quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
ohquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)jke_analyse_van.html
Of bedoel je iets anders?
Zelf geupload.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij het zelf niet door heeft
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
Matlock is niet meer. ;(
Ik toon mijn medeleven.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
Matlock is niet meer. ;(
Mijn oprechte medeleven betuigd hier.
Wtf manquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:26 schreef napoleonfour het volgende:
uit het oog maar niet uit het hart
R.I.P.
Dat over fanclubquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik meen het, ik heb moeite met het verlies.
Dit is ook beetje te.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Gasten.. laat die kerel nou effe met rust, het gaat nu echt pest-vormen aan nemen man. Sowieso dat je hier eerst gaat plannen
Klopt ik vond dat ze eerst overdreven maar dit wordt pesten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Gasten.. laat die kerel nou effe met rust, het gaat nu echt pest-vormen aan nemen man. Sowieso dat je hier eerst gaat plannen
+1 voor geoquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
gvd goosquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Rijk en veelzijdig leven gehad en hoewel de dood nooit gewenst komt toch een respectabele leeftijd bereikt. Ik denk dat ik uit nostalgie nog maar 1 van zijn country nummer opzet vannacht
R.i.p Andy Griffith
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt ik vond dat ze eerst overdreven maar dit wordt pesten.
Wat is er mis met die reactie? Matlock is gewoon 1 van de klassieke shows welke wellicht over 100 jaar nog op tv te zien zal zijn tijdens specials of speciale detective zenders.quote:
goos, ik ken die acteur/zanger heel goed. Laat mij het er aub moeilijk mee hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Tissue'tje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
goos, ik ken die acteur/zanger heel goed. Laat mij het er aub moeilijk mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |