precies,quote:
LLSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef iamsterdamm het volgende:
en wie is de strijdlustige renner van vandaag?
182. eerste dagwinst in de fok poule voor mijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:40 schreef BarryK het volgende:
Eindelijk bergen... 172 punten als ik goed geteld heb.
Gefeli, 180 puntjes voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:07 schreef BarryK het volgende:
[..]
182. eerste dagwinst in de fok poule voor mij
Mooie etappe, jammer voor de nederlanders maar ja, die teleurstelling begint te wennen nav de vorige paar tours... Morgen verwacht ik een stuk minder spektakel. Eerste echte kans dat er wat aanvallers wegblijven.
netjes man!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:20 schreef iamsterdamm het volgende:
148 punten, meer dan de vorige 3 etappes bij elkaar;-)
5187 plaatsen gestegen;-)
Cobo mist de tips van Mauro Gianetti.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef Carlo_90 het volgende:
Ben benieuwd wat Valverde nog kan laten zien, reed volgensmij weer lek vandaag.
Cobo viel trouwens wel flink tegen
ook Gesink hoeven morgen niks van te verwachten, van Gesink naar Hoogerland maar allebij niet topfit dus vul ik me laatste plek voor morgen Vinokoerov in hij zat er goed bij vandaag dus kansen op puntjes bij hemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
In ander topic: Johnny heeft wat knieklachten. Dus zou m niet blind in je poule zetten..
me to, maar voor mij blijft hij een held;-) Gesink misschien na de rust dag netzoals T Martinquote:
Sterkte !quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
me to, maar voor mij blijft hij een held;-) Gesink misschien na de rust dag netzoals T Martin
laatste plaats vul ik in met Vinokoerov vandaag 26 dus hij zit er dichtbij, bij de puntjes
helemaal zonder zelfvertrouwen rijd hij niet, dus als ik een tip mag geven dan zou ik hem kiezen
als je hem hebt natuurlijk;-)
en nu tijden dit bericht bedenk ik me Cancellara die hoeven we nu ook niet meer erin te zetten als ik het goed heb neemt hij geen punten meer mee in klassementen jah tog?
Voor de tijdrit hem erin zetten natuurlijk!
Maar voor morgen dus niet hmmm moet ik toch weer denken wie ik erin ga zetten;-)
Hoppa, in ieder geval punten voor de rode nummers!quote:
Denk het nietquote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoppa, in ieder geval punten voor de rode nummers!
Hagenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Da-Smuldier het volgende:
Wie eindigt hoger morgen: Hagen of Leipheimer?
Denk het ook. Leipheimer geloof ik niet meer in. Al kan hij natuurlijk wel een goede tijdrit fietsen.quote:
Aan de namen van je renners te zien ga jij deze weken gewoon weer flink stijgen;-)quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef RemcoW23 het volgende:
72 punten. Geniale etappe, wel slecht voor mijn poule en weer 1500 plaatsen gezakt. S. Sanchez vandaag ook verloren en heb simpelweg pech met jokers als Roy, Casar en Hoogerland die het toch nog niet kunnen.
Voor morgen verwacht ik ook niet veel, want kan net een halve blik fatsoenlijke tijdrijders lostrekken. Ik moet het dus doen met: Evans, Wiggins, T. Martin en Hagen. Verder om de boel op te vullen, vijf renners: Sagan (kopman), Basso, Taaramae, Valverde en van den Broeck.
Sterker nog, ik denk dat ik Cavendish erin pleur omdat ie toch wel 4e blijft in groen. Dat is iig nog twee punten, de punten die ik die 5 anderen echt niet zie halen.
Maar ik denk dat Gilbert eerder punten gaat halen dan Vinokoerovquote:Op zondag 8 juli 2012 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gilbert en Vinokoerov heb ik wel in mijn team maar ik stel ze niet op, want ik denk niet dat ze er vol voor gaan omdat ze weten dat ze in deze etappe niet kunnen winnen.
Uitvallers: Freire, Sanchez, Rojas, Kittelquote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sanchez is voor mij de tweede uitvaller na Rojas. Gek genoeg zijn het Spanjaarden.
ik zou Canvendish erin doen, hij houd sowiezo 2 punten in de groene trui klassementquote:Op zondag 8 juli 2012 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
Uitvallers: Freire, Sanchez, Rojas, Kittel
tegenvallers: Valverde, Hoogerland, Martin
Voor morgen: Evans, Wiggins, Hagen, Martin, Menchov, Horner, Brajkovic, Vinokourov, cancellara
Reserves: Hoogerland, Goss, van de Broeck, Gilbert, Sagan, van Garderen, Valverde
De meesten van zijn renners maken wel kans op punten te behalen, dus ik snap dat hij niet op zeker speelt door een Cav of Greipel op te stellen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef iamsterdamm het volgende:
[..]
ik zou Canvendish erin doen, hij houd sowiezo 2 punten in de groene trui klassement
Je kan niet meer ruilen want de tour start om kwart voor 11quote:Op maandag 9 juli 2012 08:36 schreef Pino112 het volgende:
Mijn team voor de tijdrit:
- Wiggins
- Evans
- T. Martin
- Cance
- E. Hagen
- D. Menchov
- LLS
- Taaramae
- Vino
Weet niet of ik Vino nog inruil voor bijv Leipheimer, Gilbert, Gesink of Mollema.
Zul je zien, ik maak toch de verkeerde beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |