dat was een goede keus idd, ik had kittelquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Geen idee, ik heb met Wiggins in ieder geval al 450 punten. En daar gaan als het goed is nog heel wat punten bij komen.
Sagan heeft mij al redelijk veel punten opgeleverd. Ook in etappes waar hij niet scoorde leverde hij al 10 punten voor de groene trui op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:09 schreef Joene het volgende:
Ik heb ook wiggings hoor maar sagan als kopman zal ook lekker opleveren lijkt me
Kun je nog niet zeggen, pas aan het einde van de rit. Sagan is op dit moment licht in het voordeel, maar er komen nog etappes waar Wiggins beter gaat scoren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:44 schreef Joene het volgende:
Is het nou verstandiger de juiste sprinter als kopman in te stellen of beter toch een klassementsrenner als wiggings ?
Ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
2 (kopman + 30 extra punten voor strijd) en 3 tot nu toe
Ik kom uit op 129 punten, lijkt iig weer ergens op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:28 schreef RemcoW23 het volgende:
1500 plaatsen de lucht in met iets van 103 punten.
Etappe 14:
Evans, Sagan (kopman), Wiggins, Van den Broeck, Valverde, Taaramae, Hagen, Casar & Hoogerland.
Apart dagje morgen wel, want ze hebben 30km afdaling tot de finish. Nibali de favoriet, maar die heb ik niet in mijn team.
Ik ookquote:Op zondag 15 juli 2012 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zak door de mand nu de laatste dagen door steeds de verkeerde aanvallers op te stellen en de juiste op de bank te laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
48 puntenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 15:
Cavendish, Evans, Sagan (kopman), Wiggins, Van Den Broeck (puntjes geel), Taaramae, Hoogerland, Roy & Hagen.
Ik heb nog helemaal geen score. Een keertje eerder slechts was hij nog langzamer.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef JC14 het volgende:
Bij mij wordt dit keer alleen de dagscore vermeld, maar niet welke wielrenners welke score hebben behaald. Vreemd.
Is dit bij meer personen het geval?
en gister dus weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |