Klopt , je hebt gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Felagund het volgende:
Je kan toch nog tot een uur voor de start je team wijzigen?
Ik zag het net ja, we zien wel wat het wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan niet meer ruilen want de tour start om kwart voor 11
Damn ik ga veel missen vandaagquote:Op maandag 9 juli 2012 08:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neen 1 uur. Eerste renner start al over een uur namelijk.
Kwart voor 10.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan niet meer ruilen want de tour start om kwart voor 11
Ik was het toch al een stuk of 3 keer vergeten om mijn team aan te passen.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , je hebt gelijk.
Maar toch kan het nu niet
Nee, de tourpoule wacht op niemand.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Felagund het volgende:
Je kan toch nog tot een uur voor de start je team wijzigen?
Heb hetzelfde probleem lol..quote:Op maandag 9 juli 2012 09:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Mijn team wordt wel steeds kleiner: Kittel, Rojas en S. Sanchéz zijn al weg, T. Martin gaat na deze etappe weg en Farrar valt steeds.
Het kan niet omdat het al een uur voor de start was.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , je hebt gelijk.
Maar toch kan het nu niet
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik zou Canvendish erin doen, hij houd sowiezo 2 punten in de groene trui klassement
Idd heb Cav niet dus dat is geen optiequote:Op maandag 9 juli 2012 01:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De meesten van zijn renners maken wel kans op punten te behalen, dus ik snap dat hij niet op zeker speelt door een Cav of Greipel op te stellen.
Ik doe het omdat ik maar 4 tijdrijders heb en zeker weet dat een Basso ofzo niet in de top 20 komt. Al zou hij Cav of Greipel erin kunnen zetten voor Horner. Denk niet dat die hoge ogen gaat gooien, maar wie weet.
*EDIT* Hij heeft Cavendish volgens mij niet eens. Dan moet ie voor Sagan gaan, die staat 1e in groene trui klassement.
Heb ik met Rui Costa.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:09 schreef RemcoW23 het volgende:
CasarTussen al die mongols die ik heb opgesteld had ik hem ook wel kunnen pakken
Casar alsnog buiten top 20. Roy zal er net in blijven (19e ongeveer)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |