Nieuwe rellen? Waar?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
TT![]()
Nieuwe rellen. Waarom moet dat het einde van deze SC zijn?
Wegens de vorigequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
TT![]()
Nieuwe rellen. Waarom moet dat het einde van deze SC zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een klein steekje onder water in OUD ofzo. Altijd leuk en snel succes daar.
Daar zijn ook mikey enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen wel in het GTSTtopic rellen?
Dat heb ik niet gezegd.
Volle maan he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, ben jij dit wel? Je doet anders
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, dan moet Mikey een kant kiezenWeten we meteen wat we aan hem hebben.
Ik heb haar ghb gegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon HMF in vrouwelijke vorm.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Dat is ook een mooie trouwens, zap ik laatst een keer 's ochtends toevallig langs de herhaling van GTST. Zie ik groene monsters en musicals en shit. What teh fuck. Is dat nieuw ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen wel in het GTSTtopic rellen?
Dat heb ik niet gezegd.
Ik check ff die topic en echt veel vbl'ers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie trouwens, zap ik laatst een keer 's ochtends toevallig langs de herhaling van GTST. Zie ik groene monsters en musicals en shit. What teh fuck. Is dat nieuw ofzo
Moeten we ff forceren ergens. Een gezellig rel, niks ernstigs. Gewoon een goed troll topic maken ofzo.quote:
Geo deed het vanmiddag al in R&Pquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moeten we ff forceren ergens. Een gezellig rel, niks ernstigs. Gewoon een goed troll topic maken ofzo.
Ouders.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, OUD heb ik niet tussen mijn forums staan.
Hou je mannen in bedwang Steven. Een goede leider moet dit voorkomenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo deed het vanmiddag al in R&P
GGMM sloot hem meteen, serieus doe nou gewoon niet
Loop niet zo geforceerd te solliciteren naar die mod-positie man. Je krijgt 'm toch wel, ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geo deed het vanmiddag al in R&P
GGMM sloot hem meteen, serieus doe nou gewoon niet
Daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo geforceerd te solliciteren naar die mod-positie man. Je krijgt 'm toch wel, ik doe niet mee.
Hoezo gaat SC dan dicht?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou je mannen in bedwang Steven. Een goede leider moet dit voorkomen
FF serieus zal dat het einde van deze SC betekenen? Lijkt me zwaar overdreven, alsof andere users niet fucking vaak trollen.
Erge is dat Steven de eerste was die in Geo zijn topic reageerdequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo geforceerd te solliciteren naar die mod-positie man. Je krijgt 'm toch wel, ik doe niet mee.
Ja het was ook erg grappig maar hij vond het niet zo tofquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erge is dat Steven de eerste was die in Geo zijn topic reageerde. Dat Tour du Jour boeit mij geen flikker trouwens.
Dat staat los van de SC toch? De SC is toch geen entiteit die zelf handelingen verricht of ligt het nou aan mij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Maar we staan door dat geluk van vrijdag er echt niet goed voor man
het wordt wel zo gezien pikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van de SC toch? De SC is toch geen entiteit die zelf handelingen verricht of ligt het nou aan mij?
Nou ja als je hier mensen oproept tot rellen welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat staat los van de SC toch? De SC is toch geen entiteit die zelf handelingen verricht of ligt het nou aan mij?
Het is censuur ja, maar dat is al een langere tijd aan de gangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
En van GGMM moeten we ons rustig houden anders gaan ze nadenken over het sluiten deze SC.Noord-Korea jonge, na censuur nu ook mensen onderdrukken.
Gaat hier ook niet lukken ook enkel de PSV'ers zou je meekrijgen maar of je daar de oorlog mee wint.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
RELLLEN!!!!!!!!!! KUT KAKKERLAKKEN GVD WEG ERMEE!!
Oh wacht..
quote:
Eenmalig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook een mooie trouwens, zap ik laatst een keer 's ochtends toevallig langs de herhaling van GTST. Zie ik groene monsters en musicals en shit. What teh fuck. Is dat nieuw ofzo
Van de grote buitenlandse clubs eigenlijk allemaal wel. Van de Nederlandse clubs alleen van Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, van welke clubs heb jij een shirt?
En je eigen club toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van de grote buitenlandse clubs eigenlijk allemaal wel. Van de Nederlandse clubs alleen van Ajax.
Hoi schat, alles goed? Ik weet dat je dit leest. Hoe gaat het nu met je gewicht?quote:
Nee, die ligt bij de club in het washokquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je eigen club toch?
Tukkerse touwtrekkers was het ofzo toch
Welke level is ze?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi schat, alles goed? Ik weet dat je dit leest. Hoe gaat het nu met je gewicht?
Krijg herpesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slaapse. Volgend jaar lig in in je bed
quote:
alleen stijn staat er niet goed voor, heeft nu wel een badboy imago.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Maar we staan door dat geluk van vrijdag er echt niet goed voor man
Geloof mij maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen stijn staat er niet goed voor, heeft nu wel een badboy imago.
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.quote:
Mooi man dat gastje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.![]()
Gaat hij nu een mattie van mij beledigen
Is toch lachen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof mij maar
We staan er allemaal niet goed op
Dat ik niet helemaal een unban voor stinho kon regelen komt omdat danny die ban gezet heeft, en dat zegt echt genoeg hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een paar nummers van Ystijd gehoord en vond het wel oke
Tuurlijk is het grappig, maar ik denk niet dat het verstandig is dat we weer als groep massaal gaan lopen kutten ergensquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch lachen?Of beter gezegd ik vind het wel grappig eigenlijk.
wajow tantoe lauwquote:
Volgers kopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.![]()
Gaat hij nu een mattie van mij beledigen
Ja waren paar weken terug allemaal artikelen over. Dat er veel nepacounts waren en anderen werden omgekocht met Ystijd truien. Prima strategie hoor, maar niet echt stijl.quote:
pff zoveel heb ik niet gedaan. Ik ben net als jij met je schouder gewoon schoon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof mij maar
We staan er allemaal niet goed op
Dat ik niet helemaal een unban voor stinho kon regelen komt omdat danny die ban gezet heeft, en dat zegt echt genoeg hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja waren paar weken terug allemaal artikelen over. Dat er veel nepacounts waren en anderen werden omgekocht met Ystijd truien. Prima strategie hoor, maar niet echt stijl.
Laten we ons gewoon maar even rustig houdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff zoveel heb ik niet gedaan. Ik ben net als jij met je schouder gewoon schoon.
Netsplitter was niks ernstig en ik weiger toe te geven dat ik of wie dan ook daar heel beledigend is geweest. Dat de grap te ver door is gegaan, wellicht, maar nu wordt er gedaan of hij echt tot het bot vernederd is. Voor de rest is het best treurig eigenlijk dat we het er nog steeds over hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het grappig, maar ik denk niet dat het verstandig is dat we weer als groep massaal gaan lopen kutten ergens
We hebben het er nog over omdat we het nog steeds grappig vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netsplitter was niks ernstig en ik weiger toe te geven dat ik of wie dan ook daar heel beledigend is geweest. Dat de grap te ver door is gegaan, wellicht, maar nu wordt er gedaan of hij echt tot het bot vernederd is. Voor de rest is het best treurig eigenlijk dat we het er nog steeds over hebben
Van der Wiel zou zeggen dat ie zijn wenkbrauwen moet scherenquote:
Nee omdat er bij elk onderwerp wat mogelijk ban waardig is wordt aangehaald rustig aan te moeten doen omdat het weleens het einde bla bla bla.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben het er nog over omdat we het nog steeds grappig vinden
Niet elk onderwerp is ban waardig, je overdrijft nuquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee omdat er bij elk onderwerp wat mogelijk ban waardig is wordt aangehaald rustig aan te moeten doen omdat het weleens het einde bla bla bla.
Geen idee als we zelfs geen troll topic mogen aanmaken... Al begrijp ik wel dat die van Geo werd geclosed overigens. Ik zie best in dat het best pijnlijk kan zijn voor echte slachtoffersquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet elk onderwerp is ban waardig, je overdrijft nu
Maar oproepen om massaal in andere gedeeltes te gaan kutten kan wel het einde van de sc zijn ja
Jij was het slachtofferquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee als we zelfs geen troll topic mogen aanmaken... Al begrijp ik wel dat die van Geo werd geclosed overigens omdat het best pijnlijk kan zijn voor echte slachtoffers
Ik lees die artikel ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
wel leuk dat ie alle NHL/NBA/NBL petjes heeft
Welke?quote:
ja sorryquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn topic was mooi manalleen Steven had zich er buiten moeten houden, met een tag als forum mongool weten ze meteen dat het 100% een troll was
nu twijfelde die naieve chicks nog.
Ja dus ik geef er geen ene flikker om. Maar als ik zie hoe labiel sommige personen in dat subforum zijn en er zit toevallig een echt geval van aanranding in de katholieke kerk tussen dat die grappen niet echt worden toegejuicht.quote:
altijd verpest de kale man het he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn topic was mooi manalleen Steven had zich er buiten moeten houden, met een tag als forum mongool weten ze meteen dat het 100% een troll was
nu twijfelde die naieve chicks nog.
Geniaal artikel toch. Snapje waarom ik erover begon? Dit is de nieuwe generatie rappers en als dat zo isquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)jke_analyse_van.html
Of bedoel je iets anders?
Link?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geniaal artikel toch. Snapje waarom ik erover begon? Dit is de nieuwe generatie rappers en als dat zo is. Kwal Giel Beelen mag ik niet, maar zette hem echt pro voor schut
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
ohquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)jke_analyse_van.html
Of bedoel je iets anders?
Zelf geupload.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij het zelf niet door heeft
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Matlock is niet meer. ;(
Mijn oprechte medeleven betuigd hier.
Wtf manquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef napoleonfour het volgende:
uit het oog maar niet uit het hart
R.I.P.
Dat over fanclubquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik meen het, ik heb moeite met het verlies.
Dit is ook beetje te.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Gasten.. laat die kerel nou effe met rust, het gaat nu echt pest-vormen aan nemen man. Sowieso dat je hier eerst gaat plannen
Klopt ik vond dat ze eerst overdreven maar dit wordt pesten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Gasten.. laat die kerel nou effe met rust, het gaat nu echt pest-vormen aan nemen man. Sowieso dat je hier eerst gaat plannen
+1 voor geoquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
gvd goosquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Rijk en veelzijdig leven gehad en hoewel de dood nooit gewenst komt toch een respectabele leeftijd bereikt. Ik denk dat ik uit nostalgie nog maar 1 van zijn country nummer opzet vannacht
R.i.p Andy Griffith
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt ik vond dat ze eerst overdreven maar dit wordt pesten.
Wat is er mis met die reactie? Matlock is gewoon 1 van de klassieke shows welke wellicht over 100 jaar nog op tv te zien zal zijn tijdens specials of speciale detective zenders.quote:
goos, ik ken die acteur/zanger heel goed. Laat mij het er aub moeilijk mee hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Tissue'tje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goos, ik ken die acteur/zanger heel goed. Laat mij het er aub moeilijk mee hebben.
Misschien was het wel de beste vriend van mijn opa? Kwam elk jaar op zijn verjaardag. De verjaardagen zullen nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Mee eens jammer dat ik vervolgens over 1 kam met die trolls word gescheerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goos, ik ken die acteur/zanger heel goed. Laat mij het er aub moeilijk mee hebben.
Nee want jij richt je post op Netsplitter na het topic hier 5x te hebben gepostquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien was het wel de beste vriend van mijn opa? Kwam elk jaar op zijn verjaardag. De verjaardagen zullen nooit meer hetzelfde zijn.
nee. kom er wel overheen.quote:
Dat was niet liefquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee want jij richt je post op Netsplitter na het topic hier 5x te hebben gepost![]()
Als je trollt doe je het serieus goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens jammer dat ik vervolgens over 1 kam met die trolls word gescheerd.
[..]
Nee want jij richt je post op Netsplitter na het topic hier 5x te hebben gepost![]()
Is dat die Ferrari designer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
Pininfarinha is dood, dat is nog treuriger.
Ik troll altijd. Al denkt HMF inmiddels dat ik Nicki Minaj echt goed vindquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je trollt doe je het serieus goed.
siquote:
Beste designer of all time ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die Ferrari designer?
[..]
Ik troll altijd. Al denkt HMF inmiddels dat ik Nicki Minaj echt goed vind
F40 is van zijn hand toch?quote:
Wikipedia says yesquote:
quote:Vooral in de jaren 60 werden verschillende auto's ontworpen voor Pininfarina. Bekende voorbeelden zijn de Ferrari 250 GT uit 1961, de Lancia Beta Montecarlo en de Maserati Quattroporte. Andere bekende ontwerpen zijn de Peugeot 404, Peugeot 406 Coup¤ en Alfa Romeo Spider uit 1966. Het bedrijf van Sergio Pininfarina is in de autowereld daarom een belangrijke speler. In 2009 ontwierp het bedrijf ook nog de nieuwe V250-trein waarmee de NS tussen Amsterdam en Brussel rijdt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Een grotere bazenauto dan deze bestaat er bijna niet. Ik had deze als schaalmodel, ook in het zwart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gallardo lp560-4quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Een grotere bazenauto dan deze bestaat er bijna niet. Ik had deze als schaalmodel, ook in het zwart.
[ afbeelding ]
Niet snappen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gallardo lp560-4
Porsche 918 spyder
Nog wel meer lambo's.
lelijke auto's die poegeotsquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige beetje dragelijke Peogeot tegenwoordig nog gemaakt komt ook in grote lijnen van zijn hand nog (de 407). Wat zijn Peogeot's lelijk de laatste jarenEr stond vandaag een 1007 in de wijk en wat mij betreft neemt dat 'ding' de titel over van de Fiat Multipla.
Andere generatie kapi, laat het.quote:
Mwah.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft deze ook ontworpen.Maserati rij je als je stijl hebt.
[ afbeelding ]
Krabbelt tegenwoordig weer op maar dat is lang anders geweest hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Jortje kelder heeft er een.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
die had ik als model autotjequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Deze heeft ie ook ontworpen:
[ afbeelding ]
quote:Alfa Romeo 164
Bentley Azure
Ferrari F40 as Lead Designer
Ferrari 288 GTO
Ferrari 612 Scaglietti with Frank Stephenson
Ferrari P4/5
Fiat 124
Peugeot 406 coupé
Serieus, als je echt klasse hebt koop je een Maserati.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krabbelt tegenwoordig weer op maar dat is lang anders geweest hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je echt klasse hebt koop je een Maserati.
Aan het einde van het filmpje...puur alleen al het geluid.
Zo bijzonder is een quattroporte niet, en maserati heeft niet meer die allure die het vroeger had.quote:
Jij snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is een quattroporte niet, en maserati heeft niet meer die allure die het vroeger had.
in jouw tijd zeg maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is een quattroporte niet, en maserati heeft niet meer die allure die het vroeger had.
Domquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
Als je geld hebt oke.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je echt klasse hebt koop je een Maserati.
Aan het einde van het filmpje...puur alleen al het geluid.
Nog dommerquote:
30x overgenomen of zo bijna kapot gemaakt (inclusief waardeloze auto's) en nu weer leuke auto's.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aston Martin rapide?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Quattroporte is de meest stijlvolle manier om met 4 personen rond te rijden.
quote:
quote:
Mij niet willen geloven met dat we in de gaten gehouden wordenquote:
Ik verwacht geen ban hoor ik ben nergens over de grens gegaan. Dus tja het is maar hoe je het bekijkt.quote:
BigBrotherYvonnequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mij niet willen geloven met dat we in de gaten gehouden worden
Niet topic dicht hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nu wel klaar mee.
Jullie weten blijkbaar niet wanneer te stoppen.
Waar hebben we iets vervelends gedaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Geef haar ideeënquote:
Ach ook over autosmaak valt niet te twisten. Zo heb ik een vriend die nog net niet klaarkomt van Citroens en ook in een 20 jaar oude Citroen rijdt. Terwijl ik er zelf niet warm of koud van word.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Quattroporte is de meest stijlvolle manier om met 4 personen rond te rijden.
Als dit massaal kutten is dan is het maar massaal kutten. Voor de rest heb ik niks verkeerds gedaan dus tja... ik zie wel wat de consequenties zijn mochten die er komen. Fok is nou eenmaal geen democratie he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef haar ideeën
Gast ik zei nog dat we vooral niet massaal moesten gaan kutten
Je had gelijk, maar kwamquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef haar ideeën
Gast ik zei nog dat we vooral niet massaal moesten gaan kutten
Ja maar dit is dus precies wat ik bedoelde hequote:
2 gevallen soldaten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dit is dus precies wat ik bedoelde he
Je hebt er ervaring mee he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3quote:
je hebt je geloofwaardigheid verloren door dat getroll en gekut van je steven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, loop ook alweer 10jaar mee op FOK!quote:
Beter ga je deze reeks niet sluiten want de meeste hebben niks gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Rens en kapiteintjequote:
Best kut voor hem iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Rens heeft wel een baal dagje he, geen werk meer en nu ook al geen FOK! meer. Het zit ook allemaal niet mee zo.
Hoe moet ie nu zijn dag door brengen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Rens heeft wel een baal dagje he, geen werk meer en nu ook al geen FOK! meer. Het zit ook allemaal niet mee zo.
geregistreerd op: zaterdag 27 september 2008 @ 00:36quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, loop ook alweer 10jaar mee op FOK!
Eerdere accounts pipoquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slapen denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe moet ie nu zijn dag door brengen?
Hoe moet ik weten dat je zo levenloos bent.quote:
Jeugdige overmoed net als Ajacied422 te ver je grap doortrekkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom kapi ?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat je zo levenloos bent.
En het was niet eens zo grappig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeugdige overmoed net als Ajacied422 te ver je grap doortrekken
Wie heeft het nou godverdomme over deze reeks sluiten? Nou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter ga je deze reeks niet sluiten want de meeste hebben niks gedaan
plaatste als eerste de linkquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom kapi ?
najah kan ie eindelijk aan zijn scriptie
Rustig maar, ik geef maar een mening, ik handel niet in kinderporno.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie heeft het nou godverdomme over deze reeks sluiten? Nou?
Heb ik dat ooit gezegd hmm?
Altijd dat domme gelul hier.
Ik vind heel veel oké, we zijn hier verdomme absoluut niet streng, maar ga niet zo dement lopen doen en vanuit deze sc plannen om in andermans forum te gaan lopen kutten.
Wat een debiele, demente, infantiele actie.
Doe die quote teken weg.quote:
Niet echt nee vooral niet om het x6 aan te kondigenquote:
Je moet die foto's toch ergens kunnen posten he, ik snap het wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rustig maar, ik geef maar een mening, ik handel niet in kinderporno.
Walnotenijs opsturen gaat zeker niet helpen om je te kalmeren?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie heeft het nou godverdomme over deze reeks sluiten? Nou?
Heb ik dat ooit gezegd hmm?
Altijd dat domme gelul hier.
Ik vind heel veel oké, we zijn hier verdomme absoluut niet streng, maar ga niet zo dement lopen doen en vanuit deze sc plannen om in andermans forum te gaan lopen kutten.
Wat een debiele, demente, infantiele actie.
bommetjes planten en dan zelf vervolgens weg gaanquote:
Ik ga dat ook in mijn sig zetten.quote:
Dikke vette care.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt nee vooral niet om het x6 aan te kondigenIemand zo volgen wordt wel verkapt pesten wat gevallen vriend Geo al mooi verwoorde. Al vind ik het wel onzinnig dat ook mijn reactie is gedelete in dat Matlock topic.
Door jouw reactie denk ik nu aan dit.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoor maar dan eis ik wel dat de post van mijn postcount wordt afgetrokken.
Komop Stief, dit is toch wel weer de hersenlooste actie van deze maand, én die is nog maar net begonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Walnotenijs opsturen gaat zeker niet helpen om je te kalmeren?
Joh meen je dat nou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop Stief, dit is toch wel weer de hersenlooste actie van deze maand, én die is nog maar net begonnen.
Hoe achterlijk kun je zijn?
Oké ik doe het dan niet.quote:
Schoolvakantie zijn bijna begonnen, wat moeten de zolderfok!-ers anders doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop Stief, dit is toch wel weer de hersenlooste actie van deze maand, én die is nog maar net begonnen.
Hoe achterlijk kun je zijn?
mod in spéquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh meen je dat nou?
Als je terug leest dan zie je mij nog schijnheilig en hypocriet zeggen dat we het vooral niet moesten doen ookal ben ik altijd van het gallen
En woordvoerder schijnbaar aangezien ik de hele tijd dm's krijgquote:
Die van stijn krijgt iedereen man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En woordvoerder schijnbaar aangezien ik de hele tijd dm's krijg
iemand moet de leider zijn hequote:Op woensdag 4 juli 2012 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En woordvoerder schijnbaar aangezien ik de hele tijd dm's krijg
Ja idd je probeert wel erg als mod te gedragenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh meen je dat nou?
Als je terug leest dan zie je mij nog schijnheilig en hypocriet zeggen dat we het vooral niet moesten doen ookal ben ik altijd van het gallen
Die ligt al in dromenland met zijn snuggy aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van stijn krijgt iedereen man.
Hij doet gemeen tegen mij, dus nee gewoon nee.quote:
Dat heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd je probeert wel erg als mod te gedragen
we kunnen om de week gaan doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oké ik doe het dan niet.
Want dan is het soort fok rape.
ga je nou weer haten op snuggy's?:')quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ligt al in dromenland met zijn snuggy aan
Oh ja jij hebt hem ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga je nou weer haten op snuggy's?:')
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar nu Kapiteintje en HMF weg zijn... Anita > Clasie.
ga toch weg boeler.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Strootman>Clasiequote:Op woensdag 4 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
was net een filmpje kijken, maar er zijn voor zover ik weet alleen 3 troll topics geopend, iets wat 5 keer per dag gebeurt in die fora en normaal wordt dat afgedaan met eenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken
Maar na vrijdag had je zelf kunnen raden dat het hier extra in de gaten gehouden zou worden
[VBL Slowchat] #394: Viva La Italiaquote:
Elke Feyenoorder zou dromen van een speler als Strootman in hun team.quote:
Ging niet alleen om de topics maar ook om de reactiesquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
was net een filmpje kijken, maar er zijn voor zover ik weet alleen 3 troll topics geopend, iets wat 5 keer per dag gebeurt in die fora en normaal wordt dat afgedaan met eenen een slotje.
of is het weer eens erger
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #394: Viva La Italia
Hier keuze genoeg vanaf post 158.
[..]
Elke Feyenoorder zou dromen van een speler als Strootman in hun team.
[..]
[..]
Jij snapt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onmogelijk, want Strootman > Clasie > Anita
o ok. nou mooi kut danquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ging niet alleen om de topics maar ook om de reacties
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wachten jullie 2 maar tot ik echt de macht hebquote:
Sig gemacht LR.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
oke, sorry man,quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm een Ajax mod, die hebben we bijna nooit gehad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Wachten jullie 2 maar tot ik echt de macht heb
Wie dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm een Ajax mod, die hebben we bijna nooit gehad.
Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
oke, sorry man,
Mensen uit Oss moet ik altijd serieus nemen
Ach onderlinge steken tussen Ajacieden kan ik wel aanquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach onderlinge steken tussen Ajacieden kan ik wel aan
refresh dan zie je het.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach onderlinge steken tussen Ajacieden kan ik wel aan
Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:quote:
kan je ook refreshen lulquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Mee eens. Helpmefok blijkbaar ook anders had hij wel het tegendeel beweerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
gewoon op die dingetje.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Helpmefok blijkbaar ook anders had hij wel het tegendeel beweerd.
Wat vind je om in mijn sig te staan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je er alcohol op moest doenquote:
Zei toch dat dat alcohol verhaal gelul wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je er alcohol op moest doen, ik heb het over vet gehad of in ieder geval wit spul.
wit spulquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je er alcohol op moest doen, ik heb het over vet gehad of in ieder geval wit spul. Hoe is dat nu afgelopen?
Jullie worden altijd al in de gaten gehoudenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken
Maar na vrijdag had je zelf kunnen raden dat het hier extra in de gaten gehouden zou worden
baekelandplein, al weet ik niet of daar ook mannen zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo hoe moet dat nou verder zonder onze mattie Geo?
Een nieuwe Playstation en 3 lege flessen Vodka naar verluid.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat je er alcohol op moest doen, ik heb het over vet gehad of in ieder geval wit spul. Hoe is dat nu afgelopen?
Moet toegeven dat het s'avonds zonder hem wel wat minder leuk is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stylo hoe moet dat nou verder zonder onze mattie Geo?
Jaja komt goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie worden altijd al in de gaten gehouden
Braaf verder zijn nu.
Helemaal zelf verzonnen deze?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
baekelandplein, al weet ik niet of daar ook mannen zitten
Welke debiel heeft dat gezegd dan? Sowieso dat lensje niet aanraken met anders dan een stofvrij doekje ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei toch dat dat alcohol verhaal gelul was
ja lekker jizzen op je ps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |