Best een hoop punten hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb toch nog 124 punten weten binnen te harken en daardoor sta ik nu op plaats 1397.
Jeps. Bij mij ook. Petacchi trouwens ook een boel punten. Daarnaast Hagen die voor 12 puntjes zorgt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Sagan harkt een hoop punten binnen voor mij.
Ik heb voor de bergen een blik klimmers klaarstaan. Nu maar hopen dat er niet meer sprinters op een of andere manier gaan sneuvelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:37 schreef JC14 het volgende:
Wow, ik stijg wel één plaatsje in het algemeen klassement.![]()
Met 63 punten toch redelijk tevreden. Kan natuurlijk beter, maar ja, had op het begin niet al te veel sprinters geselecteerd. Tsja, foutje.
In de bergen hoop ik wel goed te scoren.
Ah ok. Hopelijk idd geen sprinters meer die onverwachtse schuivers gaan maken en gewoon dat morgen iédereen meedoet aan de sprint.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb voor de bergen een blik klimmers klaarstaan. Nu maar hopen dat er niet meer sprinters op een of andere manier gaan sneuvelen.
Ik ben iets gezakt naar 1200. Heb ook die 3 en dan ook nog danielson..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef crv het volgende:
82 punten maar![]()
Gaat trouwens lekker met mijn ploeg,
Rojas, Kittel, Martin en kittel had ik nog als kopman ook
en dan hoogerland die dus achterin blijft hangen, ook in etappes waar je hem juist verwacht.
wordt dus een dramatische poul,
volgens mij kan ik nog beter opnieuw beginnen![]()
Hij moet steeds op kop rijden voor Cancellara.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef theodoor9 het volgende:
Ik heb trouwens gallopin geselecteerd op basis van de dauphine, weet iemand waarom hij zo weinig punten pakt?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh leuk, net gehoord dat er 2 van mijn renners dope hebben gebruikt. Gelukkig voor mij gaat hun schorsing pas in 1 dag na de tour. En extra gelukkig voor hun is dat de schorsing maar voor een half jaar is, zodat ze geen grote rondes hoeven missen.
.....Ziek eigenlijk
Ik heb rojas , martin ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef tdrone het volgende:
Ik sta nu nog redelijk maar heb rojas, martin en LL sanchez in mijn ploeg___!
Toprenner bedoelt 'ie. Tijdrijder staat er niet trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef MichelWuyts het volgende:
toptijdrijder Kittel? Sprinter bedoel je.
Binnenkort maar eens naar de opticien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef MichelWuyts het volgende:
toptijdrijder Kittel? Sprinter bedoel je.
quote:
en kittelquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:46 schreef tdrone het volgende:
Ik sta nu nog redelijk maar heb rojas, martin en LL sanchez in mijn ploeg___!
kan volgens mij beter opnieuw inschrijven met een nieuw teamquote:
Klopt. En we moeten specifiek jou hebben. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef MichelWuyts het volgende:
En nog ontkennen ook!!!
Een zionistisch complot is het!!!
Dit. Gewoon aan de schijterij van de zenuwen en spanningen door de druk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:50 schreef Ferdii het volgende:
Kittel is gewoon een lul
Beetje voordoen alsof hij het helemaal ging maken en dan met staart tussen de benen afhaken
Heb ik ook, Farrar kan denk ik niet eens sprinten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kittel, en Rojas uitgevallen.
Met: Goss, Farrar, Sagan, en Cavendish blijven er te weinig sprinters over
Beetje luxeprobleem idd. En ook een beetje overzichtelijk aangezien ik niet weet wie er nou zwaar gehavend is door die valpartij, en wie slechts opgehouden. Hesjedal zag ik met schaafwonden rondrijden, daarom twijfel ik of ik hem op moet stellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb ik ook, Farrar kan denk ik niet eens sprinten.
Daarentegen een luxe probleem bij de klimetappes. Wiggins en Evans moet je altijd samen opstellen en dan mag ik dagelijks nog 7 kiezen uit namen als Basso, Vanendert, VDB2, S. Sanchez, Taaramae, Valverde, Casar, Ruigh, Hoogerland, Hesjedal en Martin (als ie wat hersteld is).
En Valverde zelf:quote:Alejandro Valverde sustained an important traumatism in his right thigh.
Laat m maar eerst ff herstellen denk ik zo.quote:“At the first crash, the roads were wet, a Rabobank riders fell just ahead of me and the riders coming behind, including me, couldn't avoid him. I got some bruises on the left side, but nothing important. At the second crash, we were riding really, really fast, everyone was trying to make the fore and things happened as you could expect from that. People is riding crazy, it seems like everyone is going to win the Tour. I was almost still already, but one rider couldn't brake, made me fall and, when I was at the ground, another one hit me hard on my thigh. It was a sharp blow below my hip and that's what hurts me the most, and surely it will do more when my body gets colder. This is the Tour: we know there are so many crashes and this time was mine, but everything is not lost either. More than the two minutes I conceeded, which is something I can't do anything for now, I'm most worried about how I will get to sleep tonight and get up tomorrow. We know that there's a mountain stage there and that makes everything more difficult, but there shouldn't be any troubles to start and we will see how everything does."
De hele ziekenboeg. Ai, ai.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Momo... het volgende:
Ik heb farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal en valverde.
Farrar, kittel, rojas, Martin en hesjedal en ll Sanchez hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Momo... het volgende:
Ik heb farrar, kittel, rojas, freire, tony martin, danielson, txurruka, hesjedal en valverde.
Ruijgh is volgens mij wel fit, had alleen een paar schaafwondjes. Hij verloor zoveel tijd omdat hij bezorgd was over Wout Poels en een tijdje bij hem is gebleven. Maar hij heeft inderdaad niet de vorm van vorig jaar, door zijn blessures aan het begin van dat seizoen. Dat was voor de Tour ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Ruijgh (volgens mij ook niet fit / vorm)[/i] gepasseerd.
Ach, ik heb Froome vandaag niet geselecteerd, maar wel Leipheimer en Vinokourov...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Pino112 het volgende:
Taaramae niet geselecteerd voor vandaag, dacht dat ie niet goed genoeg zou zijn. Kutzooi.
Ach, ik heb Froome sowieso niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ach, ik heb Froome vandaag niet geselecteerd, maar wel Leipheimer en Vinokourov...
Same here, tijd om te oogsten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:31 schreef iamsterdamm het volgende:
he he eindelijk zijn we in de bergen!!!
na 3 dagen bijelkaar net iets meer dan 100 punten te hebben gehaald zit ik nu beter qua scoren
geef mij de bergen maar;-)
2,3,5,7,12,16,20 en nu ook de witte trui erbij, dus een goede dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |