Misschien was het wel de beste vriend van mijn opa? Kwam elk jaar op zijn verjaardag. De verjaardagen zullen nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Gasten.. laat die kerel nou effe met rust, het gaat nu echt pest-vormen aan nemen man. Sowieso dat je hier eerst gaat plannen
Mee eens jammer dat ik vervolgens over 1 kam met die trolls word gescheerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goos, ik ken die acteur/zanger heel goed. Laat mij het er aub moeilijk mee hebben.
Nee want jij richt je post op Netsplitter na het topic hier 5x te hebben gepostquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien was het wel de beste vriend van mijn opa? Kwam elk jaar op zijn verjaardag. De verjaardagen zullen nooit meer hetzelfde zijn.
nee. kom er wel overheen.quote:
Dat was niet liefquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee want jij richt je post op Netsplitter na het topic hier 5x te hebben gepost![]()
Als je trollt doe je het serieus goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens jammer dat ik vervolgens over 1 kam met die trolls word gescheerd.
[..]
Nee want jij richt je post op Netsplitter na het topic hier 5x te hebben gepost![]()
Is dat die Ferrari designer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
Pininfarinha is dood, dat is nog treuriger.
Ik troll altijd. Al denkt HMF inmiddels dat ik Nicki Minaj echt goed vindquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je trollt doe je het serieus goed.
siquote:
Beste designer of all time ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die Ferrari designer?
[..]
Ik troll altijd. Al denkt HMF inmiddels dat ik Nicki Minaj echt goed vind
F40 is van zijn hand toch?quote:
Wikipedia says yesquote:
quote:Vooral in de jaren 60 werden verschillende auto's ontworpen voor Pininfarina. Bekende voorbeelden zijn de Ferrari 250 GT uit 1961, de Lancia Beta Montecarlo en de Maserati Quattroporte. Andere bekende ontwerpen zijn de Peugeot 404, Peugeot 406 Coup¤ en Alfa Romeo Spider uit 1966. Het bedrijf van Sergio Pininfarina is in de autowereld daarom een belangrijke speler. In 2009 ontwierp het bedrijf ook nog de nieuwe V250-trein waarmee de NS tussen Amsterdam en Brussel rijdt.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Een grotere bazenauto dan deze bestaat er bijna niet. Ik had deze als schaalmodel, ook in het zwart.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gallardo lp560-4quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
Een grotere bazenauto dan deze bestaat er bijna niet. Ik had deze als schaalmodel, ook in het zwart.
[ afbeelding ]
Niet snappen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gallardo lp560-4
Porsche 918 spyder
Nog wel meer lambo's.
lelijke auto's die poegeotsquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige beetje dragelijke Peogeot tegenwoordig nog gemaakt komt ook in grote lijnen van zijn hand nog (de 407). Wat zijn Peogeot's lelijk de laatste jarenEr stond vandaag een 1007 in de wijk en wat mij betreft neemt dat 'ding' de titel over van de Fiat Multipla.
Andere generatie kapi, laat het.quote:
Mwah.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft deze ook ontworpen.Maserati rij je als je stijl hebt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |