ahead of me and the riders coming behind, including me, couldn't avoid him. I got some bruises on the left side, but nothing important. At the second crash, we were riding really, really fast, everyone was trying to make the fore and things happened as you could expect from that. People is riding crazy, it seems like everyone is going to win the Tour. I was almost still already, but one rider couldn't brake, made me fall and, when I was at the ground, another one hit me hard on my thigh. It was a sharp blow below my hip and that's what hurts me the most, and surely it will do more when my body gets colder. This is the Tour: we know there are so many crashes and this time was mine, but everything is not lost either. More than the two minutes I conceeded, which is something I can't do anything for now, I'm most worried about how I will get to sleep tonight and get up tomorrow. We know that there's a mountain stage there and that makes everything more difficult, but there shouldn't be any troubles to start and we will see how everything does."
De hele ziekenboeg. Ai, ai.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Momo... het volgende:
Ik heb farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal en valverde.
Farrar, kittel, rojas, Martin en hesjedal en ll Sanchez hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Momo... het volgende:
Ik heb farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal en valverde.
Ruijgh is volgens mij wel fit, had alleen een paar schaafwondjes. Hij verloor zoveel tijd omdat hij bezorgd was over Wout Poels en een tijdje bij hem is gebleven. Maar hij heeft inderdaad niet de vorm van vorig jaar, door zijn blessures aan het begin van dat seizoen. Dat was voor de Tour ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Ruijgh (volgens mij ook niet fit / vorm)[/i] gepasseerd.
Ach, ik heb Froome vandaag niet geselecteerd, maar wel Leipheimer en Vinokourov...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Taaramae niet geselecteerd voor vandaag, dacht dat ie niet goed genoeg zou zijn. Kutzooi.
Ach, ik heb Froome sowieso niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, ik heb Froome vandaag niet geselecteerd, maar wel Leipheimer en Vinokourov...
Same here, tijd om te oogsten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:31 schreef iamsterdamm het volgende:
he he eindelijk zijn we in de bergen!!!
na 3 dagen bijelkaar net iets meer dan 100 punten te hebben gehaald zit ik nu beter qua scoren
geef mij de bergen maar;-)
2,3,5,7,12,16,20 en nu ook de witte trui erbij, dus een goede dag!
precies,quote:
LLSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef iamsterdamm het volgende:
en wie is de strijdlustige renner van vandaag?
182. eerste dagwinst in de fok poule voor mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef BarryK het volgende:
Eindelijk bergen... 172 punten als ik goed geteld heb.
Gefeli, 180 puntjes voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:07 schreef BarryK het volgende:
[..]
182. eerste dagwinst in de fok poule voor mij
Mooie etappe, jammer voor de nederlanders maar ja, die teleurstelling begint te wennen nav de vorige paar tours... Morgen verwacht ik een stuk minder spektakel. Eerste echte kans dat er wat aanvallers wegblijven.
netjes man!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:20 schreef iamsterdamm het volgende:
148 punten, meer dan de vorige 3 etappes bij elkaar;-)
5187 plaatsen gestegen;-)
Cobo mist de tips van Mauro Gianetti.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef Carlo_90 het volgende:
Ben benieuwd wat Valverde nog kan laten zien, reed volgensmij weer lek vandaag.
Cobo viel trouwens wel flink tegen
ook Gesink hoeven morgen niks van te verwachten, van Gesink naar Hoogerland maar allebij niet topfit dus vul ik me laatste plek voor morgen Vinokoerov in hij zat er goed bij vandaag dus kansen op puntjes bij hemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
In ander topic: Johnny heeft wat knieklachten. Dus zou m niet blind in je poule zetten..
me to, maar voor mij blijft hij een held;-) Gesink misschien na de rust dag netzoals T Martinquote:
Sterkte !quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
me to, maar voor mij blijft hij een held;-) Gesink misschien na de rust dag netzoals T Martin
laatste plaats vul ik in met Vinokoerov vandaag 26 dus hij zit er dichtbij, bij de puntjes
helemaal zonder zelfvertrouwen rijd hij niet, dus als ik een tip mag geven dan zou ik hem kiezen
als je hem hebt natuurlijk;-)
en nu tijden dit bericht bedenk ik me Cancellara die hoeven we nu ook niet meer erin te zetten als ik het goed heb neemt hij geen punten meer mee in klassementen jah tog?
Voor de tijdrit hem erin zetten natuurlijk!
Maar voor morgen dus niet hmmm moet ik toch weer denken wie ik erin ga zetten;-)
Hoppa, in ieder geval punten voor de rode nummers!quote:
Denk het nietquote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoppa, in ieder geval punten voor de rode nummers!
Hagenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Da-Smuldier het volgende:
Wie eindigt hoger morgen: Hagen of Leipheimer?
Denk het ook. Leipheimer geloof ik niet meer in. Al kan hij natuurlijk wel een goede tijdrit fietsen.quote:
Aan de namen van je renners te zien ga jij deze weken gewoon weer flink stijgen;-)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef RemcoW23 het volgende:
72 punten. Geniale etappe, wel slecht voor mijn poule en weer 1500 plaatsen gezakt. S. Sanchez vandaag ook verloren en heb simpelweg pech met jokers als Roy, Casar en Hoogerland die het toch nog niet kunnen.
Voor morgen verwacht ik ook niet veel, want kan net een halve blik fatsoenlijke tijdrijders lostrekken. Ik moet het dus doen met: Evans, Wiggins, T. Martin en Hagen. Verder om de boel op te vullen, vijf renners: Sagan (kopman), Basso, Taaramae, Valverde en van den Broeck.
Sterker nog, ik denk dat ik Cavendish erin pleur omdat ie toch wel 4e blijft in groen. Dat is iig nog twee punten, de punten die ik die 5 anderen echt niet zie halen.
Maar ik denk dat Gilbert eerder punten gaat halen dan Vinokoerovquote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gilbert en Vinokoerov heb ik wel in mijn team maar ik stel ze niet op, want ik denk niet dat ze er vol voor gaan omdat ze weten dat ze in deze etappe niet kunnen winnen.
Uitvallers: Freire, Sanchez, Rojas, Kittelquote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sanchez is voor mij de tweede uitvaller na Rojas. Gek genoeg zijn het Spanjaarden.
ik zou Canvendish erin doen, hij houd sowiezo 2 punten in de groene trui klassementquote:Op zondag 8 juli 2012 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
Uitvallers: Freire, Sanchez, Rojas, Kittel
tegenvallers: Valverde, Hoogerland, Martin
Voor morgen: Evans, Wiggins, Hagen, Martin, Menchov, Horner, Brajkovic, Vinokourov, cancellara
Reserves: Hoogerland, Goss, van de Broeck, Gilbert, Sagan, van Garderen, Valverde
De meesten van zijn renners maken wel kans op punten te behalen, dus ik snap dat hij niet op zeker speelt door een Cav of Greipel op te stellen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik zou Canvendish erin doen, hij houd sowiezo 2 punten in de groene trui klassement
Je kan niet meer ruilen want de tour start om kwart voor 11quote:Op maandag 9 juli 2012 08:36 schreef Pino112 het volgende:
Mijn team voor de tijdrit:
- Wiggins
- Evans
- T. Martin
- Cance
- E. Hagen
- D. Menchov
- LLS
- Taaramae
- Vino
Weet niet of ik Vino nog inruil voor bijv Leipheimer, Gilbert, Gesink of Mollema.
Zul je zien, ik maak toch de verkeerde beslissing.
Klopt , je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Felagund het volgende:
Je kan toch nog tot een uur voor de start je team wijzigen?
Ik zag het net ja, we zien wel wat het wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan niet meer ruilen want de tour start om kwart voor 11
Damn ik ga veel missen vandaagquote:Op maandag 9 juli 2012 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neen 1 uur. Eerste renner start al over een uur namelijk.
Kwart voor 10.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan niet meer ruilen want de tour start om kwart voor 11
Ik was het toch al een stuk of 3 keer vergeten om mijn team aan te passen.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , je hebt gelijk.
Maar toch kan het nu niet
Nee, de tourpoule wacht op niemand.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Felagund het volgende:
Je kan toch nog tot een uur voor de start je team wijzigen?
Heb hetzelfde probleem lol..quote:Op maandag 9 juli 2012 09:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Mijn team wordt wel steeds kleiner: Kittel, Rojas en S. Sanchéz zijn al weg, T. Martin gaat na deze etappe weg en Farrar valt steeds.
Het kan niet omdat het al een uur voor de start was.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , je hebt gelijk.
Maar toch kan het nu niet
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik zou Canvendish erin doen, hij houd sowiezo 2 punten in de groene trui klassement
Idd heb Cav niet dus dat is geen optiequote:Op maandag 9 juli 2012 01:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De meesten van zijn renners maken wel kans op punten te behalen, dus ik snap dat hij niet op zeker speelt door een Cav of Greipel op te stellen.
Ik doe het omdat ik maar 4 tijdrijders heb en zeker weet dat een Basso ofzo niet in de top 20 komt. Al zou hij Cav of Greipel erin kunnen zetten voor Horner. Denk niet dat die hoge ogen gaat gooien, maar wie weet.
*EDIT* Hij heeft Cavendish volgens mij niet eens. Dan moet ie voor Sagan gaan, die staat 1e in groene trui klassement.
Heb ik met Rui Costa.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef RemcoW23 het volgende:
CasarTussen al die mongols die ik heb opgesteld had ik hem ook wel kunnen pakken
Casar alsnog buiten top 20. Roy zal er net in blijven (19e ongeveer)quote:
Goede tip dus gemistquote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Idd heb Cav niet dus dat is geen optie
Sagan is wel een goede Tip, Horner is ook niet echt super.
De vraag is dan altijd: Wie haalt meer punten Sagan(Groen) of Horner met een goede tijd![]()
Ook twijfelachtig, Gaat van Garderen de witte terugpakken ?
Maar goed, het is al te laat om aan te passen, was te druk vanmorgen
Dus het gaat niet goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, die tourpoule kan me niets meer schelen
Veel meer dan 70 punten is het nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 10:
Evans, Sagan (kopman), Wiggins, van den Broeck, Valverde, Taaramae, Casar, Vanendert & Roy.
Twijfelgevallen Basso, Ruijgh en Hoogerland weggelaten. Hoogerland heeft aangegeven in etappe 14 te willen knallen.
Vind ik niet zo gek. 77 punten is opzich best weinig, maar het gemiddelde van vandaag ( zowel in de Fok!-poule als in het algemene klassement ) was ook niet zo hoog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
77 punten hiero en het gekke is dat ik nog wat plaatsen stijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan Cancellara zou je alleen wat hebben in de laatste tijdrit, dus dit verlies valt op zich wel mee. Toch heeft hij in de eerste week en in de tijdrit wat punten binnengeharkt. Ik was meer rouwig om het verlies van Rojas en Samuel Sanchez.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef Joene het volgende:
Zo cancellara ook naar huis , ik hoef me niet meer druk te maken om wie ik wel niet inzet meer tijdens mn poule , ik moet gewoon iedereen inzetten want ik kan niet meer kiezen
En idd weer een afvaller. Gaat goed zo , who's next.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef Joene het volgende:
Zo cancellara ook naar huis , ik hoef me niet meer druk te maken om wie ik wel niet inzet meer tijdens mn poule , ik moet gewoon iedereen inzetten want ik kan niet meer kiezen
Nou next , was bij mij mollema, maar voor degene die rob ruijgh en westra hadden hun ook uitgevallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
En idd weer een afvaller. Gaat goed zo , who's next.
Mijn team
Uitvallers: Freire, Sanchez, Rojas, Kittel, Cancellara,
Nog in koers: Evans, Wiggins, Hagen, Martin, Menchov, Horner, Brajkovic, Vinokourov, Hoogerland, Goss, van de Broeck, Gilbert, Sagan, van Garderen, Valverde
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou next , was bij mij mollema, maar voor degene die rob ruijgh en westra hadden hun ook uitgevallen.
Ben blij dat ik enkel Hoogerland als NL-er heb opgesteld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:49 schreef Joene het volgende:
hoor net dat gesink twijfelt om morgen op te stappen !
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed gedaan Rolland! Ik vind dat hij ook wel het rode rugnummer verdiend heeft.
Sprintetappequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk eigenlijk dat een groepje aanvallers vandaag vooruit blijft en in dat opzicht is veel punten scoren vandaag een loterij.
Mooi, ik denk dat je ongeveer de enige bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zat even te kijken wie ik mee had en het bleek dat ik Peraud mee had. Ik pak wat punten voor zijn tweede plek.
Is ie ondertussen al hersteld? Die peddelt al een week of 2 rond daar in dat pelotonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:33 schreef tdrone het volgende:
al 7 renners uitgevallen en farrar heb ik ook nog rondrijden
Het zou lelijk zijn als je hem niet opstelt en dat ie opeens in de top 7 zit, dan sla je jezelf voor je kopquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Is ie ondertussen al hersteld? Die peddelt al een week of 2 rond daar in dat peloton
Gewéldig gedaan van je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zo, 204e vandaag met 108 punten
En ik schuif al de hele Tour omhoog in de Subpoule. Ik begon ergens rond de 110e plaats, maar nu sta ik al 46e en met al die wielerkenners hier vind ik dat echt niet slecht. In het algemeen klassement nu 4036e!
Dat bedoel ik eigenlijk precies. Je MOET er zelfs blij mee zijn. Toch echt een topprestatie vind ik. Daarom, het is alleen positief bedoeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mag ik er niet blij mee zijn ofzo?
Oh ontzettend sorry voor mijn wantrouwen, ik dacht dat het sarcastisch wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:18 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk precies. Je MOET er zelfs blij mee zijn. Toch echt een topprestatie vind ik. Daarom, het is alleen positief bedoeld.
Morgen idd sprinters en wellicht een goed geplaatste renner.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ontzettend sorry voor mijn wantrouwen, ik dacht dat het sarcastisch was
Oh, het is je al vergeven hoor. Van mijn kant excuses dat het leek alsof ik sarcastisch was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat zou je al snel denken hier op FOK! idd, maar bij JC14 is dat niet zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee echt te erg inderdaad, vaak genoeg ben ik op FOK! serieus op zo'n soort opmerking ingegaan en ben ik keihard afgeserveerd met een "quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zou je al snel denken hier op FOK! idd, maar bij JC14 is dat niet zo.
Eigenlijk al te gek voor woorden dat je idd moet wantrouwen hier op FOK!
dan valt het bij mij nog mee met 6quote:
dat was een goede keus idd, ik had kittelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Geen idee, ik heb met Wiggins in ieder geval al 450 punten. En daar gaan als het goed is nog heel wat punten bij komen.
Sagan heeft mij al redelijk veel punten opgeleverd. Ook in etappes waar hij niet scoorde leverde hij al 10 punten voor de groene trui op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:09 schreef Joene het volgende:
Ik heb ook wiggings hoor maar sagan als kopman zal ook lekker opleveren lijkt me
Kun je nog niet zeggen, pas aan het einde van de rit. Sagan is op dit moment licht in het voordeel, maar er komen nog etappes waar Wiggins beter gaat scoren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef Joene het volgende:
Is het nou verstandiger de juiste sprinter als kopman in te stellen of beter toch een klassementsrenner als wiggings ?
Ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
2 (kopman + 30 extra punten voor strijd) en 3 tot nu toe
Ik kom uit op 129 punten, lijkt iig weer ergens op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:28 schreef RemcoW23 het volgende:
1500 plaatsen de lucht in met iets van 103 punten.
Etappe 14:
Evans, Sagan (kopman), Wiggins, Van den Broeck, Valverde, Taaramae, Hagen, Casar & Hoogerland.
Apart dagje morgen wel, want ze hebben 30km afdaling tot de finish. Nibali de favoriet, maar die heb ik niet in mijn team.
Ik ookquote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zak door de mand nu de laatste dagen door steeds de verkeerde aanvallers op te stellen en de juiste op de bank te laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
48 puntenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 15:
Cavendish, Evans, Sagan (kopman), Wiggins, Van Den Broeck (puntjes geel), Taaramae, Hoogerland, Roy & Hagen.
Ik heb nog helemaal geen score. Een keertje eerder slechts was hij nog langzamer.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef JC14 het volgende:
Bij mij wordt dit keer alleen de dagscore vermeld, maar niet welke wielrenners welke score hebben behaald. Vreemd.
Is dit bij meer personen het geval?
en gister dus weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |