Goede tip dus gemistquote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Idd heb Cav niet dus dat is geen optie
Sagan is wel een goede Tip, Horner is ook niet echt super.
De vraag is dan altijd: Wie haalt meer punten Sagan(Groen) of Horner met een goede tijd![]()
Ook twijfelachtig, Gaat van Garderen de witte terugpakken ?
Maar goed, het is al te laat om aan te passen, was te druk vanmorgen
Dus het gaat niet goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, die tourpoule kan me niets meer schelen
Veel meer dan 70 punten is het nietquote:Op maandag 9 juli 2012 18:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Etappe 10:
Evans, Sagan (kopman), Wiggins, van den Broeck, Valverde, Taaramae, Casar, Vanendert & Roy.
Twijfelgevallen Basso, Ruijgh en Hoogerland weggelaten. Hoogerland heeft aangegeven in etappe 14 te willen knallen.
Vind ik niet zo gek. 77 punten is opzich best weinig, maar het gemiddelde van vandaag ( zowel in de Fok!-poule als in het algemene klassement ) was ook niet zo hoog.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
77 punten hiero en het gekke is dat ik nog wat plaatsen stijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan Cancellara zou je alleen wat hebben in de laatste tijdrit, dus dit verlies valt op zich wel mee. Toch heeft hij in de eerste week en in de tijdrit wat punten binnengeharkt. Ik was meer rouwig om het verlies van Rojas en Samuel Sanchez.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef Joene het volgende:
Zo cancellara ook naar huis , ik hoef me niet meer druk te maken om wie ik wel niet inzet meer tijdens mn poule , ik moet gewoon iedereen inzetten want ik kan niet meer kiezen
En idd weer een afvaller. Gaat goed zo , who's next.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:15 schreef Joene het volgende:
Zo cancellara ook naar huis , ik hoef me niet meer druk te maken om wie ik wel niet inzet meer tijdens mn poule , ik moet gewoon iedereen inzetten want ik kan niet meer kiezen
Nou next , was bij mij mollema, maar voor degene die rob ruijgh en westra hadden hun ook uitgevallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef crv het volgende:
[..]
En idd weer een afvaller. Gaat goed zo , who's next.
Mijn team
Uitvallers: Freire, Sanchez, Rojas, Kittel, Cancellara,
Nog in koers: Evans, Wiggins, Hagen, Martin, Menchov, Horner, Brajkovic, Vinokourov, Hoogerland, Goss, van de Broeck, Gilbert, Sagan, van Garderen, Valverde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |