Welke level is ze?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi schat, alles goed? Ik weet dat je dit leest. Hoe gaat het nu met je gewicht?
Krijg herpesquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slaapse. Volgend jaar lig in in je bed
quote:
alleen stijn staat er niet goed voor, heeft nu wel een badboy imago.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Maar we staan door dat geluk van vrijdag er echt niet goed voor man
Geloof mij maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen stijn staat er niet goed voor, heeft nu wel een badboy imago.
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.quote:
Mooi man dat gastje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.![]()
Gaat hij nu een mattie van mij beledigen
Is toch lachen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof mij maar
We staan er allemaal niet goed op
Dat ik niet helemaal een unban voor stinho kon regelen komt omdat danny die ban gezet heeft, en dat zegt echt genoeg hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een paar nummers van Ystijd gehoord en vond het wel oke
Tuurlijk is het grappig, maar ik denk niet dat het verstandig is dat we weer als groep massaal gaan lopen kutten ergensquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is toch lachen?Of beter gezegd ik vind het wel grappig eigenlijk.
wajow tantoe lauwquote:
Volgers kopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je hem niet kent houden zo. Slissende mocro die overal belachelijk gemaakt word maar toch door gaat met "rappen". Koop volgers op Twitter etc.![]()
Gaat hij nu een mattie van mij beledigen
Ja waren paar weken terug allemaal artikelen over. Dat er veel nepacounts waren en anderen werden omgekocht met Ystijd truien. Prima strategie hoor, maar niet echt stijl.quote:
pff zoveel heb ik niet gedaan. Ik ben net als jij met je schouder gewoon schoon.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geloof mij maar
We staan er allemaal niet goed op
Dat ik niet helemaal een unban voor stinho kon regelen komt omdat danny die ban gezet heeft, en dat zegt echt genoeg hoor
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja waren paar weken terug allemaal artikelen over. Dat er veel nepacounts waren en anderen werden omgekocht met Ystijd truien. Prima strategie hoor, maar niet echt stijl.
Laten we ons gewoon maar even rustig houdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff zoveel heb ik niet gedaan. Ik ben net als jij met je schouder gewoon schoon.
Netsplitter was niks ernstig en ik weiger toe te geven dat ik of wie dan ook daar heel beledigend is geweest. Dat de grap te ver door is gegaan, wellicht, maar nu wordt er gedaan of hij echt tot het bot vernederd is. Voor de rest is het best treurig eigenlijk dat we het er nog steeds over hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het grappig, maar ik denk niet dat het verstandig is dat we weer als groep massaal gaan lopen kutten ergens
We hebben het er nog over omdat we het nog steeds grappig vindenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netsplitter was niks ernstig en ik weiger toe te geven dat ik of wie dan ook daar heel beledigend is geweest. Dat de grap te ver door is gegaan, wellicht, maar nu wordt er gedaan of hij echt tot het bot vernederd is. Voor de rest is het best treurig eigenlijk dat we het er nog steeds over hebben
Van der Wiel zou zeggen dat ie zijn wenkbrauwen moet scherenquote:
Nee omdat er bij elk onderwerp wat mogelijk ban waardig is wordt aangehaald rustig aan te moeten doen omdat het weleens het einde bla bla bla.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben het er nog over omdat we het nog steeds grappig vinden
Niet elk onderwerp is ban waardig, je overdrijft nuquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee omdat er bij elk onderwerp wat mogelijk ban waardig is wordt aangehaald rustig aan te moeten doen omdat het weleens het einde bla bla bla.
Geen idee als we zelfs geen troll topic mogen aanmaken... Al begrijp ik wel dat die van Geo werd geclosed overigens. Ik zie best in dat het best pijnlijk kan zijn voor echte slachtoffersquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet elk onderwerp is ban waardig, je overdrijft nu
Maar oproepen om massaal in andere gedeeltes te gaan kutten kan wel het einde van de sc zijn ja
Jij was het slachtofferquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee als we zelfs geen troll topic mogen aanmaken... Al begrijp ik wel dat die van Geo werd geclosed overigens omdat het best pijnlijk kan zijn voor echte slachtoffers
Ik lees die artikel ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
wel leuk dat ie alle NHL/NBA/NBL petjes heeft
Welke?quote:
ja sorryquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn topic was mooi manalleen Steven had zich er buiten moeten houden, met een tag als forum mongool weten ze meteen dat het 100% een troll was
nu twijfelde die naieve chicks nog.
Ja dus ik geef er geen ene flikker om. Maar als ik zie hoe labiel sommige personen in dat subforum zijn en er zit toevallig een echt geval van aanranding in de katholieke kerk tussen dat die grappen niet echt worden toegejuicht.quote:
altijd verpest de kale man het he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn topic was mooi manalleen Steven had zich er buiten moeten houden, met een tag als forum mongool weten ze meteen dat het 100% een troll was
nu twijfelde die naieve chicks nog.
Geniaal artikel toch. Snapje waarom ik erover begon? Dit is de nieuwe generatie rappers en als dat zo isquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)jke_analyse_van.html
Of bedoel je iets anders?
Link?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geniaal artikel toch. Snapje waarom ik erover begon? Dit is de nieuwe generatie rappers en als dat zo is. Kwal Giel Beelen mag ik niet, maar zette hem echt pro voor schut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |