Is ie ondertussen al hersteld? Die peddelt al een week of 2 rond daar in dat pelotonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:33 schreef tdrone het volgende:
al 7 renners uitgevallen en farrar heb ik ook nog rondrijden
Het zou lelijk zijn als je hem niet opstelt en dat ie opeens in de top 7 zit, dan sla je jezelf voor je kopquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Is ie ondertussen al hersteld? Die peddelt al een week of 2 rond daar in dat peloton
Gewéldig gedaan van je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zo, 204e vandaag met 108 punten
En ik schuif al de hele Tour omhoog in de Subpoule. Ik begon ergens rond de 110e plaats, maar nu sta ik al 46e en met al die wielerkenners hier vind ik dat echt niet slecht. In het algemeen klassement nu 4036e!
Dat bedoel ik eigenlijk precies. Je MOET er zelfs blij mee zijn. Toch echt een topprestatie vind ik. Daarom, het is alleen positief bedoeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mag ik er niet blij mee zijn ofzo?
Oh ontzettend sorry voor mijn wantrouwen, ik dacht dat het sarcastisch wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:18 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk precies. Je MOET er zelfs blij mee zijn. Toch echt een topprestatie vind ik. Daarom, het is alleen positief bedoeld.
Morgen idd sprinters en wellicht een goed geplaatste renner.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ontzettend sorry voor mijn wantrouwen, ik dacht dat het sarcastisch was
Oh, het is je al vergeven hoor. Van mijn kant excuses dat het leek alsof ik sarcastisch was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat zou je al snel denken hier op FOK! idd, maar bij JC14 is dat niet zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee echt te erg inderdaad, vaak genoeg ben ik op FOK! serieus op zo'n soort opmerking ingegaan en ben ik keihard afgeserveerd met een "quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat zou je al snel denken hier op FOK! idd, maar bij JC14 is dat niet zo.
Eigenlijk al te gek voor woorden dat je idd moet wantrouwen hier op FOK!
dan valt het bij mij nog mee met 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |