Krabbelt tegenwoordig weer op maar dat is lang anders geweest hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft deze ook ontworpen.Maserati rij je als je stijl hebt.
[ afbeelding ]
Jortje kelder heeft er een.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft deze ook ontworpen.Maserati rij je als je stijl hebt.
[ afbeelding ]
die had ik als model autotjequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Deze heeft ie ook ontworpen:
[ afbeelding ]
quote:Alfa Romeo 164
Bentley Azure
Ferrari F40 as Lead Designer
Ferrari 288 GTO
Ferrari 612 Scaglietti with Frank Stephenson
Ferrari P4/5
Fiat 124
Peugeot 406 coupé
Serieus, als je echt klasse hebt koop je een Maserati.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krabbelt tegenwoordig weer op maar dat is lang anders geweest hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je echt klasse hebt koop je een Maserati.
Aan het einde van het filmpje...puur alleen al het geluid.
Zo bijzonder is een quattroporte niet, en maserati heeft niet meer die allure die het vroeger had.quote:
Jij snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is een quattroporte niet, en maserati heeft niet meer die allure die het vroeger had.
in jouw tijd zeg maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is een quattroporte niet, en maserati heeft niet meer die allure die het vroeger had.
Domquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
Als je geld hebt oke.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je echt klasse hebt koop je een Maserati.
Aan het einde van het filmpje...puur alleen al het geluid.
Nog dommerquote:
30x overgenomen of zo bijna kapot gemaakt (inclusief waardeloze auto's) en nu weer leuke auto's.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aston Martin rapide?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Quattroporte is de meest stijlvolle manier om met 4 personen rond te rijden.
quote:
quote:
Mij niet willen geloven met dat we in de gaten gehouden wordenquote:
Ik verwacht geen ban hoor ik ben nergens over de grens gegaan. Dus tja het is maar hoe je het bekijkt.quote:
BigBrotherYvonnequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mij niet willen geloven met dat we in de gaten gehouden worden
Niet topic dicht hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nu wel klaar mee.
Jullie weten blijkbaar niet wanneer te stoppen.
Waar hebben we iets vervelends gedaan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Geef haar ideeënquote:
Ach ook over autosmaak valt niet te twisten. Zo heb ik een vriend die nog net niet klaarkomt van Citroens en ook in een 20 jaar oude Citroen rijdt. Terwijl ik er zelf niet warm of koud van word.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Quattroporte is de meest stijlvolle manier om met 4 personen rond te rijden.
Als dit massaal kutten is dan is het maar massaal kutten. Voor de rest heb ik niks verkeerds gedaan dus tja... ik zie wel wat de consequenties zijn mochten die er komen. Fok is nou eenmaal geen democratie he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef haar ideeën
Gast ik zei nog dat we vooral niet massaal moesten gaan kutten
Je had gelijk, maar kwamquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef haar ideeën
Gast ik zei nog dat we vooral niet massaal moesten gaan kutten
Ja maar dit is dus precies wat ik bedoelde hequote:
2 gevallen soldaten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dit is dus precies wat ik bedoelde he
Je hebt er ervaring mee he.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3quote:
je hebt je geloofwaardigheid verloren door dat getroll en gekut van je steven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, loop ook alweer 10jaar mee op FOK!quote:
Beter ga je deze reeks niet sluiten want de meeste hebben niks gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:52 schreef yvonne het volgende:
Rens en kapiteintjequote:
Best kut voor hem iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Rens heeft wel een baal dagje he, geen werk meer en nu ook al geen FOK! meer. Het zit ook allemaal niet mee zo.
Hoe moet ie nu zijn dag door brengen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Rens heeft wel een baal dagje he, geen werk meer en nu ook al geen FOK! meer. Het zit ook allemaal niet mee zo.
geregistreerd op: zaterdag 27 september 2008 @ 00:36quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, loop ook alweer 10jaar mee op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |